Citat:
Ursprungligen postat av
MartinZombie
Fast är du nöjd med högern då? Det verkar ju inte så? Är du en SD-hyllande pajas?
Jag är inte nöjd med högerregeringen alls. Det är jättemycket som de hade kunnat göra mycket bättre. Tyvärr är svenska regeringar rätt dåliga. SD hade också kunnat göra mycket bättre, men verkar ha valt att vara "snälla" för att ha en chans att få mer inflytande i framtiden, dvs ingå i en kommande regering.
Jag tror ärligt talat att rödgröna regeringen vinner nästa val och att anhörighetsinvandringen kommer att fortgå i ungefär den takt som sker nu.
Gillar inte alls konsekvenserna av det. Inte bara för att svenskheten suddas bort utan också för att samhället sjunker i kvalitet och att välfärden urholkas. Pengarna slösas bort och viktiga saker försummas. Många av oss kommer att upptäcka att resurserna är fördelade till många fler personer, vilket innebär att i längden kommer alla att få mindre.
Vi har redan så många varningssignaler att samhället inte till fullo fungerar att jag är närmast chockad att man väljer att stoppa ner huvudet i sanden och bli rövknullade när nästan alla samhällets problem är knutna till massinvandringen.