• 1
  • 2
2025-08-10, 21:09
Medlem
Tuppruskarens avatar
Hade tråkigt så läste på skitsidan, Fria tider, men detta var intressant.

Citat:
. Sverigedemokraternas Youtube-kanal Riks publicerade på lördagen en intervju där partiets migrationspolitiske talesperson Ludvig Aspling (SD) bemöter kritiken mot Tidö-partiernas fortsatt generösa invandringspolitik. Men flera påståenden i bemötandet är felaktiga och några är direkt vilseledande, visar Fria Tiders kartläggning.

https://www.friatider.se/sakfel-sd-b...a-invandringen

Citat:
Asplings påstående:

"Asylinvandringen har minskat kraftigt under mandatperioden."

Verkligheten:

Den kraftiga minskningen av den direkta asylinvandringen skedde under S regeringstid, men sedan dess har siffrorna fortsatt att falla. Som angetts ovan bedriver regeringen dock i praktiken en fortsatt asylinvandring från arabvärlden och Afrika genom att undanta asylinvandrares anhöriga från det generella försörjningskravet vid anhöriginvandring.

Så SD sitter i sin egen "media" och ljuger rätt upp och ner.

Börjar SD förfalla totalt?
Kommer SD förklara krig mot Fria tider igen?
Vad tycker ni SD-troll om att SD ljuger för er?
Citera
2025-08-10, 22:16
Medlem
Helt riktigt så tillåter man en fortsatt anhörighetsinvandring och det är ett stort svek mot Sverige och etniska svenskar, då det i praktiken blir ett folkutbyte med 100.000 personer om året.

Detta att inte ha stoppat anhörighetsinvandringen är det stora misstaget som nuvarande regeringen gör och som fortsättningvis spär på alla negativa trender vi sett hittills och ser i framtiden.

Men rödgröna har säkert spelat sin roll i det här och blockerat stopp av anhörighetsinvandringen så skulden ligger långtifrån enbart på SD eller M.

Vi kan bara konstatera att folkutbytet fortskrider och acccelerar via anhörighetsinvandringen.

Swedistan är fullbordat innan jag är död. Kunde de åtminstone inte väntat till jag var död?
Citera
2025-08-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Helt riktigt så tillåter man en fortsatt anhörighetsinvandring och det är ett stort svek mot Sverige och etniska svenskar, då det i praktiken blir ett folkutbyte med 100.000 personer om året.

Detta att inte ha stoppat anhörighetsinvandringen är det stora misstaget som nuvarande regeringen gör och som fortsättningvis spär på alla negativa trender vi sett hittills och ser i framtiden.

Men rödgröna har säkert spelat sin roll i det här och blockerat stopp av anhörighetsinvandringen så skulden ligger långtifrån enbart på SD eller M.

Vi kan bara konstatera att folkutbytet fortskrider och acccelerar via anhörighetsinvandringen.

Swedistan är fullbordat innan jag är död. Kunde de åtminstone inte väntat till jag var död?

Det är slut med den äckliga högern, sossarna kommer lyckligtvis vinna en jordskredsseger nästa val.

Flashback är dessvärre ett stenhårt SD-fäste, så de fattar inte att svenskarna föredrar sossarna, kolla här hur snedvridet flashback är:
(FB) Vilket parti kommer du att rösta på i riksdagsvalet 2026?
Citera
2025-08-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Hade tråkigt så läste på skitsidan, Fria tider, men detta var intressant.

https://www.friatider.se/sakfel-sd-b...a-invandringen

Så SD sitter i sin egen "media" och ljuger rätt upp och ner.

Börjar SD förfalla totalt?
Kommer SD förklara krig mot Fria tider igen?
Vad tycker ni SD-troll om att SD ljuger för er?

Det är bara som vanligt att de i Sd ljuger, riktigt skitparti!
Citera
2025-08-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinZombie
Det är slut med den äckliga högern, sossarna kommer lyckligtvis vinna en jordskredsseger nästa val.

Flashback är dessvärre ett stenhårt SD-fäste, så de fattar inte att svenskarna föredrar sossarna, kolla här hur snedvridet flashback är:

Det är väl ganska naturligt. Nästan alla riktiga svenskar är på högersidan, medan vänstersidan består av ett fåtal landsförrädare och invandrare.
Citera
2025-08-10, 22:36
Medlem
Citat:
Det är väl ganska naturligt. Nästan alla riktiga svenskar är på högersidan, medan vänstersidan består av ett fåtal landsförrädare och invandrare.

Fast är du nöjd med högern då? Det verkar ju inte så? Är du en SD-hyllande pajas?
Citera
2025-08-10, 22:47
Medlem
Citat:
Fast är du nöjd med högern då? Det verkar ju inte så? Är du en SD-hyllande pajas?

Jag är inte nöjd med högerregeringen alls. Det är jättemycket som de hade kunnat göra mycket bättre. Tyvärr är svenska regeringar rätt dåliga. SD hade också kunnat göra mycket bättre, men verkar ha valt att vara "snälla" för att ha en chans att få mer inflytande i framtiden, dvs ingå i en kommande regering.

Jag tror ärligt talat att rödgröna regeringen vinner nästa val och att anhörighetsinvandringen kommer att fortgå i ungefär den takt som sker nu.

Gillar inte alls konsekvenserna av det. Inte bara för att svenskheten suddas bort utan också för att samhället sjunker i kvalitet och att välfärden urholkas. Pengarna slösas bort och viktiga saker försummas. Många av oss kommer att upptäcka att resurserna är fördelade till många fler personer, vilket innebär att i längden kommer alla att få mindre.

Vi har redan så många varningssignaler att samhället inte till fullo fungerar att jag är närmast chockad att man väljer att stoppa ner huvudet i sanden och bli rövknullade när nästan alla samhällets problem är knutna till massinvandringen.
Citera
2025-08-10, 22:55
Medlem
Citat:
Jag är inte nöjd med högerregeringen alls. Det är jättemycket som de hade kunnat göra mycket bättre. Tyvärr är svenska regeringar rätt dåliga. SD hade också kunnat göra mycket bättre, men verkar ha valt att vara "snälla" för att ha en chans att få mer inflytande i framtiden, dvs ingå i en kommande regering.

Jag tror ärligt talat att rödgröna regeringen vinner nästa val och att anhörighetsinvandringen kommer att fortgå i ungefär den takt som sker nu.

Gillar inte alls konsekvenserna av det. Inte bara för att svenskheten suddas bort utan också för att samhället sjunker i kvalitet och att välfärden urholkas. Pengarna slösas bort och viktiga saker försummas. Många av oss kommer att upptäcka att resurserna är fördelade till många fler personer, vilket innebär att i längden kommer alla att få mindre.

Vi har redan så många varningssignaler att samhället inte till fullo fungerar att jag är närmast chockad att man väljer att stoppa ner huvudet i sanden och bli rövknullade när nästan alla samhällets problem är knutna till massinvandringen.

Vi rödgröna kommer vinna eftersom många av er i högern inte tycker det är lönt att rösta
Citera
2025-08-10, 23:02
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Vi rödgröna kommer vinna eftersom många av er i högern inte tycker det är lönt att rösta

Jag är en av dom. Kör på ni, rakt ner i avgrunden bara. Så kan vi bygga något nytt sen
Citera
2025-08-10, 23:27
Medlem
Citat:

Det kommer givetvis inte bli bättre med S, har ni tomtar inte lärt er av historien? Snacka om ett äckligt parti som ljuger och gör ALLT för makten. Sveriges NR 1 oärligaste parti.
Citera
2025-08-11, 01:41
Medlem
Citat:

"Vi rödgröna" haha, bra försök du salta SDare som förmodligen gråter dig till sömns för att ditt parti går mot graven, vilket det förtjänar och snabbt. Det här partiet är helt poänglöst vid det här laget. Samma skit händer ändå, så då kan det lika gärna åka ut och utraderas, så tvingas folk göra annat än att lägga lappar i lådor var fjärde år på detta falska idiotparti som inte åstadkommer ett skit förutom att skrika, yla och försvara judarnas folkmord i Gaza. Snart står Libanon och Syrien på tur i sionisternas strävan efter ett Storisrael. SD hyser verkligen en villkorslös lojalitet till Israel. Det spelar verkligen ingen roll vad Israel gör, men om en SD-politiker skriver något "elakt" på Twitter/X ja då åker personen ut med huvudet före. Vet ni vad SD är? Landsförrädare. På riktigt.
Citera
2025-08-11, 02:03
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:

Jordskredseger har jag svårt att tro. Men att de vinner är nog det troligaste.

Så då kommer det att ge SD fritt fram för att med rätta kritisera invandringen som S (Muslimska Brödraskapet) kommer dra igång i full blås.

Det TS tar upp verkar bara vara vinklat jidder från en nazisttidning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in