Citat:
Ursprungligen postat av
UppmarksamhetsHora
Skulle nästan säga att männen är värre här. Inte likt mig att inte basha feminister, men en del gubbjävlar kan verkligen aldrig knipa igen pajhålet. Sedan fortsätter de på facebook hela kvällen. Varje dag. Varje vecka. Varje månad. Varje år. I ÅRTIONDEN!
Jaaa... min erfarenhet av kvinnor som ALDRIG håller käft är typ uteslutande mellanchefer som hamnar i någon diskussion de "brinner" för (typ vilken glass deras barn gillar... eller varför kandidat X är bättre än kandidat Y i Mello = MENINGSLÖST TRAAAAMS), medan män kan hamna i liknande över andra sjukt triviala grejor typ vilken motor som e bäst mellan Saab o Volvo.... Men män hamnar nästan ALDRIG i sånna här evighetsdiskussioner enligt mig. Män är mer diplomatiska o har typ en kollektiv tyst överenskommelse att "okej, vi slutar här", medan många kvinnor med hybris aldrig kan ta ett steg tillbaka o bara MÅSTE vinna en diskussion om varför Montessori är såååå mycket bättre än kommunal förskola, eller något....
Suck vad trött man kan bli på sitt eget kön.... E dock säker på att normala män känner likadant när vi tjejer o kvinnor gnäller över att vi får typ 100 törstiga DMs varje dag alldeles OAVSETT hur vi ser ut!! Många kvinnor e SJUKT jobbiga, o många män e SJUKT patetiska. Det jämnar nog ut sig till sist.... På bekostnad av alla oss normala kvinnor o män.... SUCK!!! meooooow