2025-08-10, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinti
Hvordan vet du de navnene med sikkerhet? Og hva med Kathy da? Hvor kommer M inn i bildet?

Citat:
Ursprungligen postat av horge
Kjenner en av de mange som har vært i narkomiljøet i Halden. Det kan være feil for all del, men hvorfor skal de lyve om det? Til slutt kommer navnene frem uansett.

Sier ikke at noen lyver, men da er det jo en mistenkt for mye, med mindre Kathy og M er samme menneske
Citera
2025-08-10, 17:51
Medlem
Citat:
Sier ikke at noen lyver, men da er det jo en mistenkt for mye, med mindre Kathy og M er samme menneske
Kathy pleier å være på besøk der det skjedde, men hun var mest sannsynligvis ikke der ved hendelsen. Hun har ikke vært arrestert ut fra hva som er sagt tidligere i tråden.
Senast redigerad av horge 2025-08-10 kl. 18:32.
Citera
2025-08-10, 18:35
Medlem
Første gang jeg hørte Kathy, var i går. Mia har vært nevnt siden første stund, men ja, er vel ingen som vet helt sikkert.
Mia bor/har bodd bare noen hus bortafor. Så sannsynligheten for at ho var der, er jo der.
Citera
2025-08-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbydetektiv
Første gang jeg hørte Kathy, var i går. Mia har vært nevnt siden første stund, men ja, er vel ingen som vet helt sikkert.
Mia bor/har bodd bare noen hus bortafor. Så sannsynligheten for at ho var der, er jo der.

Men MJ som blir nevnt over at fortsatt sitter i varetekt, hvor kommer hun inn i bildet? Dere svarer jo på noe helt annet her.
Citera
2025-08-10, 20:51
Medlem
Citat:

Jeg er venn med M*a på Facebook og Snapchat, og ho var aktiv begge steder mens ho skulle vært i arresten… derfor er jeg ganske sikker på at det ikke er ho…
Citera
2025-08-10, 20:53
Medlem
Citat:
Men MJ som blir nevnt over at fortsatt sitter i varetekt, hvor kommer hun inn i bildet? Dere svarer jo på noe helt annet her.

Jeg aner ikke hvor noen kommer inn i bildet, jeg har bare nevnt hva jeg har hørt. Og er jo ganske skummelt dette når det nå har kommet fram tre navn på den ene personen…

Men som sagt, M*a er jeg venn med på Snapchat og Facebook, og ho var aktiv begge steder mens ho skulle vært i arresten… derfor tviler jeg på ho var en av de siktede…
Citera
2025-08-10, 20:57
Medlem
Citat:

Er 5 år siden M*a bodde like bortenfor åstedet… og Halden er ikke så stort så sannsynligheten for å bo i nærheten er ganske stort i Halden uansett.
Citera
2025-08-10, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanke88
Er 5 år siden M*a bodde like bortenfor åstedet… og Halden er ikke så stort så sannsynligheten for å bo i nærheten er ganske stort i Halden uansett.

Det der blir jo bare veldig rart å si. Greit halden er et lite sted, men SÅ lite er det ikke altså.
Og nei, det er absolutt ikke 5 år siden Mia bodde der. 5 år siden ho flytta inn kanskje, men ikke 5 år siden ho flytta ut. Det her blir for dumt😂
Citera
2025-08-11, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanke88

Snakker ikke om M*a i det hele tatt jeg. Hun har jeg utelukket for lenge siden. Men det ble skrevet over at M*ri* J*h*nsen er en av de som sitter inne. Så spurte om hvor hun kom inn i bildet, og den som skrev det svarer på alt annet enn det. Hun har jo ikke vært nevnt før igår.
Citera
2025-08-11, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horge
De to som fortsatt er arresterte er *rik P*tt*rson (*e) og M*ria Joh*nsen (*a).

Her er det konkrete utsagnet jeg ønsker svar på, da det siste navnet i dette utsagnet ikke er nevnt noe sted tidligere.
Citera
2025-08-11, 23:30
Medlem
Citat:
Her er det konkrete utsagnet jeg ønsker svar på, da det siste navnet i dette utsagnet ikke er nevnt noe sted tidligere.

Har ikke hørt noen andre si det siste navnet, annet enn her.

Mi* er ikke en av de siktede etter hva jeg har skjønt nå i ettertid.
Det skal visst være Er*k P*t*rson som er siktet for drap. Og Kathy som er siktet for medvirkning.
Th*r*s* skal visst ha blitt voldtatt av avdøde tidligere, og at nå ble det gjort hevn. Th*r*s* er visst den som har ringt AMK.
Citera
2025-08-12, 08:20
Medlem
Her er en artikkel med bilde om avdøde fra 2015: https://www.smaalenene.no/lokale-nyheter/flere-i-indre-ostfold-barer-barna-til-dopefonten/s/5-38-35907

Jeg skal høre med min kilde om det stemmer med K*thy og Mari*, det kan selvfølgelig være feil og rykter fra min kilde sitt hold.

I går ble navnet til avdøde offentliggjort: https://www.ha-halden.no/politiet-gar-ut-med-navn-etter-dodsfall/s/5-20-1767899
https://www.vg.no/nyheter/i/zAm9X1/stian-eikrem-karslen-ble-funent-doed-i-halden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in