2025-08-08, 21:37
Avslutad
Min norsk er ikke kjempegreit, men er dette stoffermissbruker eller invandrer? Uvanlig med norsker der sa mange er involvert i mordet, tenker jeg!!! Meoooow
Citera
2025-08-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattedral
Min norsk er ikke kjempegreit, men er dette stoffermissbruker eller invandrer? Uvanlig med norsker der sa mange er involvert i mordet, tenker jeg!!! Meoooow

Rusmisbruker, ja. Ikke innvandrere
Citera
2025-08-09, 00:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hobbydetektiv
Rusmisbruker, ja. Ikke innvandrere

Ahh, ok!! Takk!! Kanske "stoffer" (ist för "rus-") är danskt?! Jeg kan ikke huske riktigt... meow!!
Citera
2025-08-09, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattedral

Ikke spesielt uvanlig. Kjenner ikke detaljer her, men er jo mange andre saker der folk er på kjøret sammen og det hele ender med sinneutbrudd og psykose. Alt handler til slutt om knark, penger og lureri.
Citera
2025-08-09, 00:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbenor
Ikke spesielt uvanlig. Kjenner ikke detaljer her, men er jo mange andre saker der folk er på kjøret sammen og det hele ender med sinneutbrudd og psykose. Alt handler til slutt om knark, penger og lureri.

Jo, det må så vare, men jeg tenker att det kan være slik, men jeg tror fortsatt at dette er et problem som er langt vanligere i Sverige enn i Norge. Så vidt jeg vet har man ikke samme nivå av avhengighetsproblemer, men samtidig har jeg bodd i Stavanger og funnet nåler på gaten fra tid til annen, så jeg må kanskje revidere bildet mitt av hvordan Norge ser ut i sanntid.

Tragisk alldeles uavsett!! Meoooowww till mina grannar i väst!! Puss!!!
Citera
2025-08-09, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbydetektiv
Jeg har ikke hørt noe detaljer rundt hva som har skjedd, eller dødsårsak. Hva har du hørt?

"grov kroppskade"

Sitat Halden Arbeiderblad:

Citera
2025-08-09, 18:05
Medlem
Kan bekrefte at det ikke er Mi* H**rn*g*r* som er involvert i dette!

Riktige navn på de siktede er
- R**e* S*tr** (løslatt).
*o*g*r*t**m

- Th*r*s* N*m*ll (løslatt).
*e *e *e *o*e

- E*i* P*t*ers*o*.
*e*k*e*e*s*n

- Ei som heter Kathy (kallenavn), vet ikke noe mer om ho eller hvem ho er.

Avdøde er S*ia* E*re* K*rls**.
*t*n *k*m*a*e*n

Ryktene sier at avdøde skal ha voldtatt ene jenta ved en tidligere anledning. At han ble lurt dit for at de skulle ta et oppgjør med han, og at det da gikk slik… Men dette er rykter så usikker på hendelsesforløpet.
Citera
2025-08-10, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanke88
Kan bekrefte at det ikke er Mi* H**rn*g*r* som er involvert i dette!

Riktige navn på de siktede er
- R**e* S*tr** (løslatt).
*o*g*r*t**m

- Th*r*s* N*m*ll (løslatt).
*e *e *e *o*e

- E*i* P*t*ers*o*.
*e*k*e*e*s*n

- Ei som heter Kathy (kallenavn), vet ikke noe mer om ho eller hvem ho er.

Avdøde er S*ia* E*re* K*rls**.
*t*n *k*m*a*e*n

Ryktene sier at avdøde skal ha voldtatt ene jenta ved en tidligere anledning. At han ble lurt dit for at de skulle ta et oppgjør med han, og at det da gikk slik… Men dette er rykter så usikker på hendelsesforløpet.
De to som fortsatt er arresterte er *rik P*tt*rson (*e) og M*ria Joh*nsen (*a).
Citera
2025-08-10, 16:43
Medlem
https://www.ha-halden.no/har-loslatt-n-av-de-fire-siktede/s/5-20-1766167 Tror ikke denne artikkelen er limt inn.
Citera
2025-08-10, 17:07
Medlem
Hvordan vet du de navnene med sikkerhet? Og hva med Kathy da? Hvor kommer M inn i bildet?
Citera
2025-08-10, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horge
De to som fortsatt er arresterte er *rik P*tt*rson (*e) og M*ria Joh*nsen (*a).

Hvordan vet du de navnene med sikkerhet? Og hva med Kathy da? Hvor kommer M inn i bildet?
Citera
2025-08-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinti
Kjenner en av de mange som har vært i narkomiljøet i Halden. Det kan være feil for all del, men hvorfor skal de lyve om det? Til slutt kommer navnene frem uansett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in