2025-08-07, 13:55
Medlem
Nottelitens avatar
Från Vg :
Like før klokken åtte torsdag morgen fikk politiet melding om en hendelse
De rykket da ut til adressen og fant en død person.
På adressen var der også fire andre personer.
Disse er pågrepet og siktet for medvirkning til grov kroppsskade med døden til følge
länk till artikeln :
https://www.vg.no/nyheter/i/wgWAxM/funn-av-doed-person-fire-personer-siktet
Citera
2025-08-07, 14:19
Medlem
Hj*rtefaret 9
*o
Citera
2025-08-07, 15:35
Medlem
Fullt av raggarbilar igår i Halden. Så förmodligen en död raggare vilket kan vara helt ok ändå
Citera
2025-08-07, 15:47
Medlem
Nottelitens avatar
Från Nrk :
To kvinner og to menn er pågrepet, siktet for medvirkning til grov kroppsskade med døden til følge, etter at en voksen mann ble funnet død
Politiet har nå varlset pårørende.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/ostfold/fire-pagrepet-etter-mistenkelig-dodsfall-i-halden-1.17519483
Citera
2025-08-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukkibes
Hj*rtefaret 9
*o

1881 hadde ingen offentlige registrerte beboere der. Tyder på utleieleiligheter
Citera
2025-08-07, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldRoadRider
1881 hadde ingen offentlige registrerte beboere der. Tyder på utleieleiligheter

Synes bildet på Google maps ser ut som noe jeg antar er et hus med en utleiedel i første etasje og en i andre etasje.
Senast redigerad av JebanaSmata 2025-08-07 kl. 18:35. Anledning: Feilinformasjon
Citera
2025-08-08, 00:34
Medlem
Nottelitens avatar
Från låst artikel i Halden arbeiderblad :
HA var torsdag kveld i kontakt med forsvarerne til de fire siktede i saken.
Han tar avstand for at han har noe befatning med saken, og erkjenner ikke straffskyld
länk till artikeln :
https://www.ha-halden.no/han-tar-avstand-for-at-han-har-noe-befatning-med-saken/s/5-20-1765934
Citera
2025-08-08, 08:06
Medlem
Ryktene sier at en Sti*n K*rlsen er den som er død.
*a
Citera
2025-08-08, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbydetektiv
Ryktene sier at en Sti*n K*rlsen er den som er død.
*a
Flere med det navnet i Halden. Og ingen av de er registrert på den adressen. Men om ryktet stemmer ang miljøet rundt åstedet og navnet du postet her, tror jeg nok jeg vet hvem det er.
Citera
2025-08-08, 13:55
Medlem
Nottelitens avatar
Från Vg :
Fredag formiddag opplyser politiet at to av siktelsene er endrer til drap og medvirkning til drap. En er også siktet for hensettelse til hjelpeløs tilstand. Den fjerde personen er løslatt.
länk till artikeln :
https://www.vg.no/nyheter/i/EyGlKj/doed-person-i-halden-en-av-de-siktete-nekter-straffskyld
Citera
2025-08-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldRoadRider
Flere med det navnet i Halden. Og ingen av de er registrert på den adressen. Men om ryktet stemmer ang miljøet rundt åstedet og navnet du postet her, tror jeg nok jeg vet hvem det er.

Det er ingen person registrert på den adressen. Det er personer som leier der og de byttes ut stadig. Huset blir kalt for «narkohuset». Personen som er dø, er kanskje ikke bosatt i Halden. Noe det for øvrig ikke står noe om i avisa heller. Altså, om personen er fra halden eller ei. Men det navnet jeg skrev over har jeg hørt flere ganger i dag. Men som sagt, det er bare et rykte og jeg vet ikke om det stemmer.
Citera
2025-08-08, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbydetektiv
Det er ingen person registrert på den adressen. Det er personer som leier der og de byttes ut stadig. Huset blir kalt for «narkohuset». Personen som er dø, er kanskje ikke bosatt i Halden. Noe det for øvrig ikke står noe om i avisa heller. Altså, om personen er fra halden eller ei. Men det navnet jeg skrev over har jeg hørt flere ganger i dag. Men som sagt, det er bare et rykte og jeg vet ikke om det stemmer.
Det er jo en del i Halden som har kommet hit etter å ha vært på Østerbo....ikke alle ender opp som predikanter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in