Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-05, 15:25
Medlem
180mgs avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/73r9wB/carolina-gynnings-pojkvan-om-kaninmiddagen-utmarkt
Citat:
Carolina Gynnings, 46, pojkvän, Viktor Philipson, lurade henne att äta upp en av familjens kaniner – något som väckt ilska i Carolina Gynnings kommentarsfält.

”Det är ju en familjemedlem, hur kan man?”, skriver en person på Instagram.
Citat:
Nu berättar Viktor Philipson för Aftonbladet varför han sköt kaninen och sedan serverade den till Gynning. Enligt honom har familjen en stor lada med omkring 20 till 25 kaniner och ibland rymmer några av dem.

”Enligt lag måste man då försöka fånga in dem eller avliva dem. Att fånga dem är nästintill omöjligt – de blir helt vilda efter bara någon dag. Då står man inför valet att gräva ner dem eller tillaga dem. Jag väljer självklart det senare.”
Carolina Gynning har en pojkvän som tillagat en kanin men intalat Carolina att det inte var en kanin utan kyckling, och Carolina åt och blev belåten. Detta berättades senare om på sociala medier, och feta, fula kvinnor började som vanligt ösa på med näthat i kommentarsfält. Bland annat undrar någon ifall familjens hund står på tur, eftersom kaniner är söta och det är ju hundar också. (???)

Vad tycker ni om detta? Om någon fångade en fisk och tillagade den till mig så skulle jag inte ha mage att klaga.

Skaplig alfa-chad hennes kille är då:
Citat:
Att kaninmiddagen blivit en nyhet tycker han är underhållande och menar samtidigt att det har ”spårat ur totalt”.

”Jag tänkte på hur en förvånad ko skulle bli om den fick tag på någon artikel som skrivits om detta. Why me? Men nu gäller det att rida på vågen. Jag ska sadla om och bli kaninkock.”
Vilken legend Samtidigt vet samtliga av dom som kommenterar hat att om dom fick en chans att bli serverad mat av den där snygga killen så skulle dom acceptera direkt. Dom är bara arga och bittra för att Carolina är snygg och har en riktig man vid sin sida.
2025-08-05, 15:32
Medlem
Det vara ju inget husdjur så vad är problemet sen är det konstigt att inte känna skillnad på kanin och kyckling men Gynning är ju inte den skarpaste kniven i lådan!
2025-08-05, 15:36
Medlem
triptykens avatar
Det enda udda är väl att ljuga för den som ska käka kaninen om vad det är... resten är ju helt normalt? Om det var slaktkaniner SKA man ju äta dom?

Folk är dumma i huvudet ibland, det är som där hundräddarvideona där dom ska rädda mathundar från att käkas upp i sydostasien.

Sen hanterar han det rätt också: istället för att böla om att han är cancellad på högerpodcasts som andra random kändisar så äger han vad som hänt och går vidare med livet. Bra.

Frågan är väl, vad var det för recept?
2025-08-05, 15:37
Medlem
Tavastehuss avatar
DN gjorde sitt bästa på Instagram för att förleda massorna att tro att det handlade om Bambis jävla kaninkompis.
2025-08-05, 15:51
Medlem
Tamkanin är inte särskilt gott. Litet för sött. Vildkanin är mycket godare. Smskar som hare.
2025-08-05, 15:57
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Carolina Gynning har en pojkvän som tillagat en kanin men intalat Carolina att det inte var en kanin utan kyckling

Det här låter väl dock ganska illa. Han visar att man inte kan lita på honom så varför är hon ens intresserad av att vara ihop med honom?

Men det är klart... det är väl två klappmongon helt enkelt.. varför står det ens om detta i Aftonslasket. Varför pratar vi om det här och varför i helvete skriver jag om det? Fan också!
2025-08-05, 16:06
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från:
Snubbe jagar kanin och serverar till sin tjej - tjocka kvinnor rasar

Trådens ämne är inte jakt då kaninen var tam. Tråden blir därför låst.

Ämnet diskuteras redan i kändisskvaller:
(FB) Tråden om allas vår Carolina Gynning

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in