https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/73r9wB/carolina-gynnings-pojkvan-om-kaninmiddagen-utmarkt
Vad tycker ni om detta? Om någon fångade en fisk och tillagade den till mig så skulle jag inte ha mage att klaga.
Skaplig alfa-chad hennes kille är då:
Samtidigt vet samtliga av dom som kommenterar hat att om dom fick en chans att bli serverad mat av den där snygga killen så skulle dom acceptera direkt. Dom är bara arga och bittra för att Carolina är snygg och har en riktig man vid sin sida.
Citat:
Carolina Gynnings, 46, pojkvän, Viktor Philipson, lurade henne att äta upp en av familjens kaniner – något som väckt ilska i Carolina Gynnings kommentarsfält.
”Det är ju en familjemedlem, hur kan man?”, skriver en person på Instagram.
”Det är ju en familjemedlem, hur kan man?”, skriver en person på Instagram.
Citat:
Carolina Gynning har en pojkvän som tillagat en kanin men intalat Carolina att det inte var en kanin utan kyckling, och Carolina åt och blev belåten. Detta berättades senare om på sociala medier, och feta, fula kvinnor började som vanligt ösa på med näthat i kommentarsfält. Bland annat undrar någon ifall familjens hund står på tur, eftersom kaniner är söta och det är ju hundar också. (???)
Nu berättar Viktor Philipson för Aftonbladet varför han sköt kaninen och sedan serverade den till Gynning. Enligt honom har familjen en stor lada med omkring 20 till 25 kaniner och ibland rymmer några av dem.
”Enligt lag måste man då försöka fånga in dem eller avliva dem. Att fånga dem är nästintill omöjligt – de blir helt vilda efter bara någon dag. Då står man inför valet att gräva ner dem eller tillaga dem. Jag väljer självklart det senare.”
”Enligt lag måste man då försöka fånga in dem eller avliva dem. Att fånga dem är nästintill omöjligt – de blir helt vilda efter bara någon dag. Då står man inför valet att gräva ner dem eller tillaga dem. Jag väljer självklart det senare.”
Vad tycker ni om detta? Om någon fångade en fisk och tillagade den till mig så skulle jag inte ha mage att klaga.
Skaplig alfa-chad hennes kille är då:
Citat:
Vilken legend
Att kaninmiddagen blivit en nyhet tycker han är underhållande och menar samtidigt att det har ”spårat ur totalt”.
”Jag tänkte på hur en förvånad ko skulle bli om den fick tag på någon artikel som skrivits om detta. Why me? Men nu gäller det att rida på vågen. Jag ska sadla om och bli kaninkock.”
”Jag tänkte på hur en förvånad ko skulle bli om den fick tag på någon artikel som skrivits om detta. Why me? Men nu gäller det att rida på vågen. Jag ska sadla om och bli kaninkock.”
Samtidigt vet samtliga av dom som kommenterar hat att om dom fick en chans att bli serverad mat av den där snygga killen så skulle dom acceptera direkt. Dom är bara arga och bittra för att Carolina är snygg och har en riktig man vid sin sida.