Citat:
Ursprungligen postat av
EatTren
Ingen karl dög åt henne och nu mår hon dåligt för att ha knullat runt i 20+ år utan att försöka stadga sig. Min empatinål behöver mer än så för att röra sig
I vissa fall är det nog så, men man kan inte veta vad som skettt här. Det kan lika gärna vara tvärtom. Säg att det är en djupt religiös person t. ex som bara stötte på strulputtar osv.
Men i vissa fall är det klart som du säger. Man är dum i huvudet som ung. Jag var själv det med kvinnor. Såhär i restrospekt fanns det flera kvinnor som var precis det jag ville ha som visade starkt intresse, men jag förstod inte att de var det jag önskade då. Man blir liksom blind när de står rakt framför en, trots att de stämmer på ens sinnebild för vad man söker.
Sedan finns det klart kvinnor med helt värdelöst omdöme också. De dissar den ena toppkillen efter den andra, men accepterar den ena efter den andra totala clownen och sedan blir det antingen morsa med 3 olika babydaddies, eller mamma som avbröt innan det gick så långt.
I det här fallet kan man inte alls sia om vad som skett då man inte vet. Väljer att inte kommentera personen. Alltid tråkigt när någon inte mår bra.