2026-04-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Haha ja jag tänkte på samma sak. Hon har ju pratat om laxbacon jättemånga gånger men hon har aldrig nämnt att det är ett familjerecept, så det har framstått som att det är hennes idé, vilket nog var hennes tanke. Hade vart kul om hennes mamma hade zoomat in A när hon äter så får hon se hur det känns.
Hon äter väl bara yoghurt m funlight, bara och nån smoothie? Det dukas ju aldrig med tre tallrikar när hon visar lunch eller middag.
Citera
2026-04-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Hon äter väl bara yoghurt m funlight, bara och nån smoothie? Det dukas ju aldrig med tre tallrikar när hon visar lunch eller middag.

Ja jag tänkte på idag sa fick hon det att se ut som att de åt pizza och en matig sallad till middag sen två timmar senare när hon visar den där kakan så hör man hur hennes mage kurrar jättehögt och mycket pga hugger. Tror knappast hon åt pizzan hon bakat, man blir inte så hungrig att ens mage kurrar så snabbt efter man ätit.
Citera
2026-04-26, 08:31
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Ja jag tänkte på idag sa fick hon det att se ut som att de åt pizza och en matig sallad till middag sen två timmar senare när hon visar den där kakan så hör man hur hennes mage kurrar jättehögt och mycket pga hugger. Tror knappast hon åt pizzan hon bakat, man blir inte så hungrig att ens mage kurrar så snabbt efter man ätit.
Eh nej man kan bli sugen, men inte så hungrig att magen låter... Uppenbart att hon inte åt så mycket som hon påstod.
Citera
2026-04-26, 10:19
Medlem
Om jag skickar ut en sak till en influenser som är riktat till henne i detta fall Alice, men så öppnar hon inte paketen själv utan hennes mamma står där i bild. Tycker det är så sjukt, hade inte skickat ut ett samarbete med henne. Nu lade hon ut en focacciakaka i onlinekokboken och vill att människor ska prenumerera för att få receptet, men det mesta hon lägger ut nu är gamla recept och det är bara och scrolla ner på hennes Instagram så hittar ni recepten. Vissa är utlagda för flera år sen. Men man kan ju kasta ut pengar på och lyssna på deras gnällande om allt och titta på bakskolan om man vill😂
Citera
2026-04-26, 16:01
Medlem
Hon la upp att efter näringsdrycker så smakade all mat för salt! Hon ville väl ha extra salt till maten på psyk och fick tjata som hon skrev och till slut fick en portionspåse
Citera
2026-04-26, 17:49
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobledotte
Hon la upp att efter näringsdrycker så smakade all mat för salt! Hon ville väl ha extra salt till maten på psyk och fick tjata som hon skrev och till slut fick en portionspåse
Och att hon "nästan bara fick dricka näringsdrycker i 2 månader". Vilken jäkla överdrift? Hon fick ju riktig mat på psyket men ofta fick hon fylla på med näringsdryck för att hon inte klarade av att få i sig allt.🙄
Citera
2026-04-26, 20:10
Medlem
Hennes Insta-konto är det tråkigaste som finns! Ser hon sig som bak-influenser? Kontot är ju mer ett sjukdomskonto, rant om henne o mammans sjukor. De som följer och kommer med tillrop och hyllningar ”guuud va gott…du är så duktig och kreativ…dina recept är så bra”
Vad är det för folk???
Citera
2026-04-26, 21:22
Medlem
Jag blir inte sugen på hennes bakverk, dom ser alltid så kletiga och underbakade ut. Och ”vispad vaniljsmörkräm” förstår jag mig inte på alls. Alla vaniljsåser vispas ju vid tillagning? En suveränt bakkonto är däremot Brinkenbakar.
Citera
2026-04-27, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allanamn
Jag blir inte sugen på hennes bakverk, dom ser alltid så kletiga och underbakade ut. Och ”vispad vaniljsmörkräm” förstår jag mig inte på alls. Alla vaniljsåser vispas ju vid tillagning? En suveränt bakkonto är däremot Brinkenbakar.
Precis vad jag också tycker! Underbakat och geggigt!
Citera
2026-04-27, 08:57
Medlem
Jag är nyfiken på hur många recept där ”bakboken” innehåller, någon som vet?
Citera
2026-04-27, 10:15
Medlem
Instämmer till fullo, det Alice " bakar ser som ni säger underbakat och enbart geggigt ut, och som ngn skriver " vispad vaniljsmörkräm " hur gör man annars om man inte vispar ? Igår hade hon på IG lagt ut hennes otroligt krämiga kyckling dock nämnde hon inte att den var " RÄFFLAD " som hon annars rantat om otaliga ggr. För skojs sjuk testade jag att steka laxen , visst smaken är olika men det är definitivt inget jag kommer göra om, det är ju att förstöra laxen godast som den är
Det var ett tag sedan hon visade sig med rullatorn. Jag tänkte på en annan sak tidigare var det mkt give aways från Vargen och Tor, men nu var det länge sedan , förhoppningsvis vill de inte bli sammankopplade med ngn som definitivt inte kör med öppna kort utan bedrar människor, får dem att prenumerera och sedan fortsätta med sina lögner.
Citat:
Ursprungligen postat av Jordloppan
Citera
2026-04-27, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordloppan

Tycker precis detsamma! Det som hon kallar ”fluff” och ”krämigt” ser bara halvgräddat ut.
Håller med om att brinkenbakar är toppen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in