Tycker det ska bli särskilt intressant att höra hur hennes mamma ställer sig till allt detta nu. Även om samtalet såklart kommer bli polerat så kommer man ju kunna utröna någon tonalitet iallafall.
Varför har hon ens med sin mamma på detta sättet när det så uppenbart bara handlar om A själv? Lyssnade typ 15 min på en podcast och det är verkligen hemskt hur hon slätar över sin mammas cancerdiagnos för att ta över om sina egna hemskheter. Dag för dag så blir det tydligare att en personlighetsstörning måste ligga bakom, såklart påspädd av en utsvulten hjärna.
Kan inte heller riktigt släppa hur Alice själv upplever detta. Hennes konto måste ju ha exploderat i unika besökare från detta spektaklet, och hur upplever hon det? Är hon så binär att hon tror att influencer fame bara handlar om klick? Har hon någon insikt i att hon gör sig till en persona non grata som ingen kommer vilja samarbeta med?
Dokumentärfilmsmaterial helt klart, men i precis motsatt vinkel av vad Alice själv tror.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skampi
Exakt.
Jag tänker lyssna på nästa podavsnitt hur mycket de där två än irriterar mig. Vill inte missa hennes fantastiska förklaring på den mirakulöst viktuppgången som absolut inte har med psykiatrins vård att göra...