2025-07-30, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Jag hatar inte mig själv. Ta dina mediciner för i helvete om du läser in självhat i mina inlägg i denna tråd.

En sak är säker å det är att historien upprepar sig å ni står på fel sida den här gången oxå. You will see.
Den dagen du vågar komma ut med din homosexualitet så kommer du bli accepterad.
Citera
2025-07-30, 08:52
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cepel
Ja det är mycket märkligt att SL flaggar för en vinstdrivande politisk organisation. Lika sorgligt varje år.
Det är väl inte bara SL som har bögflaggan? Hur ser det exempelvis ut med trafiken i Skåne eller Västtrafik någon som vet?
Citera
2025-07-30, 08:53
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Vilka är det som delar upp människor i olika grupper? Det är inte vänstern. I vänstern samhälle finns bara människor. I högerns samhälle finns svenskar, invandrare, andra generationens invandrare, tredje generationens invandrare, HBTQ, ADHD, kristna, muslimer, patrask och slödder... och slutligen Auschwitz.
You will see. Ganska tydligt att du verkar gå på det istället för att titta åt båda hållen. Rikta hatet dit det ska istället.
Citera
2025-07-30, 08:53
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacoon
Hur påverkas du av att bögar kysser varandra? Om du vill sluta se det så är det bara att du raderar ditt konto på hubben och Grindr
Är du kanske dum i huvudet?
Skrev jag något om hånglande bögar?

Jag skrev att Pride tagits över av politiska radikaler och knappast är den organisation de en gång varit.

Du kanske ska gå om nian och bättra på läsförståelsen, klappträ.
Citera
2025-07-30, 08:54
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Den dagen du vågar komma ut med din homosexualitet så kommer du bli accepterad.
Oj så många fel. Först kallar du mig för hen å sen påstår du att jag är homosexuell. Jag är varken en "hen" eller homo. Är det nå mer du ville påstår om mig som inte är sant?
Citera
2025-07-30, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Är du kanske dum i huvudet?
Skrev jag något om hånglande bögar?

Jag skrev att Pride tagits över av politiska radikaler och knappast är den organisation de en gång varit.

Du kanske ska gå om nian och bättra på läsförståelsen, klappträ.
Hur har Pride tagits över och av vilka?
Citera
2025-07-30, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Oj så många fel. Först kallar du mig för hen å sen påstår du att jag är homosexuell. Jag är varken en "hen" eller homo. Är det nå mer du ville påstår om mig som inte är sant?
Jag kallar dig för hen då jag inte vet vilken könstillhörighet du har.
Citera
2025-07-30, 08:58
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Kollektivtrafiken är likt mångt i vardagen i Sverige politiserad av våra folkvalda.

Det mest olyckliga är att en stor majoritet svenskar numer är så hjärntvättade med HBTQIA+ att de inte förstår politiseringen.

Allt sedan dagis har svensken itutats att grupper med många bockstäver (att bocka av) är värdefullare än andra.

Och att vissa är smuts. Som konservaktiva, nation ella och fossilfarsor.

Skriv till din politiker och begär svar om ställningstagande för bussar utan politiska pussar.
Citera
2025-07-30, 09:00
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Jag kallar dig för hen då jag inte vet vilken könstillhörighet du har.
Mh-hmm Jaja. Det är så ni "jobbar" med att slänga ut en massa personangrepp istället för att bemöta som vanligt vuxet folk. Men så gör svaga människor. Jag önskar dock dig en bra dag ändå 😊
Citera
2025-07-30, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Det här gisslet med regnbågsflaggor på bussar, eller annan plats, i Sverige är återkommande.

Några frågor kring den flaggan:
  • Vad representerar den flaggan?
  • Har den lika högt värde som svenska flaggan?
  • Betalar någon för att bussbolagen ska använda den?
  • Utgör den en signalpolitisk markering mot t.ex. Ryssland eller Iran, för att demonstrera och illustrera hur fantastiskt och s.k. liberalt lilla Sverige är, i motsats till de större länderna?
  • Är flaggan opolitisk?
  • Bör inte bussbolagen vara opolitiska?
  • Vem stal ursprungstanken med regnbågsflaggan och tanken med regnbågen i sig?
.

Jag har alltid tolkat det som att SL menar att man får vara fri i sin sexualitet hos dem. I mitt fall betyder det att sitta själv långt bak i bussen och runka när sexiga gymnasiebrudar sitter framför mig och tjattrar med varandra.
Citera
2025-07-30, 09:02
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Hur har Pride tagits över och av vilka?
Läste du ens mitt inlägg? Det verkar inte så.
För sådär 30 år sedan när jag hade kompisar som var engagerade i Pride så var det en ganska opolitisk rörelse som syftade till fest.

Idag är det en vänsterextrem lobbygrupp som verkar året runt. Jag känner en del av de som varit delaktiga i denna förvandling, som blandar sin läggning med politisk aktivism.

Precis som BLM är det en kulturmarxistisk rörelse, som påstår sig representera alla under regnbågsflaggan. Men jag känner en hel del framförallt bögar som inte alls vill vara delaktiga p g a det senaste decenniets vänstertilt.
Citera
2025-07-30, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Läste du ens mitt inlägg? Det verkar inte så.
För sådär 30 år sedan när jag hade kompisar som var engagerade i Pride så var det en ganska opolitisk rörelse som syftade till fest.

Idag är det en vänsterextrem lobbygrupp som verkar året runt. Jag känner en del av de som varit delaktiga i denna förvandling, som blandar sin läggning med politisk aktivism.

Precis som BLM är det en kulturmarxistisk rörelse, som påstår sig representera alla under regnbågsflaggan. Men jag känner en hel del framförallt bögar som inte alls vill vara delaktiga p g a det senaste decenniets vänstertilt.
Pride har alltid handlat om politik. Var fan har du fått info om att det skulle vara något annat!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in