2025-07-30, 04:44
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Det här gisslet med regnbågsflaggor på bussar, eller annan plats, i Sverige är återkommande.

Några frågor kring den flaggan:
  • Vad representerar den flaggan?
  • Har den lika högt värde som svenska flaggan?
  • Betalar någon för att bussbolagen ska använda den?
  • Utgör den en signalpolitisk markering mot t.ex. Ryssland eller Iran, för att demonstrera och illustrera hur fantastiskt och s.k. liberalt lilla Sverige är, i motsats till de större länderna?
  • Är flaggan opolitisk?
  • Bör inte bussbolagen vara opolitiska?
  • Vem stal ursprungstanken med regnbågsflaggan och tanken med regnbågen i sig?
.
Citera
2025-07-30, 05:29
Avstängd
Negreritvs avatar
Därför att hjärntvätten är i full gång! Du aka tycka att det är häftigt att utföra oralsex på andra män samtidigt som någon blir smutsig på kuken från din avföring. Det ska få dig att tycka att det är helt normalt att dina söner vill klä sig i rosa klänningar och prata som fjollor.
Citera
2025-07-30, 06:21
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Kan inte svara på alla dina frågor. Men som den andra användaren postade, så representerar den flaggan hjärntvätt.

För PK folket så gissar jag på att den har högre värde än svenska flaggan.

Nej! Den flaggan är icke opolitisk. Det är en sekt flagga.
Citera
2025-07-30, 06:44
Medlem
Det ska symbolisera majoriteten av busschaffisarnas sexualitet givetvis. Inte för inte som man befinner sig på ett vibrerande säte dag ut och dag in.
Citera
2025-07-30, 06:45
Medlem
BernardLoutres avatar
Det var ju någon muslimsk busschaufför som vägrade köra med flaggor på sin buss. Djävlar vad han råkade ut för trakasserier från sina överordnade!
Citera
2025-07-30, 06:46
Medlem
Ja det är mycket märkligt att SL flaggar för en vinstdrivande politisk organisation. Lika sorgligt varje år.
Citera
2025-07-30, 06:47
Bannlyst
Det är så äckligt. Jag skällde ut busschauffören igår. Varför har du en bögflagga på bussen skrek jag till honom. Men har lite dåligt samvete eftersom det inte är hans fel. Nej dessa bögar skall in vanära regnbågen. Och vi skall ha en Svensk flagga på bussen varje dag.
Citera
2025-07-30, 07:05
Medlem
Devinivillas avatar
När och vart är det vanligt förekommande att man byter ut flaggan och ersätter den med sin egen flagga?

Jo när man är i krig och håller på att erövra ett land, denna äckliga flagga försöker att normalisera barnsex och pedofiler m:m genom tv radio samt alla andra sociala medier.

När en befolkning är tillräckligt hjärntvättad av all propaganda som spridits genom åren och det har blivit normaliserat så blir befolkningen lättare att styra.

Söndra och härska Agenda 2030
Citera
2025-07-30, 07:18
Medlem
sound69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VastOstNorrSoder
Det är så äckligt. Jag skällde ut busschauffören igår. Varför har du en bögflagga på bussen skrek jag till honom. Men har lite dåligt samvete eftersom det inte är hans fel. Nej dessa bögar skall in vanära regnbågen. Och vi skall ha en Svensk flagga på bussen varje dag.

Gillar inte heller pride men hur kunde du tro att det är förarna som sätter upp dessa flaggor?

De har självklart inget med saken att göra.
Citera
2025-07-30, 07:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sound69
Gillar inte heller pride men hur kunde du tro att det är förarna som sätter upp dessa flaggor?

De har självklart inget med saken att göra.

Det var det jag sade. Att det var en felriktad ilska, som borde riktats till politiker som bestämt att sätta upp dessa bögpeddoflaggor på min buss.
Senast redigerad av VastOstNorrSoder 2025-07-30 kl. 07:26.
Citera
2025-07-30, 07:24
Medlem
Den står ju för kääärleeek. Precis som transor som läser för små barn.
Citera
2025-07-30, 07:31
Medlem
sound69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VastOstNorrSoder
Det var det jag sade. Att det var en felriktad ilska, som borde riktats till politiker som bestämt att sätta upp dessa bögpeddoflaggor på min buss.

Ok, jag lider faktiskt med förarna som tvingas köra runt med dessa äckliga homofilflaggor varje dag. Borde vara frivilligt, men tar de ner flaggorna så blir det väl löneavdrag eller sparken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in