Igår, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Nåja, man måste väl misslyckas några gånger innan man kommer till insikt. Det var tidvis helt uthärdligt att vara sambo också. Men bara tidvis.

"repor och knaster" ... Vad härligt det är när någon använder metaforer som man känner sig hemma med från vinylåldern.
Jag är nog inne i en speciellt nostalgisk fas i livet just nu pga vad som pågår, men det hör väl helt enkelt till god smak att referera som jag gjorde?
Eller nja, jag hade nog gjort det ändå.

Och DÄR ramlar vi rakt in topic!
En bra ljudanläggning var och är väl fortfarande en av anledningarna till att en man (eller kvinna) orkar leva ensam?
Citera
Igår, 02:52
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
En bra ljudanläggning var och är väl fortfarande en av anledningarna till att en man (eller kvinna) orkar leva ensam?

Jag vet inte. Har aldrig tyckt att det har varit något problem att leva ensam. Och min ljudanläggning är i dagsläget inte mycket att skryta med.
Citera
Igår, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Jag vet inte. Har aldrig tyckt att det har varit något problem att leva ensam. Och min ljudanläggning är i dagsläget inte mycket att skryta med.
Åh så du alltid ska krångla till allt. Lycka till när jag kastar in dig i ett förråd i källaren eller på vinden och fullständigt tar över din ljudanläggning och skivsamling. Är du lika tuff då?
Citera
Igår, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Fin sammanfattning vad det innebär att vara en svensk idiot i nutida svenska skitamhället; Livets mening består av olika partners som det är roligt att knulla med tills det inte är roligt längre då kan man byta ända tills man är gammal och ful då dör man ensam och övergiven och inte en djävel kommer bry sig om att man fanns till. Ens eventuella kvarvarande tillgångar kommer arvsfonden konfiskera och ge bort till somalier och HBTQ-bögar.

OM detta inte är så juste voffor är andra samkönade såå avundsjuuukaaa dåå.

Men man fortsätter inte när man kommer till drygt 40 skaffar man 10-15 år yngre matlagar/disk - tvätt/stryk - städ o sängvärmardam som man behåller
Citera
Igår, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
OM detta inte är så juste voffor är andra samkönade såå avundsjuuukaaa dåå.

Men man fortsätter inte när man kommer till drygt 40 skaffar man 10-15 år yngre matlagar/disk - tvätt/stryk - städ o sängvärmardam som man behåller

Jag föreslår att du går i gundskolan och lär dig skriva DÅ kommer andra förståndshandikappade bli avundsjuka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in