För ett par dagar sedan så upptäckte jag att Twitter censurerar mitt vanliga länkflöde och jag kan heller inte söka på vissa saker.
Man måste tydligen numera verifiera sin ålder och bli Premium-medlem för en årlig kostnad.
Är det någon som vet hur man verifierar sin ålder?
För ett par dagar sedan så upptäckte jag att Twitter censurerar mitt vanliga länkflöde och jag kan heller inte söka på vissa saker.
Man måste tydligen numera verifiera sin ålder och bli Premium-medlem för en årlig kostnad.
Är det någon som vet hur man verifierar sin ålder?
Censuerar porren?
Det verkar inte gå att verifiera sig.
Alla rimliga människor har lämnat det sjunkande skeppet twitter under ledning av den äckliga slynan Musk. Radera ditt konto du också - twitter är dött.
Alla rimliga människor har lämnat det sjunkande skeppet twitter under ledning av den äckliga slynan Musk. Radera ditt konto du också - twitter är dött.
Han vill nog se hemmagjord porr, de va rätt bra där.
Samma här. Kan inte komma åt en stor del av innehållet. Fyi, inte bara porr. Har testat med olika konton. Gratis VPN med Opera browser verkar inte räcka för att kringgå. Har Telia som ISP.
Man måste gå in på inställningarna och ändra vilket land man befinner sej i till någonstans utanför EU, plus även använda en VPN som placerar en någonstans utanför EU.
Det är det enda sättet att komma runt det hela just nu, läste jag. De arbetar däremot på att fixa allt på nått sätt, läste jag med, så får väl se vad Elon hittar på för lösning.
Det är Storbritannien och EU som är skyldiga till det hela, btw.
Man måste gå in på inställningarna och ändra vilket land man befinner sej i till någonstans utanför EU, plus även använda en VPN som placerar en någonstans utanför EU.
Det är det enda sättet att komma runt det hela just nu, läste jag. De arbetar däremot på att fixa allt på nått sätt, läste jag med, så får väl se vad Elon hittar på för lösning.
Det är Storbritannien och EU som är skyldiga till det hela, btw.
Var någonstans läste du detta, skulle vara intressant att följa utvecklingen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!