• 1
  • 2
2025-07-28, 06:58
Bannlyst
Vad är det dummaste ni sett en feminist göra? Vad är det dummaste ni sett en feminist säga?

Jag satt på en pizzeria och käkade kebabpizza med stark sås. Araber som gjorde den såklart. Iallafall så fanns det en sån TV där och det var någon fotbollsmatch på. På bordet bredvid så hör jag en beta och hans fru sitta och prata.

Betan säger

”Imorgon ska landslaget spela, de har aldrig varit så bra som nu”

Hans fru säger då

”Jo men damlaget är ju mycket bättre än herrlaget för de kom längre in i VM än herrarna som åkte ut vid kvartsfinal”

Jag tog av skratt och de tittade på mig men jag spelade av det som att jag läste något roligt på mobilen

En annan gång var jag och åkte tåg och då pratar två kvinnor om våldtäkt och straff och då säger en av häxorna att män borde få kuken avhuggen för att du har förlorat sin rätt att ha kuk.

Jag tittade på en youtube video och där pratade en kvinna om att män och kvinnor är lika starka fysiskt och att män bara är indoktrinerade sen barnsben att vara starkare och att kvinnor som gymmar har starkare ben

En kvinna sa på youtube att män inte har åstadkommit så mycket inom vetenskap, matte, litteratur etc och att de flesta var kvinnor som kom på men att män snodde äran

Jag tittade på en video där två kvinnor reagerade på en man som sa att han ville erövra hela världen och då sa de att de fick ”incel vibes”

Jag satt en gång på en restaurang och åt lax. Det var ett betagäng på 4, 2 män och 2 kvinnor. Tror det var man och fru och man och fru. Iallafall så pratade de om damfotboll och tydligen så var anledningen till varför de fick så låga löner sexism och misogyna beteende från osäkra incels. Sen kom frågan om tittare och inkomst in och då var det samma svar att det var osäkra incels och misogynt beteende.

En gång så såg jag tre kvinnor prata om vad som är manligt eller inte.

En gång såg jag en kvinna ha problem med att öppna en dörr. Hon drog istället för att trycka trots att det stod att det var en truck dörr…..

Såg en kvinna spela fotboll och blev bortdribblad av en bokstavlig 9 åring. Hon var 17.

När jag gick i högstadiet så hörde jag en tjej som var öppet feminist på allvar tro att en slak kuk var så permanent. Hon visste inte att kukarna växte när de blev hårda.

Har mycket mer på gång men kan inte skriva just nu.
Senast redigerad av Visningstuben 2025-07-28 kl. 07:00.
Citera
2025-07-28, 07:03
Medlem
Smekarn87s avatar
Jag har ett svagt minne av en känd kvinnlig debattör skriva något där kontentan är att man som man inte är mindre rasistisk bara för att man har sex med kvinnor av annan etnicitet. Kommer fan inte ihåg vart det stod, kanske AB eller ETC. Vi måste väl ändå vara överens om att det mest inkluderande man kan göra är att faktiskt ha sex med en etnisk främling.
Citera
2025-07-28, 07:07
Medlem
Smekarn87s avatar
Det där med fotbollen är fan intressant. Kvinnor är 100% totalt oförmögna att fatta att om de ska få samma löner i damfotboll så får en otroligt stor mängd kvinnor börja titta på damfotboll. Kvinnors generella inställning tycks vara att det rimligare är att fotbollsintresserade män börjar titta på damfotboll istället.
Citera
2025-07-28, 08:23
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Jag har ett svagt minne av en känd kvinnlig debattör skriva något där kontentan är att man som man inte är mindre rasistisk bara för att man har sex med kvinnor av annan etnicitet. Kommer fan inte ihåg vart det stod, kanske AB eller ETC. Vi måste väl ändå vara överens om att det mest inkluderande man kan göra är att faktiskt ha sex med en etnisk främling.
Nja jag vet inte om det är riktigt sant. Jag är verkligen en uber-rasist men jag skulle gärna knulla en negress.
Citera
2025-07-28, 08:40
Medlem
EnflygandeKos avatar
Kvinnorna som protesterade för att välkomna flyktingar. Refugees Welcome . Ja det är nog bland det dummaste .
Citera
2025-07-28, 10:21
Avstängd
dansquelcass avatar
Bränna upp 100.000 kr
Citera
2025-07-28, 12:25
Avstängd
dansquelcass avatar
Batikhäxorna som fick stock i deras slappa fittor av afghanerna tar nog priset

Citat:
Ursprungligen postat av EnflygandeKo
Kvinnorna som protesterade för att välkomna flyktingar. Refugees Welcome . Ja det är nog bland det dummaste .
Citera
2025-07-28, 12:29
Medlem
Det här hände i TV i programmet debatt när löneskillnaden mellan män och kvinnor diskuterades:

Veronica Palm: ''Kvinnor tjänar mindre än män och det gör de för att de är kvinnor''.
David Eberhard: ''Jag är nyfiken på hur du kan veta detta''?
Veronica Palm: ''Titta i en kvinnas lönekuvert''.

På statistiskt språk så är det som att säga: ''Association = kausalitet''. Vilket givetvis är ett statistiskt misstag. Det mest banala misstaget man kan göra dessutom.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-07-28 kl. 12:35.
Citera
2025-07-28, 12:34
Medlem
Bazze1s avatar
Gudrun Schyman, när tokan eldade upp 100 000 kronor i en sinnessjuk protest mot löneskillnader.
Citera
2025-07-28, 17:32
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Nja jag vet inte om det är riktigt sant. Jag är verkligen en uber-rasist men jag skulle gärna knulla en negress.

Jag är som person säker på att det inte finns några systematiska skillnader mellan etniska grupper av den storlek vi delar in dem idag. Jag är alltså INTE rasist men hävdat att ett bra test på ett normalfungerande samhälle är att man hyllar män som har sex utanför etniska gränser .
Citera
2025-07-29, 01:15
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Jag dog för några år sen när feminister svamlade om att dom inte behövde män längre för dom nu kunde utveckla fungerade sperma av deras egen benmärg.....
Citera
2025-07-29, 13:04
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Jag är som person säker på att det inte finns några systematiska skillnader mellan etniska grupper av den storlek vi delar in dem idag. Jag är alltså INTE rasist men hävdat att ett bra test på ett normalfungerande samhälle är att man hyllar män som har sex utanför etniska gränser .
Jag tycker att det låter bra, jag kan både äta kakan och ha den kvar då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in