• 1
  • 2
2025-07-27, 21:23
Medlem
Kollade precis EM-finalen. Det står ju ett gäng människor på podiet och gratulerar förlorare och vinnare. Vem va ungen bredvid prins William? Verkar finns nåt program för barn inom UEFA. Nån som vet mer
2025-07-27, 21:56
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Kan de ha varit Prinsessan Charlotte? jag missade detta.

https://eu.usatoday.com/story/entert...s/85396902007/

Citat:
The Prince of Wales, 43, and his 10-year-old daughter Princess Charlotte stepped out on Sunday, July 27, in Switzerland to attend the UEFA Women's Euro 2025 final between England and Spain.
2025-07-27, 23:50
Medlem
kalkryggars avatar
Jag noterade och undrade också lite över detta. Hon var så jävla ivrig att få ta i hand att hon slet handen ur gubben innan flera gånger.

Gubben, var det prinsen det alltså?
2025-07-28, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag noterade och undrade också lite över detta. Hon var så jävla ivrig att få ta i hand att hon slet handen ur gubben innan flera gånger.

Gubben, var det prinsen det alltså?

Är det prins William du kallar gubbe?

Plötsligt känner man sig väldigt gammal, är några månader äldre än honom.
2025-07-28, 01:38
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Är det prins William du kallar gubbe?

Plötsligt känner man sig väldigt gammal, är några månader äldre än honom.

Tja, det såg ut som en gubbe. Han ser bra mycket äldre ut än vad han är också. Han ser ut att vara runt 60 på det man såg i tv-rutan.
2025-07-28, 01:41
Medlem
Citat:
Tja, det såg ut som en gubbe. Han ser bra mycket äldre ut än vad han är också. Han ser ut att vara runt 60 på det man såg i tv-rutan.

Jo, sant att han är väldigt tunnhårig.
2025-07-28, 01:56
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Jo, sant att han är väldigt tunnhårig.

Så lilltjejen var alltså hans dotter då antar jag. Men det var mig en jävel till att vara ivrig och slita handen på fotbollsspelarna ur sin pappas hand.
2025-07-28, 02:16
Medlem
Citat:
Så lilltjejen var alltså hans dotter då antar jag. Men det var mig en jävel till att vara ivrig och slita handen på fotbollsspelarna ur sin pappas hand.

Stämmer säkert. Tror han har två söner och en dotter, någorlunda tätt i ålder har jag för mig.
2025-07-28, 03:40
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Såg ett handslag där hon fick in handen i sin fars hand när han skakade hand med en spelare. Blev en trippelhandskakning.

Men först trodde jag det var någon sån där make a wish unge typ.
Senast redigerad av DisposableGarbage4 2025-07-28 kl. 03:42.
2025-07-28, 07:02
Medlem
sound69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minionmamman
Kollade precis EM-finalen. Det står ju ett gäng människor på podiet och gratulerar förlorare och vinnare. Vem va ungen bredvid prins William? Verkar finns nåt program för barn inom UEFA. Nån som vet mer

Japp, det stämmer att den unga tjejen var inbjuden av UEFA. Tydligen så har de en tradition att bjuda in barn med ”speciella behov” till medaljceremonierna. Denna tjej var förståndshandikappad helt enkelt, vilket de flesta nog kunde se.

Det var alltså inte prinsessan Charlotte vi såg som några här föreslår.
2025-07-29, 11:04
Medlem
sound69s avatar
Nu är mysteriet löst.

Flickan på podiet mellan Prins William och UEFA-presidenten visade sig vara 12-åriga Greta. En portugisisk tjej som numera bor i Schweiz.

https://www.tyla.com/news/royal-fami...60222-20250728
2025-07-29, 13:49
Medlem
goseigens avatar
Står att tjejen har Dravets syndrom, som ger epileptiska anfall. Det är inte alls ofarligt, och en del dör under ett anfall.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in