2025-07-24, 08:58
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Jag är inte den som backar ur en fight om man säger så, håller även på med Muay thaiboxning och min flickvän brukar va med och kolla när jag går matcher och hon har sagt att hon "gillar killar som kan slåss och försvara henne" och jag märker att hon går igång på att se fighter och se mig slå andra."haha där fick han, du gav han verkligen ordentligt med stryk" "gillar att se dig slåss <3" "ååh jag är så stolt över dig, min krigare" och sånt brukar hon säga. Är det vanligt bland tjejer?

Att du skriver <3

Är ett 100% bevis att du är under 15

Prova slåss när du blir vuxen. Oavsett hur bra fighter du är. Så kommer du få huvudet instampat av 5 pers. Och din tjej grupp ******** tyvärr. Så ser Sverige ut.

Man vs man försvann för många år sen. Alla är fega
Citera
2025-07-24, 09:01
Medlem
jjujjus avatar
Vi tänder inte på killar som slåss i slagsmål men en kille som är stark och KAN slåss är attraktivt ja.

Det är viktigare än vad ni tror. Man kan ju bli utsatt för nån läskig typ så då är det väl viktigt att kunna försvara sig, han ska kunna försvara oss. Nu har han tur att hans brud kan slåss men det kan ju uppstå en situation där personerna är fler och då är det plötsligt inte alls lika lätt.
Citera
2025-07-24, 09:15
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Vi tänder inte på killar som slåss i slagsmål men en kille som är stark och KAN slåss är attraktivt ja.

Det är viktigare än vad ni tror. Man kan ju bli utsatt för nån läskig typ så då är det väl viktigt att kunna försvara sig, han ska kunna försvara oss. Nu har han tur att hans brud kan slåss men det kan ju uppstå en situation där personerna är fler och då är det plötsligt inte alls lika lätt.

Och var har du lärt dig det då lillknubbis, på någon sån där självförsvarskurs för kvinnor på typ 10 timmar som egentligen är jordens jävla björntjänst eftersom den blåser upp självförtroendet och får kärringarna att tro att de är asgiftiga?
Citera
2025-07-24, 09:18
Medlem
De flesta kvinnor tänder inte på män som slåss. Ett fåtal kvinnor tänder på män som slåss. Att tända på män som slåss korrelerar inte med högre mängd högskolepoäng om man säger så utan snarare med förekomst av offentligt användande av mjukisbyxor, fläktrökande och tatueringar.
Citera
2025-07-24, 09:52
Medlem
Citat:
Jag är inte den som backar ur en fight om man säger så, håller även på med Muay thaiboxning och min flickvän brukar va med och kolla när jag går matcher och hon har sagt att hon "gillar killar som kan slåss och försvara henne" och jag märker att hon går igång på att se fighter och se mig slå andra."haha där fick han, du gav han verkligen ordentligt med stryk" "gillar att se dig slåss <3" "ååh jag är så stolt över dig, min krigare" och sånt brukar hon säga. Är det vanligt bland tjejer?

Du ljuger. Ingen seriös fullkontaktsfighter vill hamna i trubbel med en tilfällig idiot eller tre. Om du är en skicklig fighter drar du dig undan och slåss inte förrän du verkligen måste, dvs inte innan du blir attackerad på allvar.

Jag känner många som har svart bälte i ju jitsu och kickboxning och karate som tycker detta. Själv har jag svart bälte och är instruktör i en fullkontaktsport, og jag påstår att du ljuger. Eller är en snotty nybörjare som inte har lärt dig hur världen fungerar.
Citera
2025-07-24, 09:59
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och var har du lärt dig det då lillknubbis, på någon sån där självförsvarskurs för kvinnor på typ 10 timmar som egentligen är jordens jävla björntjänst eftersom den blåser upp självförtroendet och får kärringarna att tro att de är asgiftiga?
Nej, fullt naturligt adrenalin som man förmodligen hade kallat för ADHD idag. Alltid gillat slåss och brottas, tränade på syrran när vi var små och hon snodde mina kläder och idag är jag legend! Du kan kalla mig combat ju-jutsu *hoppar till höger och vänster som en Tekkenfigur* *saxar er hals* BAM KNOCKOUT

Jag är för jävla rolig alltså.

Är inte SÅ stark, mest ninja och ett galet psyke. 🥷🏻
Citera
2025-07-24, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Att du skriver <3

Är ett 100% bevis att du är under 15

Prova slåss när du blir vuxen. Oavsett hur bra fighter du är. Så kommer du få huvudet instampat av 5 pers. Och din tjej grupp ******** tyvärr. Så ser Sverige ut.

Man vs man försvann för många år sen. Alla är fega

Haha, men alltså jag citerade ju vad min flickvän brukar säga/skriva till mig, fattar du inte?
Citera
2025-07-24, 10:08
Avstängd
dansquelcass avatar
Det är sant. Tjejer blir upphetsade av att se blod när killar slåss, vilket är relaterat till deras beteende under mens, när de inte är gravida.

Citat:
Citera
2025-07-24, 10:21
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Jo svenska tjejer tänder på killar med stora kukar/negrer och araber.

Extra hett i deras ögon om de suttit på kåken eller kör RS6 också
Citera
2025-07-24, 10:24
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Hur du beskriver vad din "flickvän" skulle ha sagt får mig att tvivla att du ens någonsin haft en nära relation med en kvinna
Citera
2025-07-24, 10:26
Medlem
Personligen gillar jag inte våld och har aldrig varit i en riktig fight.

Men gick en gång emellan och bröt upp en våldsam fight på stan, det var två personer som stod och vevade mot varandra. Gick ensam fram och separerade våldsmakare medan jag vrålade ett riktigt vikinga-vrål.
Det fanns andra människor runt omkring som bara stod och glodde som tysta spöken.

Detta alfa-agerande gjorde definitivt kvinnan jag var med då blöt i byxan. Det serverades sedan fitta den natten.
Citera
2025-07-24, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Personligen gillar jag inte våld och har aldrig varit i en riktig fight.

Men gick en gång emellan och bröt upp en våldsam fight på stan, det var två personer som stod och vevade mot varandra. Gick ensam fram och separerade våldsmakare medan jag vrålade ett riktigt vikinga-vrål.
Det fanns andra människor runt omkring som bara stod och glodde som tysta spöken.

Detta alfa-agerande gjorde definitivt kvinnan jag var med då blöt i byxan. Det serverades sedan fitta den natten.

Å andra sidan kan man få till det genom att vara trevlig och bjuda på ett par drinkar också till betydligt lägre risk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in