2025-07-24, 01:45
Medlem
Jag är inte den som backar ur en fight om man säger så, håller även på med Muay thaiboxning och min flickvän brukar va med och kolla när jag går matcher och hon har sagt att hon "gillar killar som kan slåss och försvara henne" och jag märker att hon går igång på att se fighter och se mig slå andra."haha där fick han, du gav han verkligen ordentligt med stryk" "gillar att se dig slåss <3" "ååh jag är så stolt över dig, min krigare" och sånt brukar hon säga. Är det vanligt bland tjejer?
Citera
2025-07-24, 01:47
Avstängd
Bidens avatar
Jag har själv varit ut och visat mig värdig, går till gymmet och sånt... Vi måste acceptera att män och kvinnor är olika och vi går igång på varandra :3
Citera
2025-07-24, 01:58
Medlem
One2Manys avatar
Jaså, den arabiska pedofilen har bytt vinkel på FB?

Nej du, Ali Baba, "tjejer" tänder inte på killar som slåss, enbart degenererade WT duck lips-brudar som frivilligt har ihop det med low life babbar tänder på våldsamma idioter.

Du skulle väl f ö på sin höjd kunna spöa en femåring om du hoppade på honom bakifrån. Fucking beta
Citera
2025-07-24, 02:19
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Jag är inte den som backar ur en fight om man säger så, håller även på med Muay thaiboxning och min flickvän brukar va med och kolla när jag går matcher och hon har sagt att hon "gillar killar som kan slåss och försvara henne" och jag märker att hon går igång på att se fighter och se mig slå andra."haha där fick han, du gav han verkligen ordentligt med stryk" "gillar att se dig slåss <3" "ååh jag är så stolt över dig, min krigare" och sånt brukar hon säga. Är det vanligt bland tjejer?

Ja det är attraktivt med en man som skulle slå andra män för att försvara mig eller för att markera mig som sitt revir.
Citera
2025-07-24, 02:27
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Jaså, den arabiska pedofilen har bytt vinkel på FB?

Nej du, Ali Baba, "tjejer" tänder inte på killar som slåss, enbart degenererade WT duck lips-brudar som frivilligt har ihop det med low life babbar tänder på våldsamma idioter.

Du skulle väl f ö på sin höjd kunna spöa en femåring om du hoppade på honom bakifrån. Fucking beta

Stämmer inte. Jag är inte white trash, men jag tycker det är attraktivt med en man som har fighting-instinkter. Det är inte samma sak som att vara en våldsam idiot, TS har aldrig nämnt idiot. En idiot/ointelligent man är inte attraktivt.
Citera
2025-07-24, 02:30
Medlem
Ja, om tjejen är 14 år och uppväxt i en förort med kriminella knarkare så kanske det stämmer.
I det normala samhället bland normala människor så tänder inte kvinnor på män som slåss.
De tänder mer på en händig man som kan laga bilen, gräsklipparen, som kan måla och tapetsera.
Som kan uppvakta henne, trösta henne, få henne att känna sig trygg.
En man med ambitioner, som arbetar hårt, som tar ansvar.
Citera
2025-07-24, 02:37
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Stämmer inte. Jag är inte white trash, men jag tycker det är attraktivt med en man som har fighting-instinkter. Det är inte samma sak som att vara en våldsam idiot, TS har aldrig nämnt idiot. En idiot/ointelligent man är inte attraktivt.

Du är WT så det skriker om det, och du har läsförståelse som en. Dessutom psykiskt labil av dina tidigare kommentarer att dömma.

Alla kvinnor vill ha en man som kan försvara dem i ett nödläge, kvinnor tänder på trygghet. Tiny dick energy TS pratar dock om att hans tjej går igång på att se honom slåss. Slår vad om att du skulle tycka det var supercharmigt om din kille började puckla på någon på krogen för att han spillde ut hans öl.

Känner typen, aggressiv machobabbe som alltid hamnar i bråk ivrigt påhejad av sin WT brud som tänder på att bevittna slagsmål.
Citera
2025-07-24, 02:49
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Ja det är attraktivt med en man som skulle slå andra män för att försvara mig eller för att markera mig som sitt revir

Åh wow, missade den här kommentaren hahaha.

Alla tvivel är undanröjda. Antingen är du en psykiskt sjuk WT brud med extremt dålig självkänsla och en helt skev personlighet, eller så är du en snubbe som låtsas vara en tjej online.
Citera
2025-07-24, 04:03
Medlem
Sereenas avatar
Beror lite på vad man menar med "killar som slåss".

En snubbe med skicklighet/kontroll/fysik för att kunna ta hand om ett hot vid behov, ja, men aggressivt neandertalar-beteende där dom envist ska mucka/slåss för minsta lilla, och välja våld som första utväg går fetbort.
Citera
2025-07-24, 04:05
Avstängd
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Beror lite på vad man menar med "killar som slåss".

En snubbe med skicklighet/kontroll/fysik vid behov, ja, men aggressivt neandertalar-beteende där dom envist ska mucka/slåss för minsta lilla, och välja våld som första utväg går fetbort.
Precis. När jag och min donna är ute och promenerar och en fara uppstår, då, vid behov, så aktiverar jag min fysik.
Citera
2025-07-24, 04:09
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Precis. När jag och min donna är ute och promenerar och en fara uppstår, då, vid behov, så aktiverar jag min fysik.

För mig så är det minst lika viktigt att killen är stabil/lugn/smart nog att kunna undvika att det övht blir handgemäng om möjligt, som att han kan hantera situationen om slagsmål inte kan undvikas.

Och våld/aggressivitet kopplat till nån slags revirhävdande ala vad SoS pratar om ovan är ett absolut nono.
Den typen av killar brukar inte ha så långt till att vända det våldskapitalet mot bruden om hon gör nåt som misshagar honom, eller gör att han känner som att hans äganderätt över henne hotas, tex drista sig att prata med/vara artig mot andra män, eller ha manliga kompisar (iaf hetro sådana).
Senast redigerad av Sereena 2025-07-24 kl. 04:13.
Citera
2025-07-24, 04:12
Avstängd
Bidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
För mig så är det minst lika viktigt att killen är stabil/lugn/smart nog att kunna undvika att det övht blir handgemäng om möjligt, som att han kan hantera situationen om slagsmål inte kan undvikas.
Sedan är det också viktigt att kvinnan håller käften och vet sin plats då dom flesta konfrontationer och konflikter beror på...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in