Citat:
Ursprungligen postat av
Al-Thar
Jag är inte den som backar ur en fight om man säger så, håller även på med Muay thaiboxning och min flickvän brukar va med och kolla när jag går matcher och hon har sagt att hon "gillar killar som kan slåss och försvara henne" och jag märker att hon går igång på att se fighter och se mig slå andra."haha där fick han, du gav han verkligen ordentligt med stryk" "gillar att se dig slåss <3" "ååh jag är så stolt över dig, min krigare" och sånt brukar hon säga. Är det vanligt bland tjejer?
Du sysslar med din sport. Du sysslar med det som du har intresse för och när du har dina matcher, så visar du upp ditt intresse m.m. Visserligen kan det vara lockade för tjejer att se killarna i action med att ''slåss''.
Men det är samma sak, med att se sin älskade flickvän rida på en häst och tävlas. Hur duktig och hur mycket hon kämpar. ''Krigaren''.
Men att se slåss i ett riktigt slagsmål kanske många skulle känna sig rädd eller känna att det är en våldsam person. Om nu inte hela ha rört sig om självförsvar.
Kortfattat: Du sysslar med ditt intresse och din tjej kollar på det och gillar att du gör det du tycker om.