2025-07-24, 04:15
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biden
Sedan är det också viktigt att kvinnan håller käften och vet sin plats då dom flesta konfrontationer och konflikter beror på...

Där kan jag dock inte hålla med

Den karl som försöker den skiten med mig är ut genom farstun så det viner om öronen.
Citera
2025-07-24, 04:25
Medlem
Pengar är slagkraftigare
Citera
2025-07-24, 05:38
Medlem
Kanastras avatar
En tjejkompis sa att hon inte vill att killen slåss, men att han ska kunna slåss.

När jag var huligan kan jag nog säga att dom flesta tjejer tyckte att det 'var töntigt'.

Bättre att ha öga för situationer i förtid och undvika problem
Citera
2025-07-24, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Jag är inte den som backar ur en fight om man säger så, håller även på med Muay thaiboxning och min flickvän brukar va med och kolla när jag går matcher och hon har sagt att hon "gillar killar som kan slåss och försvara henne" och jag märker att hon går igång på att se fighter och se mig slå andra."haha där fick han, du gav han verkligen ordentligt med stryk" "gillar att se dig slåss <3" "ååh jag är så stolt över dig, min krigare" och sånt brukar hon säga. Är det vanligt bland tjejer?
Du sysslar med din sport. Du sysslar med det som du har intresse för och när du har dina matcher, så visar du upp ditt intresse m.m. Visserligen kan det vara lockade för tjejer att se killarna i action med att ''slåss''.

Men det är samma sak, med att se sin älskade flickvän rida på en häst och tävlas. Hur duktig och hur mycket hon kämpar. ''Krigaren''.

Men att se slåss i ett riktigt slagsmål kanske många skulle känna sig rädd eller känna att det är en våldsam person. Om nu inte hela ha rört sig om självförsvar.

Kortfattat: Du sysslar med ditt intresse och din tjej kollar på det och gillar att du gör det du tycker om.
Citera
2025-07-24, 06:34
Medlem
halaltarzans avatar
Av vad jag kommer ihåg i alla fall så var det ju inte helt ovanligt att vassa fightingsnubbar hade bra med snygga brudar, och det trots att en del absolut inte såg speciellt bra ut. Och den riktiga rockstjärnestatusen bland (små)brudarna infann sig väl om de vann någon tävling i t.ex. Solnahallen.
Citera
2025-07-24, 07:54
Medlem
PederBergmans avatar
Det nog mer vanligt att killar (inte tänder på) ser upp till andra killar som kan slåss.
Citera
2025-07-24, 07:56
Medlem
Jag tror snarare att våldsamma män skrämmer bort kvinnor
Däremot gillar de självsäkra män
Citera
2025-07-24, 08:05
Medlem
Jag tror det är vanligt att tjejer går igång på det. Men hur dom går igång på det tror jag är olika.
Sen är det väldigt få som är sådan alfahanar. Jag har flera killar på mitt jobb som är väldigt populära bland tjejerna, men det är inga män och jag är tveksam om dom kan slåss överhuvudtaget. Så när man ser detta så tror jag inte det är något som tjejer söker överlag.

Tjejer vill ha någon som kan beskydda dom i teorin. Säkert minst 80-90 % av tjejerna som säger att dom vill detta men verkligheten säger något annat.

Sen finns det en del tjejer som triggar igång sina killar att slåss med andra killar. Sådana ska man som kille hålla sig från om man inte själv är en sådan fucked upp kille som gillar att slåss med folk.

Tror det finns en rad tjejer och killar som tror fel om varandra här om att attackera folk. Tjejer som tror dom vill ha sådana killar, dom tror det är något manligt och beskyddande och killar som tror tjejen gillar det.

Jag tror dom flesta tjejer vill ha en beskyddande man men inte en kille som söker bråk utan är mer den tysta starka killen som bara gå in när det är nödvändigt.
Citera
2025-07-24, 08:10
Avstängd
67arigGubbes avatar
Borderline brudar bruka tända på sånt av nån konstig anledning.

De är även de som levererar bäst sex imo. Så klagar ej!
Citera
2025-07-24, 08:14
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Jag är inte den som backar ur en fight om man säger så, håller även på med Muay thaiboxning och min flickvän brukar va med och kolla när jag går matcher och hon har sagt att hon "gillar killar som kan slåss och försvara henne" och jag märker att hon går igång på att se fighter och se mig slå andra."haha där fick han, du gav han verkligen ordentligt med stryk" "gillar att se dig slåss <3" "ååh jag är så stolt över dig, min krigare" och sånt brukar hon säga. Är det vanligt bland tjejer?

Nä de är fett störigt när killar ska hålla på sådär. Finns inget mer avtändande.
Citera
2025-07-24, 08:14
Avstängd
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Jag är inte den som backar ur en fight om man säger så, håller även på med Muay thaiboxning och.
På högstadiet var sånt vanligt. Sen så växer man upp eller så stannar man mentalt i åldern som en fjortis.
Citera
2025-07-24, 08:56
Medlem
halaltarzans avatar
Intressanta är väl om fajtern åker på stryk (nu lär ju inte det hända Flashens alla oövervinnerliga superfajters förstås) och hur bruden reagerar då? Kommer ihåg att en polare berättade en gång att han åkte på spö inne på donken och började grina, och hans ragg satt och tröstade honom. De fortsatte i alla fall och träffas sporadiskt efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in