Citat:
Ursprungligen postat av
PetterRetard
Eldrivna dildosar är robotar. Maskiner avsedda för att ge sexuell stimulans och orgasmer till kvinnor. De säljs öppet på apotek och antagligen även på Ica och Coop. Redskap som är fullt accepterade. Kvinnor som använder dom är frigjorda och härliga, är den officiella linjen. Det är friskvård.
Mäns sexleksaker (vibrerande lösfittor) däremot är dolda, svåra att få tag på, säljs inte i affärer, inte på apotek, inte på Ica, är totalt skambelagt, och män pekas ut som svaga förlorare om de använder sådant. Friskvård? Nej, det är perverst!
Varför denna skillnad? Är det pga hat mot män? Djupt rotat i kultur och samhälle?
Det finns nog flera delföklaringar, men här är ett par möjliga:
- Det är betydligt vanligare att kvinnor har svårt att komma, än att män har det. Därför är det lättare att tänka på kvinnliga onaniredskap som medicinska produkter.
- Manlig onani som tabu. Om en kvinna onanerar på torget så är det konstigt, men om en man gör det så är det ett sexbrott. Det handlar inte om diskriminering, utan om att det hyfsat ofta förekommer att män blottar sig, tränger sig på sexuellt och våldtar. Det är inte fråga om en invit, utan om en offensiv, ett angrepp. Om det skulle finnas lösfittor på apoteket, så skulle det garanterat stå något pervo och ställa "frågor" till personalen om produkterna, för att få kåtsnacka. Jag tror det flest förstår problemet.
Sedan vill jag nog invända mot att manliga onaniprodukter är svåra att få tag på, och att det är förknippat med stigma att använda dem. Jag har erkänt det helt öppet. Visst sätter de kaffet i halsen, men det är liksom svårt att hålla det
emot dig.