2025-07-22, 17:15
Medlem
Smekarn87s avatar
Andra religiösa människor lever jävel och förstör Sverige. Kan inte ni skapa en religion och helt skoningslöst ställa till det i Sverige. Hitta typ på att ni MÅSTE skrika Jag älskar Sverige om ni hälsar på en kvinna. Driv sedan tusentals rättsfall där ni blivit diskriminerande för att er religion KRÄVER att man börjar arbetsdagen med att stå på händer exakt 09:00. Se liksom till att få till ett högerextremt religiöst samfund som registreras. Skapa kaos för att visa på problemen med oförblomerad toleransprinciper.
Citera
2025-07-22, 17:43
Avstängd
Vilken latmask. Skall andra göra jobbet åt dig?
Citera
2025-07-22, 18:29
Medlem
triptykens avatar
Du tänker på USA vännen. I Sverige kan en enda domare säga "håll käften och kom på nåt bättre" och sen är det löst.
Citera
2025-07-22, 18:30
Medlem
henrikos avatar
Givetvis borde gruppen ta till sig en religion. Mest mest för att få ett starkt skydd mot missaktning. Asatron känns lämplig.
Citera
2025-07-22, 18:31
Avstängd
spookes avatar
Finns redan. En utbrytare från Nordiska motståndsrörelsen har startat Vintologi: (FB) Vintologi
Citera
2025-07-23, 16:17
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Finns redan. En utbrytare från Nordiska motståndsrörelsen har startat Vintologi: (FB) Vintologi

Haha. Jag hade ingen aning, men den religionen kan nog ställa religionsfriheten i en annan vinkel. Tänk alla tusentals Anders Lindberg-aktiga personer vi kommer sätta i fängelse för upprepad hets mot folkgrupp. Det kommer inte finnas fängelseplatser nog för de intoleranta.
Citera
2025-07-23, 16:18
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Givetvis borde gruppen ta till sig en religion. Mest mest för att få ett starkt skydd mot missaktning. Asatron känns lämplig.

Jag tycker det är viktigt att inte smutsa ner asatron dock!
Citera
2025-07-23, 16:21
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Du tänker på USA vännen. I Sverige kan en enda domare säga "håll käften och kom på nåt bättre" och sen är det löst.

Jag tycker det är värt att testa. Om en domare skulle göra så, då hamnar vi i ett helt nytt spännande där en religions innehåll/väsen helt magiskt och plötsligt måste utvärderas. Etablissemanget förstår nog inte vilken problematiskt situation de skapad då. Släppt ut anden ur lampan liksom, för att helt plötsligt kvalitetsbedömma religioner.
Citera
2025-07-23, 16:23
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Vilken latmask. Skall andra göra jobbet åt dig?

Bra poäng! Men jag tror det är viktigt att det kommer från höger. Det är en fundamentalt viktig aspekt för att verkligen få den typiska svensken att börja skruva på sig och slå knut på sig själ. Det är det enda sättet att verkligen exponera felen i att vi har hets mot folkgrupp och religionsfrihet. Själv är jag en Marxist av den gamla skolan och tycker religiösa i princip inte ska få ha rätt till yrken som tillhör statens monopol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in