• 1
  • 2
2025-07-24, 14:48
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://www.scimex.org/newsfeed/on-s...-regain-weight

Det verkar som att lösningen hela tiden var en livsstilsförändring. Börja ta dessa mediciner löste inte problemet för dessa. Bara kortsiktigt. Är dessa mediciner fortfarande bra?

Står det mellan att inte ha klarat av det utan medicin och mellan att ta medicinen livslångt så tar man medicinen hellre än ha fetma.

Hoppas att "det är bara att äta mindre och träna mer"-gaphalsarna snart inser att deras okunskap inom ämnet fetma mest är pinsam.
Citera
2025-07-24, 15:12
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Står det mellan att inte ha klarat av det utan medicin och mellan att ta medicinen livslångt så tar man medicinen hellre än ha fetma.

Hoppas att "det är bara att äta mindre och träna mer"-gaphalsarna snart inser att deras okunskap inom ämnet fetma mest är pinsam.

Enkla lösningar till komplexa problem

Dessa människor är oftast lågutbildade, deras okunskap berör hela tillvaron och de är pinsamma i allt de företar sig.
Citera
2025-07-24, 16:50
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Dessa människor är oftast lågutbildade, deras okunskap berör hela tillvaron och de är pinsamma i allt de företar sig.
Jahaa, så alla som tycker att tjockisar gott kan träna och tänka på vad man stoppar i sig, är lågutbildade?

Snygg cope!
Citera
2025-07-24, 17:17
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Jahaa, så alla som tycker att tjockisar gott kan träna och tänka på vad man stoppar i sig, är lågutbildade?

Snygg cope!

Du är ett bra exempel

Du är ett utmärkt exempel på att det ligger en del i det som jag skrev, du kan inte läsa innantill, det är typiskt för lågutbildade människor.

Jag skrev "oftast" du tolkar det som "alla".

Jag är inte överviktig, jag tycker bara illa om att korkade människor skall få basunera ut sina enkla lösningar på komplicerade frågor, som om det vore det enda sanna och måste följas av alla.
Senast redigerad av trottwell 2025-07-24 kl. 17:23.
Citera
2025-07-24, 23:12
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Du är ett bra exempel

Du är ett utmärkt exempel på att det ligger en del i det som jag skrev, du kan inte läsa innantill, det är typiskt för lågutbildade människor.

Jag är inte överviktig, jag tycker bara illa om att korkade människor skall få basunera ut sina enkla lösningar på komplicerade frågor, som om det vore det enda sanna och måste följas av alla.
Vad är komplicerat med att äta mindre än vad du gör av med? Det är tämligen enkel matematik!

Tjockis
Citera
2025-07-25, 00:14
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Du är ett bra exempel

Citat:
Ursprungligen postat av jonte500
Vad är komplicerat med att äta mindre än vad du gör av med? Det är tämligen enkel matematik!

Tjockis

Har du ens gått ut grundskolan?

Du kan verkligen inte läsa innantill, jag har redan skrivit att jag inte är överviktig, vad är det du inte förstår?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in