• 1
  • 2
2025-07-22, 13:07
Medlem
Jag trffade min kusin (en ldre kvinnlig slkting) av en slump efter lng tid. Nr jag sg hennes brst blev jag hrd utan att ens tnka p det. Det var pinsamt, men nr jag kom hem runkade jag till tanken p henne.

Efter att jag kommit brjade jag tnka: r hon inte nd min blodsslkt? Jag knde pltsligt en stark knsla av sjlvfrakt. Jag brjade ska p ntet och sg att muslimer ibland gifter sig med sina kusiner.

S nu undrar jag: om mnga kulturer tillter kusinktenskap, r det verkligen fel att knna sexuell lust mot sin kusin? r det omoraliskt?
Citera
2025-07-22, 13:08
Medlem
67arigGubbes avatar
Det r vl tilltet i sverige att gifta sig med sin kusin med, ven om det r vidrigt?
Citera
2025-07-22, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Det r vl tilltet i sverige att gifta sig med sin kusin med, ven om det r vidrigt?

Jag menade inte att jag vill gifta mig med min kusin, utan om det r moraliskt fel att knna sexuell lust fr sin kusin.

Sjlvklart har jag inga planer p att gifta mig med henne, Men jag onanerade efter att ha sett henne, och det gjorde att jag knde stark sjlvfrakt, s drfr stller jag den hr frgan.
Citera
2025-07-22, 13:18
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Jag menade inte att jag vill gifta mig med min kusin, utan om det r moraliskt fel att knna sexuell lust fr sin kusin.

Sjlvklart har jag inga planer p att gifta mig med henne, Men jag onanerade efter att ha sett henne, och det gjorde att jag knde stark sjlvfrakt, s drfr stller jag den hr frgan.

r nog rtt normalt
Citera
2025-07-22, 13:24
Medlem
Airwave92s avatar
Att gifta sig med henne hade varit vldigt fel, men att fantisera om henne r helt ok
Citera
2025-07-22, 13:27
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Att bli sexuellt upphetsad av en person betyder inte att man vill gifta sig.
Citera
2025-07-22, 13:28
Medlem
Citat:

Ja, men en utredning har freslagit ett frbud. Utredningen har varit ute p remiss till 6 mars i r. Bl.a. DO avstyrker det, mste frslaget omarbetas d?

https://www.regeringen.se/remisser/2...ra-slaktingar/
Citera
2025-07-22, 13:29
Medlem
sommarlovs avatar
Kroppen bryr sig inte, ditt sinne fr det.
Styr din kropp.
Citera
2025-07-22, 13:47
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PederBergman
Att bli sexuellt upphetsad av en person betyder inte att man vill gifta sig.

Ts svamlade om gifteml.
Citera
2025-07-22, 14:03
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Ts svamlade om gifteml.
Nej, du som svamlar om det.
Citera
2025-07-22, 14:08
Medlem
NiccoJs avatar
Den finns det ju en skillnad ifall man trffats under hela uppvxten lite som syskon eller om man har en mer avlgsen relation.
Finns ju de som haft hemsljd som de sedan ftt reda p r en avlgsen kusin.
Citera
2025-07-22, 14:57
Medlem
OneTaps avatar
lter rtt bgigt men s lnge de stannar i fantasins vrld s e de vl nada problemas :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in