Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Du framhäver mycket som har med pengar att göra och det gör man kanske om man är avundsjuka på andra. Men istället borde du anstränga dig mer i ditt liv.
Självklart köper jag och alla andra sig fria från dåliga grannar, invandrare eller ej. Finns inget bättre att använda sina pengar till.
Min dotter betalar 100.000 kr till Australien ur egen ficka och utbildning är en av Australiens allra största intäktskällor. Det är utmärkt och win-win.
Min egen frisör är från Irak och han röstar på SD och hatar invandrare som förstör. Det är helt normalt med invandrare som beter sig exakt som svenskar. Min mamma är f.ö. från Finland och i rasistens tankevärld är jag en ful invandrare som borde kastas ut. Fast jag betalar 1.5mkr i skatt i år och han själv kanske lever på bidrag som jag finansierar. Att vara rasist är att vara dumskalle.
Du fattar fortfarande inte, jag blir kallad rasist av dig trots att jag skrivit att mitt problem INTE handlar om invandrare utan problemet är politiken vars konsekvenser är en social katastrof, pucko! Att du kallar mig rasist bekommer mig inte ett skit. Och samtidigt betalar du en massa stålar för att slippa konsekvenserna av en politik som drabbar svenskar och alla invandrare.
Det är du som är en dumskalle om någon. En obehaglig dumskalle.
Och det är du som framhäver mycket om pengar, du skriver hela tiden om hur rik du är, att du pyntar 1,5 mille i skatt, som om att det här är en kukmätartävling.
Du vill bo segrerat tillsammans med såna som du skriver du, föraktar du människor som inte tillhör din sociala grupp, att du ser ner på dessa? Är du rädd?
Du har i tidigare inlägg ansett:
1. Att jag är okunnig.
2. Att jag behöver resa och behöver vidga mina vyer
3. Du tror att jag lider i mitt område där jag bor och borde låna en mille och dra därifrån.
4. Att du och Reinfeldt har samma bakgrund och ingen av er borde tillåtas styra invandringen. (tack gode gud att fattar iaf det.)
5. Att jag inte gillar amerikanska eller franska utbytesstudenter.
6. Att jag är avundsjuk på alla andra.
7. Att jag är rasist.
8. Att jag borde anstränga mig mer i mitt liv.
Du vet inte ett skit om mig men ändå så tycker du en massa om mig. Jag tänker att du är fördomsfull mot de flesta och lider av grandios självbild när jag läser dina kommentarer. Jag känner sympati för dem som korsar din väg och drabbas av dig och dina idéer.
Försök nu hålla dig till topic framöver istället så bli diskussionen mer givande om du är i skick till det alltså.