• 1
  • 2
2025-07-20, 19:17
Medlem
Jag är så kallat högerextrem och skulle vilja få reda på var man över huvud taget kan dejta och träffa kvinnor som högerextrem.

Saken är ju att kvinnor är fega och nästan aldrig vågar stå för sina åsikter öppet, så även om det finns många kvinnor där ute som också är "nationella" eller "högerextrema" så är det ju snudd på omöjligt att hitta dem.

Att engagera sig i SD är ju troligen ganska lönlöst då det är mestadels män där med. Kvinnorna flockas kring S,MP, V. Eller ja, alla de andra partierna. i SD och AfS är det ju uteslutande män - inte för att bara män har dessa åsikter utan för att endast män har spår av ryggrad och vågar stå för något. Kvinnor är fega flockdjur som inte vill riskera social utfrysning för allt smör i Småland.

Jag är inte aktiv i någon "högerextrem" organisation, men jag har åsikter som kan klassas som detta.

Nätdejting går fetbort då jag inte gillar sånt och inte tror på det. Visst, man kan köra trevare via FB och IG, det har jag gjort förr med viss framgång, men rena dejtsidor tror jag inte ett jota på

Om vi som är SD eller nationella/ytterhöger ska ha en chans att överleva måste vi ju få ordning på vårat dating game.

Att gå med i nån förening som DFS är helt uteslutet då jag inte ens håller med dessa, och jag är väldigt långt från NMR också. Kommer inte på fråga att umgås med dessa och annat WT som grasserar i obygden.

Jag skulle till och med kunna vara ihop med icke-europeiska kvinnor inom vissa gränser. Tex arab, persier eller sydamerikan. Afrikaner och östeuropeer går bort. Ja faktiskt även östeuropeer. För mycket kaos och gråa hår där. Vill man slippa huvudvärk dagligen ska man undvika östeuropa och balkan.

Så vad säger ni andra rasister och högerextrema? Var bör vi träffa det motsatta könet och faktiskt hitta tjejer som har samma åsikter om babberiet som vi?
Citera
2025-07-20, 19:21
Medlem
PederBergmans avatar
Du kan väl gå med i NMR även om du inte håller med i allt? Du går ju med för hitta en kvinna som delar din politiska ideologi och inte så mycket annat.
Citera
2025-07-20, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PederBergman
Du kan väl gå med i NMR även om du inte håller med i allt? Du går ju med för hitta en kvinna som delar din politiska ideologi och inte så mycket annat.

Haha ja det skulle säkert tas emot väl
Citera
2025-07-20, 19:26
Medlem
halaltarzans avatar
Måste du flexa dina politiska åsikter i början då? Är väl bara att gå ut på t.ex. krogen och ragga som vem som helst. Nej, politiken kan du börja ta upp lite försiktigt sen när hon har kärat ner sig i dig.
Citera
2025-07-20, 19:28
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Haha ja det skulle säkert tas emot väl
Du kan vara stödmedlem.
Citera
2025-07-20, 19:34
Medlem
Incendios avatar
Nej, det är inte bara män i AfS(det är nästan alltid flera kvinnor när det är någon aktivitet) och verkligen inte bara män i SD.
Annars går du väl göra på det gamla vanliga sättet - lär känna folk och se. Stanna borta från typiska vänster-intressen bara. Är du med på dejtingsidor kan du vara ärlig och skriva att du är konservativ och söker någon likasinnad. Nej, jag gillar inte heller nätdejting, men det breddar ändå utbudet för dig när du söker selektivt. Även många konservativa kvinnor har tankar som dina gällande dejting.
Citera
2025-07-20, 19:35
Medlem
Dishys avatar
Var tydlig med det från början så slipper tid slösas.
Citera
2025-07-20, 19:41
Medlem
Onanikrems avatar
Inga problem att umgås och dejta över partigränserna, min nuvarande är sosse, mitt ex var sosse.
Exet skällde en gång ut mig för jag var rasist. Då påpekade jag hur många nationaliteter jag kände och relativt regelbundet umgicks med kontra henne. Sedan höll hon käften om den saken. (småborgerlig sosse akademiker)

Man behöver inte vara siamesiska tvillingar för att dejta och umgås, man kan lära och komplettera varandra från båda håll. Nu är jag inte högerextrem enligt mig själv, avskyr mest muslimer och en del negrer. Känner en del balkanblattar som är PRO ryssland, jag är anti ryssland, men det funkar ändå.
Citera
2025-07-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Inga problem att umgås och dejta över partigränserna, min nuvarande är sosse, mitt ex var sosse.
Exet skällde en gång ut mig för jag var rasist. Då påpekade jag hur många nationaliteter jag kände och relativt regelbundet umgicks med kontra henne. Sedan höll hon käften om den saken. (småborgerlig sosse akademiker)

Man behöver inte vara siamesiska tvillingar för att dejta och umgås, man kan lära och komplettera varandra från båda håll. Nu är jag inte högerextrem enligt mig själv, avskyr mest muslimer och en del negrer. Känner en del balkanblattar som är PRO ryssland, jag är anti ryssland, men det funkar ändå.

Hmm, intressant. Frågan är hur mycket du ogillar dessa grupper så att säga. Du behöver inte göra en utläggning, men det lär finnas grader i det. Jag gillar väl muslimer bra precis lika mycket som Hitler gillade judar om vi säger så. Vill inte vidare gå in på vad jag hatar/ogillar eller accepterar.
Citera
2025-07-20, 19:53
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Hmm, intressant. Frågan är hur mycket du ogillar dessa grupper så att säga. Du behöver inte göra en utläggning, men det lär finnas grader i det. Jag gillar väl muslimer bra precis lika mycket som Hitler gillade judar om vi säger så. Vill inte vidare gå in på vad jag hatar/ogillar eller accepterar.
Kan väl säga det såhär kort: Jag vill inte gaza dem, men det känns mycket trevligare om de inte är omkring mig. Tycker om när det är trevligt runt om mig.
Citera
2025-07-20, 19:55
Avstängd
filthytests avatar
Jaha du ska ha en tjej och bli kvinnomördare?
Citera
2025-07-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Kan väl säga det såhär kort: Jag vill inte gaza dem, men det känns mycket trevligare om de inte är omkring mig. Tycker om när det är trevligt runt om mig.

Frågan är om du vågar stå för dina åsikter öppet eller om du är som 100% andra svenskar som bara knyter två nävar i fickorna och hoppas att nån annan ska ta tag i problemet. Brottas med elefanten i rummet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in