Citat:
Ursprungligen postat av
UppmarksamhetsHora
Fast det finns olika falanger inom "vänstern". Det finns en vänster som är stenhård och bara vill att folk som arbetar skall få betalt. Du pratar om wokevänster. Det finns wokehöger också. Det är bland annat när de säljer skräp med propaganda de inte själva tror på samt när de propsar på att kön skall gå före meriter. Den klassiska bossbitchen. Ett hot mot de kvinnor som är högpresterande eftersom det gynnar ett identitetspolitiskt tänk där de kvinnor som är bäst på sociala spel är de som slår ut de som är bäst på jobbet. Feminism gynnar alltså inte de duktiga kvinnorna utan de mest manipulativa. Feminism är ett direkt hot mot duktiga och ärliga kvinnor. Det gynnar inte snövit utan häxan.
De människor du beskriver har jag träffat. Det är godhetssignalerande idioter. Men dessa finns även hos högern.
Jag är mest inne på trygghet, brott och straff.
Feminism är skit också, men det är mest irriterande och skrattretande i min vardag.
Det jag på fullt allvar är rädd för är ungdomsbrottsligheten eftersom jag blivit hotad,påhoppad,rånad och misshandlad av ungdomar flera gånger.
Och helt ärligt, det enda partiet som verkligen vill göra nåt åt skiten, är ta mig fan SD.
Som jag skrev förut, inte ens här i tråden vill dessa wokemänniskor och andra pajasar diskutera detta aktuella och högallvarliga ämne.
Dom är anonyma här, men nej. Ingen chans till en vettig dialog.