2025-07-19, 20:46
Medlem
svearikesfags avatar
Hej

Haft feta problem med en av hörlurarna till mina AirPods PRO ett tag som nu eskalerar. Ena hörluren vibrerar/ger ifrån sig högt ljud som ger en migrän tills man sätter på musik.

TLDR: Någon som varit med om att era AirPods hörlurar ger ifrån sig ett dovt ljud/vibrerar så fort ni sätter dom i örat? Isåfall hur löste ni det?

Längre text med bakgrund av problemet:

Det började med att den vibrera och dåna/gjorde höga ljud varje gång jag hade den i örat utan musik på. Detta jobbiga beteende försvann varje gång jag satte på musik eller podd. Förvärvade hem ett AirPods rengörings kit för 8 kr inkl frakt från Temu för jag trodde de berodde på smuts. Efter att ha använt kittet på hörluren har hörluren spårat ut. Det höga ljudet och dånet hörs hela tiden även med musik numera. Gissar att membranet är skadat? Går det åtgärda utan att lämna in som reklamationsärende? Hörlurarna är stulna så vet inte om jag vågar reklamera dom. Knivig sits svara gärna seriös.
Citera
Igår, 21:37
Medlem
svearikesfags avatar
Ingen? Kan man på något sätt se om det finns möjlighet att reklamera bara med hjälp av hörlurens serie nr online?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in