2000-09-21, 09:58
Medlem
torskar

Tror du själv på att det finns män som är TVUNGNA att betala för sex? Det är väl faktiskt ett val man gör. Har man tvångstankar om sådant så är det i sej illa. Jag förstår inte vad som är illa med att två vuxna människor har sex där den ena betalar...

Eftersom du själv inte verkar ha någon fantasi eller inlevelseförmåga att sätta dej in i andras känsloliv så tror inte jag att det finns någon större anledning till att försöka beskriva vad för känslor som kan uppstå. Du vet hur du själv skulle känna dej, men du är du och alla andra är inte du. Jag anser mej inte kunna säga vad andra människor känner och upplever situationer, däremot så har jag fått en ganska bra bild att den syn som finns i sverige om prostition är vi ganska ensamma om. Om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt, jag känner mej inte svensk i frågan kan jag däremot säga.

Dessutom, det kanske inte är alla som tänder på fyllekåta människor? :)

Citera
2000-09-21, 14:20
Medlem
torskar

Jag är en kille på 30 med eget företag, sambo sedan flera år och barn.
Tycker inte att jag tillhör kategorin män som är tvungna att betala för sex.
Skulle däremot tycka att det vore en ny upplevelse / spännande att betala för "det".
Har aldrig gjort det men om det finns några trevliga tjejer där ute som skulle kunna
tänka sig att ta hand om en förstagångare, maila gärna. Även tacksam för
erfarenheter från män i min situation.
Citera
2000-09-21, 14:47
Medlem
torskar

Det är ju häftigt att få ha ohämmat sex utan krav med en vilt främmande människa ju. Horor rular, man slipper lixom tjafsa runt o ragga.
Citera
2000-09-22, 03:39
Medlem
torskar

Så gullunge ger sig till vem som helst efter kl 3. Då är hon fyllekåt och tar vem som helst hur "ful" han än är.. Detta måste ju grundas på egna erfarenheter. Jag har själv aldrig haft några problem med tjejer, men jag har ändå besökt horor. Fyllekärringar på krogen undanber jag mig från. Jag har även haft älskarinnor. Efter ett tag så börjar dom ställa massa krav och vilja mer än att vi ska bara ha sex med tillhörande mys pys. Dom har helt enkelt vela vi ska bli ett par. Horor vill ha pengarna och sedan är det inget mer tjafs.
För att reta er feminister lite ytterligare så kan jag berätta att jag har en fru sedan 10 år. Det är henne jag "bedrar".
Horor är bra på att skydda sig och mig från sjukdomar. Det är en extra trygghet. Ett ligg på krogen kan innebära massa skit.
Nää.. fram för mer horor.
Citera
2000-09-23, 22:06
Medlem
torskar

Jo,och jag kan tänka mig att Bengan här ovan är en rätt genimsnittlig kund. En del av "problemen" runt prostitation är väl att många ser ned på de som köper sex. Torskar behöver inte vara felbildade eller konstiga människor och horor behöver inte vara missbrukare eller våldtagna som barn. Visst är många fall sådana men inte alla.
Dessa är i alla fall fördomarna och en del i det hela att vi ser ned på detta. är det så svårt att acceptera hur folk är och lagstifta efter detta, istället för att sitta med moralkakor och hyckleri och försöka förmå pöbeln till att bli bättre människor? (Pöbeln skriver jag i ljuset av at det är eliten som stiftar lagarna i landet.)

Och...."Gullunge" hur många drinkar har inte män i alla tider betalat till damer för att få dem "fyllekåta lixom?"

tacka vet jag horan i så fall. Det är rent ut sagt vad som gäller.
Citera
2000-09-24, 18:30
Medlem
torskar

"Prostitation"? Här snackar vi inte bögsex i analen eller vad du nu kan tänkas mena...

Och tro fan inte att det är ELITEN som styr Sverige. Jag tycker verkligen synd om folk som har en sådan övertro på auktoriteter att det hämmar deras egen utveckling. Sämre pack än de som sitter i riksdagen får man leta efter...
Citera
2000-09-24, 23:14
Medlem
torskar

jag kritiserar inte torskar, jag är intresserad av hur dom känner det känslomässigt när de knullar kvinnor som med all trolighet äcklas av dom. jag vet att vissa män tänder på sånt men rent allmänt.. låtsas som att horor gillar dom? eller att horor gör det dom gör för att det är skönt.. eller? jag har iof svårt att tro att människor som köper kvinnor skulle ha en sån naiv syn på livet. hur horor mår hör man ju ofta om, och vad som driver en kvinna till att hyra ut sin fitta och mun till vemsomhelst med pengar.. men vad som får män att vilja utnyttja den tjänsten har jag inte riktigt förstått. om någon kunde ge ett seriöst svar utan att angripa mej som person så...?
Citera
2000-09-25, 00:10
Medlem
torskar

Ditt sätt att framställa dina frågor och vad dina uppfattning är ser jag som att det är du som är oerhört naiv och fördomsfull.

Varför skulle du besöka en prostituerad?

Citera
2000-09-26, 13:08
Medlem
torskar

jag kan inte se mej i en situation då jag måste betala för att få sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in