2025-07-21, 12:17
Medlem
Jag tänkte på det häromdagen på stranden. Det var inte så många som bar string men alla som gjorde det var överviktiga. Så det visar för mycket på två olika sätt.
Citera
2025-07-21, 12:26
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
För att övertyga min bättre hälft om fördelarna med ovan nämnda fantastiska plagg mannikängade jag i stringbikinin jag köpt till henne här hemma. Det gick hem! Nu får jag garanterat njuta av bruna skinkor var vi än väljer att bada!

Du måste vara en riktig sparris som får på dig ett par små stringtrosor eller så är din kvinna en liten valross.
Citera
2025-07-21, 12:32
Medlem
Kungenshoras avatar
Stämmer det att man ser bajshålet när de böjer sig framåt?

Om det stämmer tycker jag det går över gränsen, det är väl aldrig ok att visa upp bajshålet när man ska ta upp något ur strandväskan?

Gillar ni att titta på det?
Citera
2025-07-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CitrusInYourEye
Hoppas det är okej att jag gnäller över andra kvinnokläder också, tjockisar som går omkring i magtröjor, WTF

Det e ju inte ok att det sitter kläder på kvinnorna överhuvudtaget!!!!
Citera
2025-07-21, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Stämmer det att man ser bajshålet när de böjer sig framåt?

Om det stämmer tycker jag det går över gränsen, det är väl aldrig ok att visa upp bajshålet när man ska ta upp något ur strandväskan?

Gillar ni att titta på det?

Be din mamma böja sig fram och demonstrera så slipper du ställa såna frågor här ...
Citera
2025-07-21, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Är det alltså din godtyckliga 80talsgräns som ska gälla för vilken underdel som är godkänd, eller ska tjejerna tillbaka till att bära mamelucker för att pryda herrn ska slippa besväras av andras kroppar?
Testa att läsa mitt inlägg igen Jag undrar alltså bara varför man väljer den modellen, hörde själv till dem som körde topless och den typen av bikinitrosor jag beskrev på 80-talet. String hade jag aldrig valt, bara osmakligt och ofräscht, bakterieinfektioner avstår man ju gärna.
Senast redigerad av marageo 2025-07-21 kl. 12:49.
Citera
2025-07-21, 14:14
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Testa att läsa mitt inlägg igen Jag undrar alltså bara varför man väljer den modellen, hörde själv till dem som körde topless och den typen av bikinitrosor jag beskrev på 80-talet. String hade jag aldrig valt, bara osmakligt och ofräscht, bakterieinfektioner avstår man ju gärna.
Jaha, du är alltså ännu en mogen kvinna som inte gillar årets badmode.Naturligtvis har din osäkerhet inget med saken att göra, utan du tänker bara på hygien och hälsa. Genomskinligt!
Citera
2025-07-21, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Varför använder du inte stringkalsonger då om du är kille?

Då majoriteten av stringkalsongerna som finns på marknaden är oftast framtagna till den homosexuella världen, det är ingen värld som jag befinner mig i då jag inte är homosexuell. Inte för att jag har några problem med homosexualitet, men oftast är det i sexbutiker du hittar stringkalsonger och sånt är jag inte ute efter då dom medvetet gjort dom ”fjolliga”.

Du kan hitta bra stringkalsonger från tex armani och dom lite lyxigare märkena, men då kostar dom därefter.
Adidas säljer stringtrosor i 3 pack och dom är unisex, även HM säljer stringtrosor i bomull som är unisex, så det är plånboken som bestämmer.
Vill bara redigera och säga att ett 3 pack från Adidas är ca 400kr och från HM är ung ett 3 pack 100kr.

Jag hoppas att du fick svar på din fråga.
Citera
2025-07-21, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av top_secret
Jaha, du är alltså ännu en mogen kvinna som inte gillar årets badmode.Naturligtvis har din osäkerhet inget med saken att göra, utan du tänker bara på hygien och hälsa. Genomskinligt!
Nej, har varit yngre och snyggare själv och missunnar ingen annan att vara det heller, men undrar faktiskt varför unga tjejer idag måste ta i så för att känna att de får tillräckligt med uppmärksamhet från män. Och hur de vågar, då är man omedveten om hur många potentiella våldtäktsmän och andra creeps som går lösa i samhället. Skulle vara lätt för en sådan att spåra upp en tjej om han skulle få den idén.
Citera
2025-07-21, 14:28
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Jo du älskar att kåta upp män, däremot skulle du aldrig erkänna det så klart.

Du får gärna gå runt med det perspektivet, det skadar ingen annan än dig själv! Vi kvinnor vet nog bäst varför vi gör som vi gör, ok?
Citera
2025-07-21, 14:36
Medlem
Public Enemys avatar
Toppless har avtagit proportionellt med invandringen.
Citera
2025-07-21, 14:52
Medlem
Sant!

Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Toppless har avtagit proportionellt med invandringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in