2025-07-20, 10:04
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tjockisar med magtröjor och string då?

Man borde sätta upp en skylt vid en populär badstrand ''Endast Snygga''. Och se hur lång tid det tar innan någon blir kränkt

Gäller det män då med? Fördelen för mig jag lär blir ensam med jävla massa snygga brudar!

För 99.999999999999% av män i Sverige ser riktigt sunkna ut😅😅

Jag själv ser ut som en grekisk gud. Kan inte ha Tinder eller knappt gå ut på krogen utan att bli påhoppad av tjejer.
Citera
2025-07-20, 10:10
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Förr gjorde de det. På 80-talet var det rätt vanligt, för att få jämn brun färg. Men så blev det svårt för kvinnor att göra detta, när vissa män inte kunde hantera det på ett bra sätt.

Svenskar har av någon anledning blivit väldigt mycket mer pryda de senaste två-tre decennierna. Trist utveckling.
Citera
2025-07-20, 10:13
Medlem
osofistikerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Jag menade här i tråden.
Det gjorde jag också.
Citera
2025-07-20, 11:12
Medlem
Nu har vi kommit långt bort från ämnet. Jag undrade från början kring modet med stringtrosa på stranden och hur det kommer sig att någon tycker att det är snyggt
Citera
2025-07-20, 11:31
Medlem
YP4XQs avatar
Kan väl bara tala för mig själv. String har aldrig varit en favorit medans Hipstertrosor och bikinis är så fint
Citera
2025-07-20, 11:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Nu har vi kommit långt bort från ämnet. Jag undrade från början kring modet med stringtrosa på stranden och hur det kommer sig att någon tycker att det är snyggt

Ofta skillnad på en 20 årig tjejs röv och en som är 40+.
Citera
2025-07-20, 11:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Kan väl bara tala för mig själv. String har aldrig varit en favorit medans Hipstertrosor och bikinis är så fint

Baddräkt är ganska underskattat.
Citera
2025-07-20, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Baddräkt är ganska underskattat.
Håller verkligen med
Citera
2025-07-20, 12:07
Medlem
top_secrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolTjej84
..vilket blir märkligt på tex en offentlig badstrand, i mitt tycke.
Bland folk som inte vill se rumpor, barn, osv. Blir lite äckligt.

Så ja, jag inser absolut "poängen".

(Alla tycker inte ens det är sexigt.)
Ja, kan begripa hur du tänker. Men var ska gränsen gå? En vanlig bikini är ju också ganska avslöjande.

Som hetero man har jag inga invändningar mot string. Tycker det är bjussigt av tjejerna, och det gör mig glad. Det finns så mycket kyskhet i vårt samhälle ändå.
Citera
2025-07-20, 12:17
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolTjej84
..vilket blir märkligt på tex en offentlig badstrand, i mitt tycke.
Bland folk som inte vill se rumpor, barn, osv. Blir lite äckligt.

Så ja, jag inser absolut "poängen".

(Alla tycker inte ens det är sexigt.)

Blunda eller spegla dig o stora skönhet, man behöver inte stirra på alla andra.
Citera
2025-07-20, 12:41
Medlem
M_A_Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Jo men det är väl bara genuint svenska tjejer eller, invandrartjejet får väl inte gå så?

Det finns gott om blatte-tjejer som klär sig lika "lösaktigt" som inhemska, svenska tjejer. Du rör dig inte ute särskilt mycket, va?

Oavsett, jag tycker det är patetiskt med allt gnäll om hur kvinnor klär sig på stranden. Ibland när man läser kommentarerna här får man nästan intrycket att man befinner sig i Saudiarabien. Och jo, visst, Sverige börjar allt mer likna ett kallt Mellanöstern både kulturellt och demografiskt. Tyvärr.

Jag kan förstå om man inte vill se kvinnor i string i mataffären, biblioteket, kyrkan m.m, men på STRANDEN?!! Seriöst, ni gnällspikar framstår bara som ensamma, bittra incels med alltför mycket fritid.
Citera
2025-07-20, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Det finns gott om blatte-tjejer som klär sig lika "lösaktigt" som inhemska, svenska tjejer. Du rör dig inte ute särskilt mycket, va?

Oavsett, jag tycker det är patetiskt med allt gnäll om hur kvinnor klär sig på stranden. Ibland när man läser kommentarerna här får man nästan intrycket att man befinner sig i Saudiarabien. Och jo, visst, Sverige börjar allt mer likna ett kallt Mellanöstern både kulturellt och demografiskt. Tyvärr.

Jag kan förstå om man inte vill se kvinnor i string i mataffären, biblioteket, kyrkan m.m, men på STRANDEN?!! Seriöst, ni gnällspikar framstår bara som ensamma, bittra incels med alltför mycket fritid.
Badar en del å ser aldrig invandrarkvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in