• 5
  • 6
Igår, 23:51
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Ja, jag betalar, genom hyran jag betalar in till hyresvärden.
Tror du inte normalfuntad hyresvärd budgeterar för reparation, underhåll, och inköp till fastigheten?
jag hoppas inte du driver företag.. du ska inte ens ha hand om dina egna pengar
Underhållet går upp med 10k var tror du hyresvärden tar de pengarna från? är du dum eller?
Citera
Idag, 00:02
Medlem
Ättika kommer inte hjälpa. Antagligen är det mest dina mörka kläder som luktar. Det enda du kan göra för att få bort det är att aldrig tvätta strunpor i samma maskin som annat och att köra det som luktar sunkit i 60 grader.

Har du grejer som du tror krymper vid 60, typ ingen bommul gör der, lämna på kemtvätt. Tvätta resten i 60 och tvätta underkläder, lakan och allt annt som tål högre värme i 60 framöver.

Höll själv på att bli galen på att min tvätt luktade sunk förut. Ny maskin och allt. Testad rengöringsprogram, rensa filter, ättika osv. Det enda som fungerar är hög temp. Varsågod
Citera
Idag, 00:06
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Ja, jag betalar, genom hyran jag betalar in till hyresvärden.
Tror du inte normalfuntad hyresvärd budgeterar för reparation, underhåll, och inköp till fastigheten?
jag hoppas inte du driver företag.. du ska inte ens ha hand om dina egna pengar
Verkar inte som TS bor i ett kommunalt hyreshus, privata hyresvärdar brukar sällan byta ut något. Gör de det höjer de hyran motsvarande... Tuff life ain't it?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in