Citat:
Ursprungligen postat av
4EverAllah
Så enligt dig är alla läkare och snickare civiliserade människor när man läser dagligen om hur de antastar människor, bilmekaniker som åker på sex semester till Asien, men yasin som lyckats göra egna pengar på musik och umgås med kriminella ska ni peka på menar du eller? Mannen för mig jag skiter i vilket yrke du har på denna planet jag gör inte skillnad på en uteliggare och en miljonär alla är lika, enligt mig om om du vaknar på morgonen och mår bra och har sinnesro och har din relation med din skapare så har du lyckats i livet. Skyddar inte yasin men det känns som att hatet mot honom är baserad på avundsjuka.
Vad är det han lyckats med? Kriminalitet, våld och åldringsrån. Och han nöjer sig inte med att bara terrorisera Sverige själv, utan han skriver musik och texter för att förmå andra att också begå brott. Han är inget annat än den värsta formen av kriminellt slödder.
Snart vinner SD och allt slödder kommer skickas till CECOT. Och du kommer skickas tillbaka till vad det nu är för bajsland du kommer ifrån.
Allt löser sig.