2025-07-17, 10:13
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Har han inte kört på andra festivaler i sommar och klarat sig? Aha, det var någon festival i Borlänge som efter påtryckningar avbokat honom.
Hans spelning på Brännbollsyran i Umeå ställdes in för att polisen upptäckte att det fanns mordplaner på honom i samband med hans framträdande.
2025-07-17, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4EverAllah
Sån hat du besitter på kan du knappast må bra i livet, vad har han möjligtvis gjort dig än att lyckas bättre än dig?
Yasin har inte lyckats?

Han är en clown, en pajas, en nolla som vanliga människor skrattar åt.

Visst kan han snorta cola och köra en dyr bil köpt för smutsiga pengar, men för alla människor som står för civilisation -
Högt som lågt - från snickare till läkare- för alla dessa är Yasin ett smutsigt luder till clown och alla kommer le i mjugg när han blir mördad.

Sedan är han för evigt glömd efter några få år och då är Nästa babbe-clown i ropet.
2025-07-17, 10:58
Medlem
kinjinhoofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Även om området är skyddat kommer skottlossning att förekomma i närheten.

Du låter väldigt säker på att det kommer ske. Kan du utveckla varför du tror det kommer ske i samband med eventet?
2025-07-17, 11:08
Medlem
kommer ske en skottlossning i närheten, vilket kommer leda till att hans show ställs in igen..
2025-07-17, 11:29
Medlem
Bennybrandslangs avatar
Var skall han "spela"?

Dansbandsveckan i Malung?

Förband Shottaz...
2025-07-17, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Varför skulle den inte vara stabil

Endast konserter med Dr Alban,67 är riktigt stabila.
2025-07-17, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Yasin har inte lyckats?

Han är en clown, en pajas, en nolla som vanliga människor skrattar åt.

Visst kan han snorta cola och köra en dyr bil köpt för smutsiga pengar, men för alla människor som står för civilisation -
Högt som lågt - från snickare till läkare- för alla dessa är Yasin ett smutsigt luder till clown och alla kommer le i mjugg när han blir mördad.

Sedan är han för evigt glömd efter några få år och då är Nästa babbe-clown i ropet.
Så enligt dig är alla läkare och snickare civiliserade människor när man läser dagligen om hur de antastar människor, bilmekaniker som åker på sex semester till Asien, men yasin som lyckats göra egna pengar på musik och umgås med kriminella ska ni peka på menar du eller? Mannen för mig jag skiter i vilket yrke du har på denna planet jag gör inte skillnad på en uteliggare och en miljonär alla är lika, enligt mig om om du vaknar på morgonen och mår bra och har sinnesro och har din relation med din skapare så har du lyckats i livet. Skyddar inte yasin men det känns som att hatet mot honom är baserad på avundsjuka.
2025-07-17, 13:52
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Sån hat du besitter på kan du knappast må bra i livet, vad har han möjligtvis gjort dig än att lyckas bättre än dig?

Att du behöver en förklaring till att man ogillar en person som varit nyckelperson i gängutvecklingen valt en så våldsam väg i Sverige säger rätt mycket om dig. Mr Muslim, fredens religon.
2025-07-17, 14:48
Medlem
Wodolarskis avatar
Är man med kriminellas lekar får man leken tåla...ingen förlust om de mördar en till rappare.
2025-07-17, 15:39
Avstängd
dansquelcass avatar
Jag är övertygad om att det kommer att bli skjutningar i samband med Yasins somaliska konsert.
2025-07-17, 15:42
Avstängd
dansquelcass avatar
Att importera lågkvalificerad människor försätter landet i en svår situation.

Citat:
Ursprungligen postat av Wodolarski
Är man med kriminellas lekar får man leken tåla...ingen förlust om de mördar en till rappare.
2025-07-18, 09:11
Medlem
Citat:
Så enligt dig är alla läkare och snickare civiliserade människor när man läser dagligen om hur de antastar människor, bilmekaniker som åker på sex semester till Asien, men yasin som lyckats göra egna pengar på musik och umgås med kriminella ska ni peka på menar du eller? Mannen för mig jag skiter i vilket yrke du har på denna planet jag gör inte skillnad på en uteliggare och en miljonär alla är lika, enligt mig om om du vaknar på morgonen och mår bra och har sinnesro och har din relation med din skapare så har du lyckats i livet. Skyddar inte yasin men det känns som att hatet mot honom är baserad på avundsjuka.

Ingen frisk människa är avundsjuk på den clownen.
Ingen frisk människa tänker ens på han osökt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in