2025-07-15, 18:08
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Enligt SR så förde mannen in sina fingrar i kvinnans underliv när hon duschades. Dum fråga kanske, men hur ska det göras då om någon ska tvätta ur murran på en kärring? För övrigt låter det helt sjukt att en man ska göra det över huvud taget.

https://www.sverigesradio.se/artikel...-till-fangelse

Sov du på lektionerna kring hur kroppen fungerar? Underlivet rensar sig själv.
Citera
2025-07-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Då kan du väl berätta för oss om alla dessa fall med svenskar som våldtar åldringar inblandade som du hört talas om? Gärna med källa.

Jag har bara hört talas om araber och afrikaner som gör sådant. Ibland utvisas de, oftast inte.

Vad du hört talas om bry jag mig föga! Nej, tänker inte länka, är du så korkad att du inte förstår det själv, är du en tramsebyxa!
Citera
2025-07-15, 18:32
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Vad du hört talas om bry jag mig föga! Nej, tänker inte länka, är du så korkad att du inte förstår det själv, är du en tramsebyxa!

Så varför ska vi andra bry oss om vad du "hört talas om flera gånger"?

Du är ju bara ännu en nyttig idiot som rapar upp vad PK-etablissemanget tutat i dig.

Är du en av "jag är här"-lallarna?

Så fort en blatte gör något riktigt jävla dumt i Sverige (och det händer hela tiden), så dyker det upp en fallerifalleralallande nyttig idiot med orden "Jag har minsann hört talas om jättevita svenskar som också ..."
Citera
2025-07-15, 18:34
Medlem
Citat:
Enligt SR så förde mannen in sina fingrar i kvinnans underliv när hon duschades. Dum fråga kanske, men hur ska det göras då om någon ska tvätta ur murran på en kärring? För övrigt låter det helt sjukt att en man ska göra det över huvud taget.

https://www.sverigesradio.se/artikel...-till-fangelse
Man tvättar för fan inte murran genom att föra in fingrar!!!
Citera
2025-07-15, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag antar att det i vanlig ordning är fråga om en babbe som inte borde ha varit i landet till att börja med. Detta är förstås roten till hela problematiken, dvs. att arbete i äldreomsorg används som en "arbetsmarknadsåtgärd" för icke-integrerbara invandrare från lågutvecklade muslimska kulturer.

Problem nummer två är den i vissa fall absurda arbetsrättsliga lagstiftning vi har i Sverige, som resulterar i att det tycks vara närmast omöjligt att avskeda personer med fast anställning, hur illa de än betett sig.
Jag tror att du får lägga till ett tredje skäl:
Det är svårt att få personal till de här tjänsterna varför många nog inte riktigt vill ta till sig vissa problem.
Citera
2025-07-15, 18:56
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvoellersaab
Jag tror att du får lägga till ett tredje skäl:
Det är svårt att få personal till de här tjänsterna varför många nog inte riktigt vill ta till sig vissa problem.

Och ett fjärde skäl: Cirka hälften av Sveriges kommuner har inte ens haft som praxis att begära utdrag ur brottsbelastningsregistret för personer som ska arbeta med dementa människor, som är lika försvarslösa som vilken 2-åring som helst.

Därför har många kriminella blattar kunnat våldta hjälplösa svenska åldringar på skattebetald arbetstid.
Citera
2025-07-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Sov du på lektionerna kring hur kroppen fungerar? Underlivet rensar sig själv.

I vården finns båda könen. Å tvättar gör man nog inte m händerna utan man använder tvättlappar el tvättsvamp
Citera
2025-07-15, 22:06
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Och ett fjärde skäl: Cirka hälften av Sveriges kommuner har inte ens haft som praxis att begära utdrag ur brottsbelastningsregistret för personer som ska arbeta med dementa människor, som är lika försvarslösa som vilken 2-åring som helst.

Därför har många kriminella blattar kunnat våldta hjälplösa svenska åldringar på skattebetald arbetstid.

Belastningsregistret visar dock inget vad utlänningen har haft för sig i hemlandet. Han kan har varit en sexbrottsling redan där som har gjort sig ovälkommen och därmed sökt sig till Europa.
Senast redigerad av Holden.Caulfield 2025-07-15 kl. 22:08.
Citera
2025-07-16, 01:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Det mesta talar för en inhemsk och kritvit förmåga som gärningsman denna gång.

Hade det varit en blatte så hade han redan varit uthängd i Expressen, som t.ex denna: https://www.expressen.se/nyheter/kri...-alderdomshem/

Expressen älskar att hänga ut blattar som begått brott.

De försöker dock mörka hudfärg.

Citat:
De har jobbat med att vårda de äldre och sjuka kvinnorna.

Samtidigt har de våldtagit dem.

Ali Hassan Zada, Angel Villaverde och Andreas Melin har alla dömts till långa fängelsestraff.
https://www.expressen.se/nyheter/sve...i-aldrevarden/

De kör på ettan färgbilder på övriga två sedan en dålig svart vit på denna Melin. Så folk kan tro att det är en svensk det. Sedan måste man ju läsa och bläddra för att se att denna Melin är svart... De har sina finesser.
Citera
2025-07-16, 01:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holden.Caulfield
Belastningsregistret visar dock inget vad utlänningen har haft för sig i hemlandet. Han kan har varit en sexbrottsling redan där som har gjort sig ovälkommen och därmed sökt sig till Europa.

Jo sjukt. I normala länder som ens accepterar invandring så för att denna som söker asyl ens ska få prövning måste denna på något sätt då visa vad han/hon haft för sig i hemlandet med brott osv. Om inte det går släpper man ju aldrig ut personen i samhället och det blir nej tack till asyl.

I Sverige behövs inte detta alls utan personen har ju vitt papper och får jobba med svaga och äldre. Fastän då kanske just flytt eftersom efterspanad för sexbrott i hemlandet.
Citera
2025-07-16, 01:56
Avstängd
Det är sjukt att folk rånar och våldtar äldre på det sättet.
Porren har förstört folket i detta land. It is a fucking nation.
Citera
2025-07-16, 05:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Enligt SR så förde mannen in sina fingrar i kvinnans underliv när hon duschades. Dum fråga kanske, men hur ska det göras då om någon ska tvätta ur murran på en kärring?

Intelligensnivån sjunker stadigt även på Flashback. Ett sånt här inlägg hade man ALDRIG läst här för bara 15 år sen.

Sånt här hade varit lite sött, handikappat tänk om det var en oskuld som skrev det. Nu känns det för enkelt att skylla på incel-som-aldrig-fått-lära-sig-om-kvinnliga-könsorganet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in