Citat:
Ja. Alla klagar på höga priser på livsmedel och höga räkningar. Man kan inte låna till att köpa en bil eller lägenhet för att räntor är astronomiska. Hennes släkt är utbildade och i städerna vill man ha fred. Ett slut. Putins väg är inte populär alls. Kanske hos några få outbildade och i äldre generationen.
Ute på landsbygden får de sin information från statskontrollerad media men opinionen ska ha svängt även där. Många variabler spelar roll i nedgången. Höga priser, 25 år med Putin, internationell isolering mm. En sådan sak som att Ryssland inte får vara med i VM och OS retar många vanliga ryssar. Sedan har det gått rykten om att ryska städer kommer att bombas inom kort. Kaoset på ryska flygplatser hjälpte inte till att höja Putins popularitetssiffror. Många är förbannade. Frugan visade mig pedofilskandalen bland ryska eliten vilket fick mig att spy. Putins kompisar köpte oskulder från barn. Inte populärt bland vanliga ryssar.
Du kan läsa själv här. Frugan visade mig artikeln på engelska.
https://istories.media/en/stories/20...ginity/?tztc=1
“They Told Me: Deripaska Is the Client. Don’t You Want To Sell Your Virginity?”
How a network for selling sex with teenagers was built in Russia — and which of its influential clients managed to escape responsibility. An investigation by IStories and Verstka
Ute på landsbygden får de sin information från statskontrollerad media men opinionen ska ha svängt även där. Många variabler spelar roll i nedgången. Höga priser, 25 år med Putin, internationell isolering mm. En sådan sak som att Ryssland inte får vara med i VM och OS retar många vanliga ryssar. Sedan har det gått rykten om att ryska städer kommer att bombas inom kort. Kaoset på ryska flygplatser hjälpte inte till att höja Putins popularitetssiffror. Många är förbannade. Frugan visade mig pedofilskandalen bland ryska eliten vilket fick mig att spy. Putins kompisar köpte oskulder från barn. Inte populärt bland vanliga ryssar.
Du kan läsa själv här. Frugan visade mig artikeln på engelska.
https://istories.media/en/stories/20...ginity/?tztc=1
“They Told Me: Deripaska Is the Client. Don’t You Want To Sell Your Virginity?”
How a network for selling sex with teenagers was built in Russia — and which of its influential clients managed to escape responsibility. An investigation by IStories and Verstka
Tackar tackar!!
Väldigt informativt! Inte bara för mig men alla här som och vem i samhället är inte intresserad!
Galet tragiskt för ryssarna som kämpar o arbetar. Dom led fruktansvärt och förtrycktes under flera sekler så att revolutionen störtade aristokratin o korruptionen
Tiotals miljoner offer under båda världskrigen o så väldigt mycket elände o lidande o nu dras dom in i samma skit igen
Tack igen!!