2025-07-15, 10:19
Medlem
asa-nesses avatar
Hej! Ngon som har ett frslag till lsning p mitt problem. Jag har Urbanistas-Los Angeles hrlur. Den funkar jttebra och laddas via inbyggd solcell vilket gr att den i stort sett alltid ligger p 80 % laddning. Men. Den har en tendens att stnga av sig en gng i halvtimmen trots att jag har den p mig och att lyssning pgr. Laddningen r ok och det r bara att stta p den igen och fortstta lyssna. Men det hela r ngot irriterande. Vad tror ni detta beror p och kan det finnas ngot att gra?
Citera
2025-07-15, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asa-nesse
Hej! Ngon som har ett frslag till lsning p mitt problem. Jag har Urbanistas-Los Angeles hrlur. Den funkar jttebra och laddas via inbyggd solcell vilket gr att den i stort sett alltid ligger p 80 % laddning. Men. Den har en tendens att stnga av sig en gng i halvtimmen trots att jag har den p mig och att lyssning pgr. Laddningen r ok och det r bara att stta p den igen och fortstta lyssna. Men det hela r ngot irriterande. Vad tror ni detta beror p och kan det finnas ngot att gra?
De kanske har en detektor fr hjrnaktivitet, s att de kan g i sleep-mode ifall de tror att ingen lyssnar? ;)
Citera
2025-07-15, 11:44
Medlem
Verkar vara ett knt fenomen som troligen beror p den buggiga appen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in