Citat:
Ursprungligen postat av
Kallfusion
Skulle jag ta en hammare och ett fälgkors och gå in till torget och veva mot invandrare här i min lilla stad för att jag läst rubriker om att gängen rånar, spränger och lever fan söderut i landet? Finns ingen anledning till det.
Om du skulle få höra att en äldre släkting till dig har blivit nedslagen helt utan anledning av ett gäng blattar och att polisen inte bryr sig nämnvärt, det är bara statistik och media lägger locket på, hur skulle du känna dig då?
För det andra, det började med en demonstration och fortsatte med hårdare tag efter en stund. Att blattarna skulle få ta konsekvenserna för sina handlingar var ju ingen högoddsare direkt när ett så pass urskillningslöst våld riktas mot spanjorernas egna invånare utan anledning.
Om du bor i norra Sverige, har jaktvapen, verktyg och din släkt blir drabbad och polisen inget gör, samt andra i samhället ställer upp med att skrämma skiten ur de blattar som bor i området så att de "frivilligt" lämnar, är ni då villiga att driva ut dem eller vill ni vänta på nästa våldsdåd, och nästa och nästa, för det är ju det som blattarnas handlingar ställer som fråga, hur mycket är ni villiga att ta och ändå böja er över och framåt?