• 2
  • 3
2025-07-15, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Dyrtt fr hantverkaren snarare, kunden torde inte bry sig.
Tror du hantverkaren skriver mindre tid?
Citera
2025-07-15, 07:05
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag har ett gng polacker som bygger altan mm i min trdgrd sedan ngra veckor. Var bajsar dem? Gissar att de pissar i skogen, men har inte sett dem g ivg fr det heller

Det r klart att man inte vill ha en random balt som skiter ner toaletten, men om jag hade varit i deras stlle hade jag oftast inte kunna hlla mig frn att skita minst en gng per arbetsdag.

De ter nstan alltid lunch i trdgrden s frklaringen ligger inte i att de bajsar McDonalds p lunchen. Mjligen r de ivg och hmtar virke och grejer ngon gngbajsar de d?

P speciella toaletter med strre avlopp annars blir det stopp.
Citera
2025-07-15, 07:08
Medlem
Pinoputchins avatar
Blja?
Citera
2025-07-15, 07:17
Medlem
eldrattans avatar
Bjussa p en kaffetermos som du spetsat med lite mikrolax. S r det bara hlla utkik vart dom springer!

terkoppla grna i trden eftert. Fr jag blev vldigt nyfiken p detta ocks.

Btw var bajsade busschauffrer? Det var ngon i trden som pstod sig veta det det.
Citera
2025-07-15, 07:48
Medlem
sonicyouthzs avatar
trdgrden, bakom ditt attefallshus, sen tjosar dom inte skiten under grunden s du inte ser.
Dom spanar ocks in din fru som desperat letar efter ngot manligare
Citera
2025-07-15, 08:02
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Tror du hantverkaren skriver mindre tid?
Spelar roll. Om byggaren tar lngre tid s fr han ju inte mer betalt fr det.
Citera
2025-07-15, 08:48
Medlem
En hink med en sopsck i bak i skpbilen?
Citera
2025-07-15, 09:08
Medlem
Lyssna p podden bygga t idioter

Det hnder oftast i mlarburkar i skpbilen
Citera
2025-07-15, 09:13
Medlem
tazzos avatar
Lt dom anvnda din toa. De r inte dina slavar
Citera
2025-07-15, 10:15
Medlem
Citat:
Jag har ett gng polacker som bygger altan mm i min trdgrd sedan ngra veckor. Var bajsar dem? Gissar att de pissar i skogen, men har inte sett dem g ivg fr det heller

Det r klart att man inte vill ha en random balt som skiter ner toaletten, men om jag hade varit i deras stlle hade jag oftast inte kunna hlla mig frn att skita minst en gng per arbetsdag.

De ter nstan alltid lunch i trdgrden s frklaringen ligger inte i att de bajsar McDonalds p lunchen. Mjligen r de ivg och hmtar virke och grejer ngon gngbajsar de d?
Det r inte s att de gr sina behov dr de str? Det vill sga under din nya altan.
Citera
2025-07-15, 10:58
Medlem
Citat:

Byggjobbare skiter fre eller efter jobbet, under lunchrasten eller nr de gr renden (ofta gr de renden pga att de behver skita).

Det r ganska enkelt, om du skippar godis och skit och bara ter mat, s skiter du inte heller 2ggr/dag.
Citera
2025-07-15, 11:14
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Stabilt folk gr det i samma hus som de sover, en gng om dagen, frsta timmen de r vakna p morgonen.

S r det fr mig i varje fall. Jag stiger upp ur sngen och 10 minuter efter den frsta koppen kaffe, s gr jag p toaletten och gr "nummer tv". Sedan r detta avklarat fr 24 timmar framt
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in