• 7
  • 8
2025-07-16, 12:20
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Som jag har förstått TS så ska alla ut dvs även svenska medborgare som har bott här i årtionden.

Nu dukade du kärnan i mitt inlägg genom att svamla strunt.

Det passar sig alltså att dyrka islamistiska "republiker" så länge som deras handlingar passar din agenda?

Whatabout what?

Han menar att allt som muslimer gör är bra, hur illa det än är. Och allt annat som sker i världen är västvärldens fel, hur bra det än är. Det kallas för arablogik.
Citera
2025-07-16, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Har ni kommunister inget annat att komma med än det där rasistkortet? Tämligen patetiskt. EU-kommissionen är inte gud, sluta vara ett litet hjon.

Har ni rasister inget annat att komma med än att kalla de som inte är rasister för kommunister?

Jag är en självständig och kritisk tänkande människa som är kapabel att leta fram fakta kring saker och ting, tex kring det fakta att varken Sverige eller något annat EU land tvångsutvisar afghaner (med undantag för Tyskland som utvisat ett gäng kriminella vid ett tillfälle och Frankrike som utvisat en som hyllat terrorism). Jag har inga problem med att en rad länder direkt uttalat att de inte utvisar till Afghanistan och att andra indirekt stödjer kommissionens policy genom att ändå inte utvisa De som är hjon, dvs fattiga i huvudet, är flashbacklödret som anser att höjden av sanning är det man finner på fria tider och liknande skräpmedia. Men de förstår såklart inte slödret själva.
Citera
2025-07-16, 12:52
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Enligt vänsterliberaler är muslimer jättebra och islam ännu bättre så, uppenbart existerar inte något problem, med andra ord är det bara åka hem. Iom att de befinner sig utomlands utan visa och annat. För att man ska kunna resa till främmande länder och bara hänga där, krävs det att man har visa och att man är välkommen. Så är det även för efterblivna vänsterliberaler om de vill resa utomlands, exempelvis till något av deras favoritländer i mellanöstern.
Jag säger som Arne Anka: skål kosmonauter. Fler sådana nyheter tack.
Citera
2025-07-16, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Väst har koloniserat massa länder, Sydostasien t.ex. Inte kommer de hit och gnäller om kolonialism. problemet med araber är att de förökar sig som råttor och får ont om resurser. Samma sak med européerna runt förra sekelskiftet som då flyttade till Amerika. Ingen annans fel än deras egna. Läs på lite själv. Men historieskrivning som inte passar din vänsteragenda om onda vita är väl inte intressant. Du kan ju passa på att läsa om arabisk kolonialism när du ändå är igång

Israel har nu börjat bomba Syrien.

Kolonier är en sak.
Krig ett annat.
Hur kan du ens jämföra de två? Va?

Vilka kolonier har vi haft de senaste tre decennierna i mellanöstern?
Inga.
Citera
2025-07-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Israel har nu börjat bomba Syrien.

Kolonier är en sak.
Krig ett annat.
Hur kan du ens jämföra de två? Va?

Vilka kolonier har vi haft de senaste tre decennierna i mellanöstern?
Inga.

Irak? Syrien? Yemen? Palestina?
Citera
2025-07-17, 22:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Ge fan i att dra det jävla rasistkortet när du saknar argument .

Du får gärna förklara på vilket sätt Sverige blivit bättre de senaste 20 åren.

Övertyga mig om att sprängningar, våldtäkter, skjutningar, bidragsbrott och rån inte blivit fler.

Övertyga mig om att skolresultat blivit bättre.

Övertyga mig om att de somaliska 15 barnfamiljerna, där de flesta barnen kommer behöva stödundervisnung och gå på socialbidrag större delen av livet är en vinst för Sverige.

Övertyga mig om att folk känner sig tryggare och är lyckligare med en massa negrer och araber som står och blänger i stadens centrum stora delar av dygnet .

Övertyga mig att den genomsnittliga intelligenskvoten på invånarna i Sverige har höjts de senaste 30åren i och med importen av genierna från Afrika och Mellanöstern
Försöker du imitera I have a dream av Martin Luther King?
Citera
2025-09-10, 19:50
Medlem
Den unge mannen Max Roving från Tyskland har under sommaren cyklat genom Afghanistan.

Det är en samling fantastiska filmer han publicerat på Youtube och som ger ett gott intryck av ett vackert och tryggt land med en gästvänlig befolkning.

Migrationsverket borde studera dessa filmer och sen snabbt öka avvisningstakten.

Afghanistan är ett oerhört vackert land med floder som sträcker sig genom gröna dalgångar. Det finns ett utbyggt vägsystem och i minsta lilla by finns såväl restaurang som butik.
Citera
2025-09-11, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Extrem" kris när en miljon afghaner återvänder
Världen: På bara några veckor har över en halv miljon afghaner i Iran tvingats bege sig till Afghanistan. Afghaner i Pakistan återvänder också.
– Det här är en extrem humanitär kris, säger Charlotte Hallqvist på FN:s flyktingorgan, UNHCR.

Både Iran och Pakistan har infört nya regler som påverkar afghaner som levt i de två grannländerna. Teheran hävdar att det finns fyra miljoner odokumenterade afghaner i landet och har gett dem till 6 juli att lämna Iran.

Både Iran och Pakistan har infört nya regler som påverkar afghaner som levt i de två grannländerna. Teheran hävdar att det finns fyra miljoner odokumenterade afghaner i landet och har gett dem till 6 juli att lämna Iran.

Så det är ju en demografisk chock för Afghanistan att absorbera det här inflödet av människor, och ta hand om alla som kommer och som varken har kapacitet eller resurser att starta om.

https://www.gp.se/nyheter/varlden/ex...f-0f53c481ed6f

Sverige har ju några av världens mest sinnesslöa idioter i riksdagen. Så frågan är: Hur många av dessa hamnar i vårat land?

"Demografisk chock" för Afghanistan tydligen. Men för Sverige så var det tydligen ingen demografisk chock att importera 1 miljon Araber, Negrer och Afghaner, varav de flesta är muslimer. Hur fan kan det vara en demografisk chock att ta emot sina egna landsmän, när europeiska länder tagit emot en fruktansvärt massa människor som inte har nån koppling till landet varken etniskt, kulturellt, religiöst, eller utbildningsmässigt? (Jag förstår att många i Afghanistan redan lever i läger och att mat och mediciner är en bristvara, men det är ju inte så att man kommer förstöra ett redan fungerande land).

Skulle nån använda sig av uttrycket Demografisk chock för att beskriva det senaste decenniets massinvandring , och dekadens av det svenska samhället, så skulle den personen rasiststämplas för livet, och troligen åka på en massa anmälningar om hatbrott.

Slutligen: Varför kan inte Europa göra samma sak som Iran och Pakistan? Utvisa alla Negrer och Araber. Skitsamma om de bott här i årtionden. Svenskarna är så jävla svaga och menlösa.
Vi kan ju ha öppna gränser utan att veta vilka som kommer!
Citera
2025-09-11, 15:24
Medlem
IceEyess avatar
Besynnerligt resonemang. Utifrån retoriken som karaktäriserade debatten 2015 så torde framtidsutsikterna i Afghanistan vara exceptionellt ljusa i och med att högutbildade läkare, ingenjörer, busschaufförer osv. tillkommer och räddar pensionerna och landets ekonomiska utveckling.
Citera
2025-09-11, 15:25
Medlem
Håll dessa våldtäktsmän långt bort ifrån Sverige
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem