2025-07-16, 06:37
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bidi75
Det är bara rasister som resonerar så.

Moget.

Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Ge fan i att dra det jävla rasistkortet när du saknar argument .

Du får gärna förklara på vilket sätt Sverige blivit bättre de senaste 20 åren.

Övertyga mig om att sprängningar, våldtäkter, skjutningar, bidragsbrott och rån inte blivit fler.

Övertyga mig om att skolresultat blivit bättre.

Övertyga mig om att de somaliska 15 barnfamiljerna, där de flesta barnen kommer behöva stödundervisnung och gå på socialbidrag större delen av livet är en vinst för Sverige.

Övertyga mig om att folk känner sig tryggare och är lyckligare med en massa negrer och araber som står och blänger i stadens centrum stora delar av dygnet .

Övertyga mig att den genomsnittliga intelligenskvoten på invånarna i Sverige har höjts de senaste 30åren i och med importen av genierna från Afrika och Mellanöstern

Håller helt med. Sverige har blivit förstört av alla människor med helt avvikande kulturer och uppförande.
Jag tycker inte om skräniga, aggressiva människor som skräpar ner och är totalt respektlösa mot omgivningen.

Sannlöst att det finns människor som är så hjärntvättade med PK att de är intalade att man måste acceptera vad som helst, annars är det ”rasistiskt” 😱
Citera
2025-07-16, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApansPappa
Sitt inte och var idiot nu. Du sitter och moraliserar, poserar, utan att egentligen ta ställning? Fyfan så fegt.

Du är feg

Jag känner faktiskt inget större behov av att gå emot EU kommissionens rekommendationer. Jag är för EU och står bakom dom i den här frågan. Motsatsen till att vara rasist är inte att vara feg, snarare intelligent.

"With the understanding that it is Member States who implement decisions on return, under the current circumstances, the situation in Afghanistan is clearly not safe and it will not be safe for some time. The implementation of the Joint Declaration on Migration Cooperation is suspended."

https://www.statewatch.org/news/2021...ird-countries/
Citera
2025-07-16, 07:41
Medlem
heliotrops avatar
Öppna era hjärtan- vänstern: "klart att alla palestinier pakistanier afghaner araber ska få komma till Sverige! #hatajimmie #vistårinteut"

Också Öppna era hjärtan- vänstern: bor inte med dem, skyddar sina barn från dem, sätter sina barn i så blattefria skolor som möjligt, umgås inte med dem
Citera
2025-07-16, 08:03
Medlem
jugbandbluess avatar
kriget är över i afganistan så varför skulle de stanna i iran?
Citera
2025-07-16, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Jag känner faktiskt inget större behov av att gå emot EU kommissionens rekommendationer. Jag är för EU och står bakom dom i den här frågan. Motsatsen till att vara rasist är inte att vara feg, snarare intelligent.

"With the understanding that it is Member States who implement decisions on return, under the current circumstances, the situation in Afghanistan is clearly not safe and it will not be safe for some time. The implementation of the Joint Declaration on Migration Cooperation is suspended."

https://www.statewatch.org/news/2021...ird-countries/
Har ni kommunister inget annat att komma med än det där rasistkortet? Tämligen patetiskt. EU-kommissionen är inte gud, sluta vara ett litet hjon.
Citera
2025-07-16, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
De bombade de EN GÅNG, EN GÅNG.
Det var inte för deras tillgångar.
Vad snackar du om..
Läs på lite.
Det finns en anledning till varför Trump inte bryr sig ett skit om Sverige till exempel.

Men Iran är ett världsmakthot mot USA på grund av deras tillgångar vilket är också varför man sanktionerar Iran så hårt. Allt för att stävja deras utveckling.
Väst har koloniserat massa länder, Sydostasien t.ex. Inte kommer de hit och gnäller om kolonialism. problemet med araber är att de förökar sig som råttor och får ont om resurser. Samma sak med européerna runt förra sekelskiftet som då flyttade till Amerika. Ingen annans fel än deras egna. Läs på lite själv. Men historieskrivning som inte passar din vänsteragenda om onda vita är väl inte intressant. Du kan ju passa på att läsa om arabisk kolonialism när du ändå är igång
Senast redigerad av Villekulla90 2025-07-16 kl. 09:21.
Citera
2025-07-16, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intressgruppen
Varför ser vänstern det som ett straff att sända hem familjer för att bygga upp deras eget land?
Någon slags exceptionalism? Att inga andra länder än europeiska är något att ha och värdelösa att växa upp i? Men snarare tror jag att det är en kombination att de vill slå "rasister" på fingrarna, att de känner sig goda (inte minst pga white guilt) samt att dessa grupper blir ett röstboskap för vänstern när de väl är här.
Citera
2025-07-16, 09:32
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heliotrop
Öppna era hjärtan- vänstern: "klart att alla palestinier pakistanier afghaner araber ska få komma till Sverige! #hatajimmie #vistårinteut"

Också Öppna era hjärtan- vänstern: bor inte med dem, skyddar sina barn från dem, sätter sina barn i så blattefria skolor som möjligt, umgås inte med dem

precis, bara vissa som är välkomna till Sverige enligt vänstern. Om du kommer från fel land så är det knappast öppna-era-hjärtan som gäller (med tanke på rasism).

Och du har helt rätt, väldigt mycket vänster som kommer ifrån välbärgade områden. De leker så öppna och fina, men lever knappast som de lär. Patetiska människor de där.
Citera
2025-07-16, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Frågan är väl varför Iran vill destbilisera Afghanistan just nu?
Eller vill Iran få igång större flyktingströmmar till Europa?

Vad händer de afghaner som stannar kvar till efter 6 juli?
De vill inte nödvändigtvis destabilisera. De har under lång tid importerat afghaner/shiamuslimer för att jobba med skitjobb men också för att få ökat stöd för regimen. Det har väl inte slagit så väl ut (som det sällan gör när man importerar folk med lågt humankapital) och återställer väl de besluten nu.
https://www.atlanticcouncil.org/blog...lamic-society/
Citera
2025-07-16, 11:21
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Någon slags exceptionalism? Att inga andra länder än europeiska är något att ha och värdelösa att växa upp i? Men snarare tror jag att det är en kombination att de vill slå "rasister" på fingrarna, att de känner sig goda (inte minst pga white guilt) samt att dessa grupper blir ett röstboskap för vänstern när de väl är här.

Man kan lägga till illojal mot landet. Anser att detta är det största bekymret. Det är bara partier som vill förvalta folkviljan som kan vara statsbärande. V, Mp, C och L har aldrig och kommer inte att bli några statsbärande partier. S var det, men har blivit blind på grund av sitt maktbegär. M höll på att tappa saken, men ändrade sig. SD är för nytt, men vill lära sig och har visionerna för det.
Citera
2025-07-16, 11:33
Medlem
Magdalena Andersson har en fet villa. Just saying
Citera
2025-07-16, 11:38
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
precis, bara vissa som är välkomna till Sverige enligt vänstern. Om du kommer från fel land så är det knappast öppna-era-hjärtan som gäller (med tanke på rasism).

Och du har helt rätt, väldigt mycket vänster som kommer ifrån välbärgade områden. De leker så öppna och fina, men lever knappast som de lär. Patetiska människor de där.

Antirast är en person som vill legitimera sin narcissism genom en påhittad fara. Narcissister känner heller ingen lojalitet till landet. Mångkultur är därför deras lösning för att splittra det som förenar. Ett normbrytande kaos är för dem inget hot, utan mer en befrielse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in