• 2
  • 3
2025-07-14, 13:58
Medlem
bomhulls avatar
Är han lång och ser bra ut /är trevlig så finns det sex appeal det gäller alla raser men jag är inte attraherad av afrikaner.
2025-07-14, 14:06
Medlem
Det är bara outvecklade whitetrash tjejer i mjukisbrallor du ser med araber. Alltså tjejer som inte en normal kille skulle ta i tång med.
2025-07-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Nej 8/10 svenska tjejer har svenska killar. Jag har haft arab tjejer är dom mer med finska killar för det? Du är ett troll
Visa fakta på det du säger för räcker med att gå ut så ser du att svenskar bildar familj med svenskar generellt och så är det inom alla folkslag. Gillar arab tjejer finska killar mer för jag har haft arab tjejer?

Nja vettefan om detta stämmer. Tycker jag varje dag ser blattar med svenska tjejer, överallt i en av Sveriges största städer. Nästan mer blattar med svenska tjejer än svenska killar, no joke.
2025-07-14, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Nja vettefan om detta stämmer. Tycker jag varje dag ser blattar med svenska tjejer, överallt i en av Sveriges största städer. Nästan mer blattar med svenska tjejer än svenska killar, no joke.
Ingenting jag ser där jag bor eller i min vänkrets
Och då umgås jag till 80 procent med invandrare
2025-07-14, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Ingenting jag ser där jag bor eller i min vänkrets
Och då umgås jag till 80 procent med invandrare

Jag ser det väldigt mycket även på dagarna, men framförallt på krogar/klubbarna. De kanske bara knullar med araberna?
2025-07-14, 14:11
Medlem
Citat:
Jag ser det väldigt mycket även på dagarna, men framförallt på krogar/klubbarna. De kanske bara knullar med araberna?
Jag tror du inbillar dig att det är så. Klart svenska tjejer är med utländska killar. klart svenska killar är med utländska tjejer. Men generelt är man med sin egen grupp. Jag är finsk och mitt ex va från Libanon. Hon innan de va från Iran. men har endå haft betydligt fler svenska tjejer.
2025-07-14, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfonso
Det är bara outvecklade whitetrash tjejer i mjukisbrallor du ser med araber. Alltså tjejer som inte en normal kille skulle ta i tång med.
Nej det där inte sant heller wtf. Min syster vän är jurist och ser väldigt bra ut och är tillsammans med en från Irak
2025-07-14, 14:14
Medlem
Näsan.
2025-07-14, 14:29
Medlem
Hela grejen med Islam går ju ut på att dölja all form av sex appeal.
2025-07-14, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfonso
Sant. Extremt sällan man ser det också men då är det oftast den kaliber av tjej.
2025-07-14, 14:46
Avstängd
Citat:

Svenska tjejer söker trygghet och en riktig man. En familj och släkt som kan stötta i bakgrunden när de egna barnen kommer. Svenska killar är incels eller sojapojkar. Svenskarna i övrigt lever som tonåringar tills de har en fot i graven. Inget att bygga en familj på.
2025-07-14, 14:57
Moderator
VitKallas avatar
Finns trådar med denna diskussion i Relationsforumet. Låser den här tråden då inget nytt tillförts. Alls. /VitKalla
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in