2025-07-14, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4EverAllah
Jag är halv arab och jag har haft mer svenska tjejer än invandrar tjejer, jag snackar fakta kompis du snackar goja.
Nej 8/10 svenska tjejer har svenska killar. Jag har haft arab tjejer är dom mer med finska killar för det? Du är ett troll
Visa fakta på det du säger för räcker med att gå ut så ser du att svenskar bildar familj med svenskar generellt och så är det inom alla folkslag. Gillar arab tjejer finska killar mer för jag har haft arab tjejer?
Senast redigerad av Tabbe1234 2025-07-14 kl. 02:13.
2025-07-14, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det finns arabiska tjejer som är underbart vackra. Arabtjejer kan vara riktigt kåta av sig också. Även de med slöja.

Problemet med araber är männen. Kvinnorna är de som är förtryckta av de arabiska männen just för att de är så svaga män. De kan inte hantera kvinnor om de inte förtrycker dem. Det är därför islam finns, för att ta makten över kvinnan.

Den mumsigaste arabtjejen jag knullat med kommer från Jordanien. Vi fortsatte knulla regelbundet efter att hon gift sig. Det gjorde att hon kunde orka med helvetet med sin muslimska hemska man som hon hatade. Efter ett tag tappade vi kontakten då hon mådde mycket dåligt. Men glädjande nog så fick jag några år senare höra att hon lyckats lämna den muslimska odågan och faktiskt skaffat sig en svensk man. Det gjorde mig glad.

Fast du har väl bara knullat i din fantasi? Du är ju en nörd som bor på flashback och postar dygnet runt. Alla araber jag har träffat, tänder inte på vita fjollor
2025-07-14, 04:42
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Finns många söta arabtjejer, inte för att jag vill ha dem (och deras brorsor på halsen) men de finns där.
Jag brukar inte hålla med dumrasism men i detta fallet måste jag nog överväga om det inte finns en poäng ändå i trådstarten? Jag är oerhört förtjust i iranskor, de är oftast sanslöst vackra med sitt svarta hår och svartbruna ögon och olivfärgade hud men det är faktiskt sällan jag tittar två gånger åt någon av deras arabiska grannar. Arabiska kvinnor är kompakta och köttiga på ett annat sätt och blir ofta överviktiga tidigt. De brukar även vara ganska korta, vilket bara gör saken värre.

Det har inte med det semitiska inslaget att göra heller då många judiska kvinnor är vackra. Jag är dessutom medveten om att mycket av det jag gillar hos grekiskor och turkiskor och rumänskor och kvinnor från Balkan, alltså det mörka exotiska, kommer från viss arabisk inblandning men det är som att det måste vara uppblandat för att de arabiska dragen ska ”tunnas ut”, så att säga.

Svårt att förklara men jag har egentligen aldrig tänkt på det på allvar förrän nu. Jag kan inte på rak arm nämna en enda helt arabisk kvinna som jag funnit attraktiv. I de fall där det skett har det handlat om libanesiskor och det har ju alltid varit lite av Mellanösterns pyttipanna. Även svarta tjejer från Östafrika kan se väldigt bra ut men där är det väl snarare de arabiska dragen som tunnar ut de afrikanska. Tjejer från länder som Eiritrea och Somalia kan vara väldigt attraktiva och där blandades det friskt med tanke på handelsvägarna.

Det är märkligt för att det faktiskt stämmer.
2025-07-14, 08:05
Medlem
Det finns väl enstaka vita tjejer som blir tillsammans med araber. Dessa tjejer klär sig i mjukisbyxor och hänger utanför McDonalds under tonåren, röker cigaretter och dricker energidryck. I vuxen ålder färgar de håret svart, trycker massor av injektioner i ansiktet och skaffar tatueringar i mängder tills de ser ut som uppblåsta förorts-ankor. Därtill uppstår oftast ett drogproblem och fläktrökande.

Vackra, intelligenta och utbildade tjejer dras inte till araber. Inte ens PK-kvinnor som utbildar sig på humanisten är intresserade av araber. Det är komiskt att se en adidasriddare försöka haffa en tjej från valfritt svenskt universitet. Mindervärdeskomplexet blir i dessa situationer värre än någonsin.

Det är bara lågutbildade och ansiktstatuerade fläktrökare som attraheras av guccikepsar, små buntar med 500kr-sedlar och pinsamma hiphop-låtar.
2025-07-14, 08:16
Medlem
Statsminister2030s avatar
Tycker för övrigt att de flesta araber inte har nån sex appeal. Smutsiga på nåt sätt fastän måmga av dem går till frisören en gång i veckan och dränker sig i parfym.

Minst sex appeal måste ju trots allt asiatiska män ha. Har otroligt menlös utstrålning. Nästan könslösa.

Asiatiska kvinnor däremot är feminina och attraktiva.
2025-07-14, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4EverAllah
Va bra att min namn säger allt. Och jag vet exakt varför du skapar sånna trams trådar för du vet att svenska tjejer föredrar araber före er alla före svenska killar och afrikanska gå ut en sväng i Stureplan kolla vilka svenska tjejer hänger med 😂jag har hängt ute mycket under mina yngre år jag vet 😅

Folk vill inte längre gå ut och festa som man gjorde förr. Varför? För mycket araber som tjejerna tycker är obehagliga. De beställer inget, och är så snåla att de inte vill betala för garderobsavgift. Det är därför de gnäller om att de inte blir insläppta, utan bara vita killar. Och det är bara dem som tjejerna vill träffa. Dessutom så är det tröttsamt att lyssna på blattesvenska.
2025-07-14, 09:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Folk vill inte längre gå ut och festa som man gjorde förr. Varför? För mycket araber som tjejerna tycker är obehagliga. De beställer inget, och är så snåla att de inte vill betala för garderobsavgift. Det är därför de gnäller om att de inte blir insläppta, utan bara vita killar. Och det är bara dem som tjejerna vill träffa. Dessutom så är det tröttsamt att lyssna på blattesvenska.
Som sagt gå ut en kväll på Stureplan och se för dig själv, gå till närmaste stora galleria så får du se där till och med.
2025-07-14, 12:20
Medlem
Araber är sanslöst korkade och kan inte uttrycka sig till en kvinna i Väst för fem öre. De blir bortgifta genom arrangemang och behöver därför aldrig lära sig att tala med vuxna kvinnor på riktigt. De kan sällan det heller på grund av annan intelligens. Så när de försöker sig på dejting- och dejtingsidor i Väst riktat till vita, kommer de med fraser som de genuint inte förstår att de får dem att framstå som barn eller infantila vuxna. T ex att använda ord som "prinsessa" till en kvinna man är intresserad av. Eller att skryta och ljuga om sin karriär eller hur mycket pengar de har. Araber är besatt av yta, eftersom de saknar substans i egentligen det mesta så som hjärna, kultur och samhälle.

Att de är superhåriga och sexuellt aggressiva gör inte det bättre i fråga om fysisk appeal. De tror också att det räcker med att överrösta en annan man i offentligheten för att vinna över honom och vinna över en kvinna till sin sida. Det är liksom på den nivån som araber opererar.

Inte för att jag någonsin skulle ligga med negrer, men de kan åtminstone äga viss charm och locka med en spännande sexuell utstrålning. Även om de är ointressanta att samtala med, även de är ju tröttsamt korkade.

Ja. Araber saknar helt sex-appeal. Det blir ungefär som att ta hand om ett barn att ha att göra med dem, så att ligga med dem är helt uteslutet.
Senast redigerad av Ras-babyn 2025-07-14 kl. 12:28.
2025-07-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visningstuben
Har ni någonsin undrat varför araber (både män och kvinnor) inte har någon sex appeal. Kvinnorna fattar jag. För det första ser man de inte och för det andra har de mustasch.

Men männen har ingen sex appeal överhuvudtaget. Typ som kineser. Ingen som blir het över det.

Säg vad man vill om negrer men många vita fantiserar om man sätta på en negress med en fet röv och stora bröst/bli påsatt av en aggressiv välhängd neger.

Varför har araber så dålig sex appeal. Jag har även läst att deras genomsnittliga penis är typ 12cm.

Aldrig någonsin har jag hört någon fantisera/snacka hett om en sandapa men har många gånger hört om vita/svarta.

Varför?
TS handlar om varför araber inte bryr sig om sitt utseende, eller varför de inte försöker göra sig så attraktiva som möjligt. En följd av arrangerade äktenskap? En arabisk man besöker olika potentiella fruar och väljer den han vill ha. Kvinnan är nöjd över att bli gift, det är mer en affärstransaktion mellan brudparets föräldrar. Det finns fantastisk kärlekspoesi skriven av arabiska pennor, tänk bara på "Tusen och en natt." Men poesin verkar ha gått förlorad. Det arabiska samhället verkar för en utomstående , helt avsexualiserat. Männen och kvinnorna umgås inte med varandra som hos oss.
2025-07-14, 13:17
Medlem
Hehe. Og finns det snygga araber alltid. Inte nå muslimer dock. Dom ser inte bra ut. Konstig och farlig kultur och ideologi.

Men se på den vackra kvinnan Elaf Ali tex. Hon har brutit sig loss från musselmanerna och blivit otroligt vacker.
2025-07-14, 13:23
Medlem
Har inte många av dom problem med magen? Det kan vara därför som inte är så roliga.
2025-07-14, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Minst sex appeal måste ju trots allt asiatiska män ha. Har otroligt menlös utstrålning. Nästan könslösa.

Du har rätt.

Asiatiska män framstår mer som komiska figurer, och absolut inget som ens har en egen könsidentitet. Könslösa. Dessutom verkar de alltid vara svettiga.

Är man vit, har man egentligen tillgång till hela världens köttmarknad då vita är attraktiva för alla raser. Men personligen inleder jag själv sexuella förhållanden enbart med andra vita. Det känns förnedrande och misslyckat att "nöja sig med" en annan ras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in