2025-07-13, 22:44
Medlem
Precis tagit 2 svenska xanor och 2 blå (ksalol) och 2 mg subutex och jag mår jävligt bra. Eller är de placebo att dom boostar varandra men blev duktigt jävla bäng
Citera
2025-07-13, 22:54
Medlem
Ja det boostar såklart.
Citera
2025-07-13, 23:05
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Precis tagit 2 svenska xanor och 2 blå (ksalol) och 2 mg subutex och jag mår jävligt bra. Eller är de placebo att dom boostar varandra men blev duktigt jävla bäng

Tänkte mer som på din hälsa kamrat, låter farligt! för en som ej är speciellt insatt.
Citera
2025-07-14, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy666
Tänkte mer som på din hälsa kamrat, låter farligt! för en som ej är speciellt insatt.
Vad menar du med insat? Har knarkat i 12 år. Dock aldrig subutex och xanor samtidigt därför jag frågade. Jag mår kanon
Citera
2025-07-14, 01:00
Medlem
zombie-nations avatar
Vet inte om du är komplett nybörjare, men vilken styrka på subben, och van vid opioider? Annars helt sjukt att komboa med benso, leder bara till risk för andningsstopp. Vet inte varför man ska leka med benso som är en förträfflig medicin men en usel drog. Vill du bli bensobäng så ta en zolpidem istället.

Bättre att komboa sub med muskelavslappnande av icke vanebildande typ. Då kan du spara på dosen sub.
Citera
2025-07-14, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Vet inte om du är komplett nybörjare, men vilken styrka på subben, och van vid opioider? Annars helt sjukt att komboa med benso, leder bara till risk för andningsstopp. Vet inte varför man ska leka med benso som är en förträfflig medicin men en usel drog. Vill du bli bensobäng så ta en zolpidem istället.

Bättre att komboa sub med muskelavslappnande av icke vanebildande typ. Då kan du spara på dosen sub.
1 mg xanor
Har tagit 4 stycken och 2 mg subutex
För mig är inte xanor en usel drog långt ifrån
Citera
2025-07-14, 18:55
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Vad menar du med insat? Har knarkat i 12 år. Dock aldrig subutex och xanor samtidigt därför jag frågade. Jag mår kanon

Ja det boostar gött! Rök en fet med så går du på molnen!
Citera
2025-07-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Ja det boostar gött! Rök en fet med så går du på molnen!
Får inte röka förens på torsdag så bara blå Sub men mår som en gud och noddar som aldrig för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in