2025-07-16, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Är du generellt en sådan person som inte klarar marsmellowtestet?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stan...low_experiment

Varför undrar du?
Kan inte se någon koppling till fårgeställnig.
Citera
2025-07-16, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sugminklitta
Jag förstår vad du menar och håller med men sen kommer spärren.
så istället blir jag tyst och drar mig undan. Det blir värre för varje år.

Har ju haft kk men sen kommer alltid problemet att dom blir kära och ställer ultimatum.
jag tycker såklart det blir bättre med allt om det är en riktig relation och man är kär
men jag tycker inte det är ett problem med långa kk relationer heller men då det blir alltid press på att jag ska bli deras flickvän då. Sen blir dom lite elaka efteråt och då skäms jag ännu mer

Tror du ska hitta någon och vara väldigt ärlig redan från början med att du vill testa grejer och känner dig lite osäker. Annars hamnar man nog lätt i samma rutin gång på gång där man gör det vanliga och sen var det bra med det. Har man däremot som uttalat mål att testa lite grejer så blir det en annan grej. Har du svårt att tala om det kan du ju skriva en lista och bara skicka på text innan? "Idag vill jag att vi testar analt, mjuka upp lugn och fint och se hur det går". "Jag vill att du tränar på att slicka Idag" whatever. Grunden för att du ska utvecklas är ju att du hittar någon du känner dig trygg nog med att våga kommunicera vad du vill testa. Fan killen får ju bara säga nej om det är något han är obekväm med liksom, inte värre än så.

Sen absolut, perfekta världen hittar du en drömpartner och testar med den osv men nu kanske du får ta tag i saken själv liksom och leda det framåt.
Citera
2025-07-16, 18:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Se till att vara lite på pickalurven när det ska bli göka av är mitt råd. Alkoholen gör att du kan slappna av, har sett att en del föreslår vissa droger också, men där kan jag inte komma med råd då det inte känns som det är mitt område.

Åh herregud, finns det något värre än att vakna upp och inse att man doppat snabeln i en påse nötter?! Sicket jävla råd... Kanske kan det funka om man aldrig nyktrar till igen förstås, kan vara värt att prova.
Citera
2025-07-16, 20:05
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Varför undrar du?
Kan inte se någon koppling till fårgeställnig.

Om du inte har förmågan att förstå värdet i att vänta med sex så är den lösningen inte ett allternativ och vi måste hitta någon annan lösning åt dig. Har du däremot den förmågan så blir ju det ett allternativ.

Vill du ha hjälp av Flashback så får du helt enkelt räkna med att svara på en massa privata frågor. Går du till en sexterapeft så är det samma sak, du får svara på en massa privata frågor för att denne ska kunna hjälpa dig, och sedan får du förstås betala för det också.
Citera
2025-07-16, 23:49
Medlem
Citat:

Har ju haft kk men sen kommer alltid problemet att dom blir kära och ställer ultimatum.

Hitta män som kan knulla utan att få känslor. Problem solved.
Citera
2025-07-16, 23:59
Moderator
pbos avatar
Citat:
Jag har inga problem med att skilja på vardag, jobb, privat..
men det är också jobbigt att höra från kompisarna att jag har sjuka sex fantasier och bli utskrattad.
Ju äldre vi blir ju mer ifrågasätter dom mig och undrar om jag verkligen menar allvar. När vi var yngre så var det inte samma sak men nu är alla tråkiga och gifta. jag tror inte ens alla mina vänner är tillsammans med någon dom faktiskt gillar på riktigt men dom ska ju ha barn.............................................. .........
Dina kompisar behöver väl inte veta något om dina sexfantasier? Låt dem vara trista och präktiga rakt igenom så kan du upprätthålla samma yta samtidigt som du har ditt hemland liv.
Citera
2025-07-17, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bojo1969
Tror du ska hitta någon och vara väldigt ärlig redan från början med att du vill testa grejer och känner dig lite osäker. Annars hamnar man nog lätt i samma rutin gång på gång där man gör det vanliga och sen var det bra med det. Har man däremot som uttalat mål att testa lite grejer så blir det en annan grej. Har du svårt att tala om det kan du ju skriva en lista och bara skicka på text innan? "Idag vill jag att vi testar analt, mjuka upp lugn och fint och se hur det går". "Jag vill att du tränar på att slicka Idag" whatever. Grunden för att du ska utvecklas är ju att du hittar någon du känner dig trygg nog med att våga kommunicera vad du vill testa. Fan killen får ju bara säga nej om det är något han är obekväm med liksom, inte värre än så.

Sen absolut, perfekta världen hittar du en drömpartner och testar med den osv men nu kanske du får ta tag i saken själv liksom och leda det framåt.

Det är just det med att kommunicera det som är mitt problem.folk är dömande och jag är sluten.

Listan var en bra ide. Också för min egen skull.
Skriver jag först känns det kanske inte lika dramatiskt alltihopa.
Tack
Citera
2025-07-17, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haremrum
Åh herregud, finns det något värre än att vakna upp och inse att man doppat snabeln i en påse nötter?! Sicket jävla råd... Kanske kan det funka om man aldrig nyktrar till igen förstås, kan vara värt att prova.

jag kommer inte supa ner mig själv för att träffa en likasinnad så ni behöver inte va oroliga
Citera
2025-07-17, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Om du inte har förmågan att förstå värdet i att vänta med sex så är den lösningen inte ett allternativ och vi måste hitta någon annan lösning åt dig. Har du däremot den förmågan så blir ju det ett allternativ.

Vill du ha hjälp av Flashback så får du helt enkelt räkna med att svara på en massa privata frågor. Går du till en sexterapeft så är det samma sak, du får svara på en massa privata frågor för att denne ska kunna hjälpa dig, och sedan får du förstås betala för det också.

Jag väntar oftast så pass länge med det intima även kramar att killarna antar att jag inte är intresserad. Jag behöver tid att vänja mif. Om dom inte har tålamod med mig så gör jag också antgandt att dom inte är så intresserad av mig iheller.

Jag tvingade mig själv en gång att snabba på allt och sen kände jag mig mest vilsen, förvirrad och lite äcklig. Personen var absolut inte äcklig och det var inte han som fick mig att känna mig äcklig heller, det var i mitt egna huvud och det är ett det som är problemet för nig, mitt huvud.
Citera
2025-07-17, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrivarn91
Hitta män som kan knulla utan att få känslor. Problem solved.

men då kommer näste problem. dom som inte känner känslor och är tråkiga blir jag inte sugen på alls.
Citera
2025-07-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Dina kompisar behöver väl inte veta något om dina sexfantasier? Låt dem vara trista och präktiga rakt igenom så kan du upprätthålla samma yta samtidigt som du har ditt hemland liv.

Vem ska jag då prata med om ett så intressant ämne? När vi var unga var det stor del av det vi samtala om

Alla är “vuxna” nu,alla är tråkiga nu.
Jag låter negativ oh det är jag medveten om .Om något är förbjudet att prta om kanske man blir mer sluten och skamsen och man då blir förlöjligad och utskrattad.
Citera
2025-07-17, 20:46
Moderator
pbos avatar
Citat:
Jag väntar oftast så pass länge med det intima även kramar att killarna antar att jag inte är intresserad. Jag behöver tid att vänja mif. Om dom inte har tålamod med mig så gör jag också antgandt att dom inte är så intresserad av mig iheller.

Jag tvingade mig själv en gång att snabba på allt och sen kände jag mig mest vilsen, förvirrad och lite äcklig. Personen var absolut inte äcklig och det var inte han som fick mig att känna mig äcklig heller, det var i mitt egna huvud och det är ett det som är problemet för nig, mitt huvud.
Det är ju bara bra att du inte kastar dig in i relationer alltför lättvindigt. Men sannolikt är det väl hämmande om man prioriterar lösa förbindelser.

Citat:
Vem ska jag då prata med om ett så intressant ämne? När vi var unga var det stor del av det vi samtala om

Alla är “vuxna” nu,alla är tråkiga nu.
Jag låter negativ oh det är jag medveten om .Om något är förbjudet att prta om kanske man blir mer sluten och skamsen och man då blir förlöjligad och utskrattad.
Sådant kan man ju spara till samtal med sin partner. Du behöver hitta ett sätt att träffa någon du är trygg att dela detta med i ord och de ha drinkar ni vill utforska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in