Citat:
Ursprungligen postat av
Morgonrodnad
Om du inte har förmågan att förstå värdet i att vänta med sex så är den lösningen inte ett allternativ och vi måste hitta någon annan lösning åt dig. Har du däremot den förmågan så blir ju det ett allternativ.
Vill du ha hjälp av Flashback så får du helt enkelt räkna med att svara på en massa privata frågor. Går du till en sexterapeft så är det samma sak, du får svara på en massa privata frågor för att denne ska kunna hjälpa dig, och sedan får du förstås betala för det också.
Jag väntar oftast så pass länge med det intima även kramar att killarna antar att jag inte är intresserad. Jag behöver tid att vänja mif. Om dom inte har tålamod med mig så gör jag också antgandt att dom inte är så intresserad av mig iheller.
Jag tvingade mig själv en gång att snabba på allt och sen kände jag mig mest vilsen, förvirrad och lite äcklig. Personen var absolut inte äcklig och det var inte han som fick mig att känna mig äcklig heller, det var i mitt egna huvud och det är ett det som är problemet för nig, mitt huvud.