2025-07-12, 23:12
Medlem
Patrik2108s avatar
Hur påverkar detta övriga matcher?Kan både England och Frankrike vilja sluta 2:a?
2025-07-12, 23:12
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Efter detta mästerskap får vi Tony Gustavsson, mycket tveksam till Tony faktiskt.

Han gjorde det väl rätt bra med Pia i USA? Australien har jag inte så mycket koll på, men med de meriter han har förstår jag att de valde honom.
2025-07-12, 23:13
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det är skillnad i en eventuell semi, som blir Norge-Italien nu, men annars Spanien-Schweiz.
Det har du faktiskt rätt i! Sverige har en betydligt lättar väg till final
2025-07-12, 23:14
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Då läggs RB:n på kylning inför Torsdag kväll då.

Det gör den helt rätt i!

Själv befinner jag mig på resande fot då, men får kolla matchen på hotellet, förutsatt att SVT kör den. Lär väl bli Viasat dock, och jag kan ju fan inte fulstreama från tv:n.
2025-07-12, 23:16
Medlem
Tyskorna slutade bry sig efter 1-1. Det syntes på deras FK också.
De vet att moståndaren i kvf blir svår och fokus på den.

Svensk media fortsätter fokusera på statistik och kommer skriva spaltmeter om denna match som blev tyskornas största förlust i EM nånsin. Precis som man vinner nåt EM på det.

Viaplay benämner ofta vissa våra spelare som världstjärnor (vilket dom inte är) men det har nog med hur Viaplay måste ha en tittarskara för att överleva i framtiden.

Smilla glänser mer o mer. Kul det.

Nu är denna match historia och fokus på kvf.
2025-07-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det gör den helt rätt i!

Själv befinner jag mig på resande fot då, men får kolla matchen på hotellet, förutsatt att SVT kör den. Lär väl bli Viasat dock, och jag kan ju fan inte fulstreama från tv:n.

Vi synes på torsdag! Med icke peddo vibbar till kommentarer
2025-07-12, 23:17
Moderator
vfs avatar
Kaneryd är riktigt bra, nog Sveriges bästa spelare hittills i detta mästerskap.
2025-07-12, 23:18
Medlem
karlsoons avatar
Kul med vinst, men sverige lär väl åka direkt i slutspelet oavsett vilket lag det blir som vanligt.
2025-07-12, 23:21
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Det gör den helt rätt i!

Annars får du dra ut på nån pub. Sätta dig ner med en Redbull/Vodka och njuta!
2025-07-12, 23:21
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Kul med vinst, men sverige lär väl åka direkt i slutspelet oavsett vilket lag det blir som vanligt.
De har nog bra chans mot England.
2025-07-12, 23:25
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Sverige går aldrig långt om inte de hittar en vänsterback i truppen, Jonna Andersson räcker inte till!
2025-07-12, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Sverige går aldrig långt om inte de hittar en vänsterback i truppen, Jonna Andersson räcker inte till!

Jonna kan slå riktigt bra hörnor annars tillför hon inte så mycket mer än det tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in