2011-08-08, 22:03
Medlem
P55s avatar
Har ingen aning alls hur landet ligger på gatumarknaden i Malmö nuförtiden. Det var många år sen
sist men häromveckan tog jag en sväng där vid lunchtid. Jag tog ett par varv runt området där Shellmacken låg tidigare och såg två tre riktigt söta tjejer som hängde där.
Citera
2011-08-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Har ingen aning alls hur landet ligger på gatumarknaden i Malmö nuförtiden. Det var många år sen
sist men häromveckan tog jag en sväng där vid lunchtid. Jag tog ett par varv runt området där Shellmacken låg tidigare och såg två tre riktigt söta tjejer som hängde där.

Det ligger en nybyggd gymnasieskola ett kvarter bort, det är mycket möjligt att det var helt vanliga gymnasietöser du såg.
Citera
2011-08-09, 11:40
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman71
Det ligger en nybyggd gymnasieskola ett kvarter bort, det är mycket möjligt att det var helt vanliga gymnasietöser du såg.
Nja, har bara sett pojkar mest nysvenskar vid den skolan som förmodligen också har sommarlov vid denna tiden på året.
Men ställer mig ändå lite undrande till detta?.
Citera
2011-08-09, 13:32
Medlem
Misterfrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Nja, har bara sett pojkar mest nysvenskar vid den skolan som förmodligen också har sommarlov vid denna tiden på året.
Men ställer mig ändå lite undrande till detta?.

Hmm..ja, men jag har då inte sett något som är sött på de gatorna på väldigt länge.
Det var nog inte working-girls som P55 såg när han var där, tyvärr.

Där går någon stor kossa på 95 pannor som jag jävlar inte vågat närma mig, och sedan allas vår lilla 100-åriga asiatiska med sina tuffa solglasögon.
Så, inget av intresse vad mig anbelangar....
Citera
2011-08-09, 21:03
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman71

Det var i slutet av juni, efter midsommar. Den ena tjejen, en negress, var helt klart en gatflicka för hon sökte ögonkontakt. Dom andra vet jag ju inte, men det var två ljushåriga tjejer.
Citera
2011-08-09, 21:51
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Det var i slutet av juni, efter midsommar. Den ena tjejen, en negress, var helt klart en gatflicka för hon sökte ögonkontakt. Dom andra vet jag ju inte, men det var två ljushåriga tjejer.
Fått ett PM om denna personen, kan det var henne ni har sett? Om det ens stämmer dvs ; J...A C......N
EDIT: de ljushåriga då...
Senast redigerad av utan.att.stanna 2011-08-09 kl. 21:56.
Citera
2011-08-09, 22:43
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Fått ett PM om denna personen, kan det var henne ni har sett? Om det ens stämmer dvs ; J...A C......N
EDIT: de ljushåriga då...

Ingen aning om vad du skriver eller menar. Och jag var bara på genomtur ett par varv, väntade på en dator som var på service i närheten och hade inget att göra. Lade inget på minnet om dem.
Citera
2011-08-22, 14:08
Medlem
Misterfrosts avatar
Tycker det är dåligt drag i den här tråden.

Det måste ju finnas mer i Malmö än vad som nämnts här?
Även om jag söker i diverse forum (SW och Adoos och Rosa sidorna) så tycker jag det verkar tunnt?
Är det verkligen vår närhet till KPH som begränsar urvalet?

Gatutjejerna är inte särskilt intressanta, men det måste ju finnas fler i Malmö än det 3-4 stycken på nätet som jag hittat?
Citera
2011-10-15, 15:31
Medlem
BlueStars avatar
Tråd låst för rensning.

/Mod
Citera
BlueStars avatar

Moderatormeddelande

Postat av BlueStar 2011-11-10, 18:22
Medlem
Tråd öppnad igen efter rensning. Tänk på att inte skriva ut person- eller kontaktuppgifter till prostituerade, då det riskerar att bryta mot regel 1.01 och kopplerilagen. Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
2011-11-11, 17:28
Medlem
philhermouths avatar
Häromdagen såg jag en kvinna i gissningsvis 35-45 -års åldern som var klädd i en pälsjacka och under den var hon klädd som en prostituerad, svartklädd, stay-ups etc. Mörkhårig kvinna. Det var väl en +10 grader och det väckte ju lite uppståndelse. Började smågarva lite grann när hon gick förbi en arabisk familj där kvinne hade sjal. Mannen visste inte vad han skulle ta sig till. Försökte titta på kvinnan när hans fru vände bort blicken från honom.

Vem är hon? Har för mig att hon är lite småkänd iom att jag har läst om henne i någon annan tråd som jag inte hittar.
Citera
2011-11-25, 21:12
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philhermouth
Häromdagen såg jag en kvinna i gissningsvis 35-45 -års åldern som var klädd i en pälsjacka och under den var hon klädd som en prostituerad, svartklädd, stay-ups etc. Mörkhårig kvinna. Det var väl en +10 grader och det väckte ju lite uppståndelse. Började smågarva lite grann när hon gick förbi en arabisk familj där kvinne hade sjal. Mannen visste inte vad han skulle ta sig till. Försökte titta på kvinnan när hans fru vände bort blicken från honom.

Vem är hon? Har för mig att hon är lite småkänd iom att jag har läst om henne i någon annan tråd som jag inte hittar.
Brukar springa runt på Östra Förstadsgatan och sitter ibland inne på Statoil Midhem. Verkar något förvirrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in