Citat:
Ursprungligen postat av KalleTrask
Kan varmt rekommendera Josephine ifall du gillar svarta tjejer. Hon är i 30årsåldern och suger utan gummi och sväljer satsen. Hon deepthroatar dessutom, hon lyckades få ner min 18cm-kuk i halsen iaf. Hon ger helt "episka" avsugningar, suger hårt och intensivt och kväver sig själv med kuken och slickar och suger på pungkulorna och har sig. Hon finns på rosa sidan...
Instämmer helt i detta. Josephine är en riktigt vacker svart tjej. Inte modelltrådsmal, inga sillisar, utan bara naturligt vacker med former. Och otroligt härlig utstrålning!
När jag träffade henne (idag) var jag bakis och ville bara ha en BBBJ, men hon går ändå in för det som om det inte finns en morgondag. Det första jag möttes av i dörren var ett stort leende, en bamsekram och puss på munnen! Det är sådana detaljer som gör att upplevelsen blir något utöver det ordinära.
Efter uträttat ärende erbjuder hon ett glas isvatten medan vi sitter och pratar om allt möjligt i kanske 10-15 minuter. Hon bjuder verkligen på sig själv, och det här är definitivt en tjej jag kommer att träffa igen. Eventuellt för en hel weekend-date.
Det här är antagligen Malmös just nu bästa eskorttjej, helt i klass med Michelle.