2012-10-05, 09:22
Medlem
Sug tjej i Malmö??

Vill träffa en tjej runt malmö som kan suga riktigt skönt !!Fanns förr en ung som kallade sig Renate men hon hittar jag inte mera så tips mottaget tacksamt!!!Behöver jag skriva att hon ska suga den naturellt DVS utan gummi!!!
Citera
2012-10-05, 10:02
Medlem
intebadsalts avatar
Hoppas att du inser att detta inte är en dating site..
Citera
2012-10-05, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av intebadsalt
Hoppas att du inser att detta inte är en dating site..

Hahah Någon kanske nappar snart.
Citera
2012-11-30, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pelleturbo
Vill träffa en tjej runt malmö som kan suga riktigt skönt !!Fanns förr en ung som kallade sig Renate men hon hittar jag inte mera så tips mottaget tacksamt!!!Behöver jag skriva att hon ska suga den naturellt DVS utan gummi!!!

Kan varmt rekommendera Josephine ifall du gillar svarta tjejer. Hon är i 30årsåldern och suger utan gummi och sväljer satsen. Hon deepthroatar dessutom, hon lyckades få ner min 18cm-kuk i halsen iaf. Hon ger helt "episka" avsugningar, suger hårt och intensivt och kväver sig själv med kuken och slickar och suger på pungkulorna och har sig. Hon finns på rosa sidan...
Det finns även en tjej som heter Jasmina på samma sida som skriver i sin annons att hon är en snygg svensk 27åring som suger utan kondom, men hon har 40 som minimiålder och jag är yngre än så, så kan inte träffa henne...
Citera
2012-12-02, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleTrask
Kan varmt rekommendera Josephine ifall du gillar svarta tjejer. Hon är i 30årsåldern och suger utan gummi och sväljer satsen. Hon deepthroatar dessutom, hon lyckades få ner min 18cm-kuk i halsen iaf. Hon ger helt "episka" avsugningar, suger hårt och intensivt och kväver sig själv med kuken och slickar och suger på pungkulorna och har sig. Hon finns på rosa sidan...

Instämmer helt i detta. Josephine är en riktigt vacker svart tjej. Inte modelltrådsmal, inga sillisar, utan bara naturligt vacker med former. Och otroligt härlig utstrålning!

När jag träffade henne (idag) var jag bakis och ville bara ha en BBBJ, men hon går ändå in för det som om det inte finns en morgondag. Det första jag möttes av i dörren var ett stort leende, en bamsekram och puss på munnen! Det är sådana detaljer som gör att upplevelsen blir något utöver det ordinära.

Efter uträttat ärende erbjuder hon ett glas isvatten medan vi sitter och pratar om allt möjligt i kanske 10-15 minuter. Hon bjuder verkligen på sig själv, och det här är definitivt en tjej jag kommer att träffa igen. Eventuellt för en hel weekend-date.

Det här är antagligen Malmös just nu bästa eskorttjej, helt i klass med Michelle.
Citera
2012-12-03, 00:06
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman71
Instämmer helt i detta. Josephine är en riktigt vacker svart tjej. Inte modelltrådsmal, inga sillisar, utan bara naturligt vacker med former. Och otroligt härlig utstrålning!

När jag träffade henne (idag) var jag bakis och ville bara ha en BBBJ, men hon går ändå in för det som om det inte finns en morgondag. Det första jag möttes av i dörren var ett stort leende, en bamsekram och puss på munnen! Det är sådana detaljer som gör att upplevelsen blir något utöver det ordinära.

Efter uträttat ärende erbjuder hon ett glas isvatten medan vi sitter och pratar om allt möjligt i kanske 10-15 minuter. Hon bjuder verkligen på sig själv, och det här är definitivt en tjej jag kommer att träffa igen. Eventuellt för en hel weekend-date.

Det här är antagligen Malmös just nu bästa eskorttjej, helt i klass med Michelle.

ja jesus! denna mörka skönhet suger som ingen annan! ( någon som noterade hennes ring?) men men vad spelar det för roll..

möttes på exakt samma sätt, leeendet, kram och puss på munnen. tog mig med storm! hon är starkt beroendeframkallande...sexig som få, ja har allt man kan önska!
Citera
2012-12-06, 15:58
Medlem
Någon som kan tipsa om hur man hittar denna fantastiska Josephine? Har sökt på de vanliga sidorna och googlat utan att lyckas hitta någon info om henne.

Uppdaterad: har hittat info om henne nu via SW
Senast redigerad av TomByr 2012-12-06 kl. 16:03.
Citera
2013-01-15, 01:27
Medlem
Har träffat Josefine som annonserar på rosa sidan. Vilken Tjej!!!! Tar emot dig som en flickvän ,suger som en gudinna och vill du smaka fittan bara lapa !!!!!!Sen är det knull!!!! Sen får du kaffe!!!!
Citera
2014-01-08, 13:23
Medlem
Är det korrekt att horor befann sig på en eller flera särskilda gator i Malmö för typ 20-25 år sedan; jag har fått höra det av någon. Men jag misstänker att den öppenheten har försvunnit? Är det någon som vet?
Citera
2014-01-08, 13:27
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transkript
Är det korrekt att horor befann sig på en eller flera särskilda gator i Malmö för typ 20-25 år sedan; jag har fått höra det av någon. Men jag misstänker att den öppenheten har försvunnit? Är det någon som vet?
Celsiusgatan,Zenithgatan och Industrigatan var dom vanligast förekommande. Finns väl dock ett och annat luder som spatserar där fortfarande.
Citera
2014-01-08, 21:04
Medlem
Kan man fråga vad denna Josefine tar betalt? Låter alldeles otroligt nice Och jag är extra svag för mörka tjejer
Citera
2014-01-31, 18:04
Medlem
sexybelle i malmö

någon som knullat denna lilla läckra mörkhyade tjej? Brukar annonsera på rosasidan bl.a...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in