2025-03-22, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Var hittas hennes annonser?

På RS
Citera
2025-03-28, 19:31
Medlem
Träffade nyss Edith från RS, shit shit shit måste rekommendera! Bästa jag träffat och ska definitivt boka snart igen!
Citera
2025-05-12, 13:10
Medlem
Tjenare fellow grabbar , ska ge mig i i träsket igen tänkte jag . Har haft återkommande med lily och lovingsex på färgad sida. Tänkte se lite här ang Onlyvaneessa? Verkar vara blandade känslor kring henne ? Härlig kropp och mega pattar verkar hon ha enligt bilder och vissa gillar och vissa gillar inte henne .. vad sägs från er som träffat henne ?
Citera
2025-05-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramseskk
Tjenare fellow grabbar , ska ge mig i i träsket igen tänkte jag . Har haft återkommande med lily och lovingsex på färgad sida. Tänkte se lite här ang Onlyvaneessa? Verkar vara blandade känslor kring henne ? Härlig kropp och mega pattar verkar hon ha enligt bilder och vissa gillar och vissa gillar inte henne .. vad sägs från er som träffat henne ?

När det gäller Onlyvanessa så är det en hemskt rörig lägenhet, prylar överallt, sängen var inte nybäddad.
När det gäller kvinnan, ingen höjdare, tillgjorda stön, verkar lite "trög" . Stora bröst och trång fitta men det överväger inte allt det negativa
Citera
2025-05-13, 09:59
Medlem
Jaha okej , lite den känslan jag får också . Jag är inte alls petig så länge de inte luktar bajs i lägenheten osv men om knullet är bra kan man bortse från resten .
Nån Camilla i Trelleborg har dykt upp i föder också ,28 bast enligt annons. Schysta priset ocksp. Nån som har provat ?
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum44
När det gäller Onlyvanessa så är det en hemskt rörig lägenhet, prylar överallt, sängen var inte nybäddad.
När det gäller kvinnan, ingen höjdare, tillgjorda stön, verkar lite "trög" . Stora bröst och trång fitta men det överväger inte allt det negativa
Citera
2025-05-14, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxman66
Någon som träffat Lola porrig?

Också intresserad av henne. Blev det någon träff?
Citera
2025-05-15, 10:16
Medlem
Camilla är alkaserti tror jag hon hette samma person bara nya bilder. Och hon har börjat råna folk nu har min polare sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av Ramseskk
Jaha okej , lite den känslan jag får också . Jag är inte alls petig så länge de inte luktar bajs i lägenheten osv men om knullet är bra kan man bortse från resten .
Nån Camilla i Trelleborg har dykt upp i föder också ,28 bast enligt annons. Schysta priset ocksp. Nån som har provat ?
Citera
2025-05-15, 10:32
Medlem
Jaha okej det e ju inte alls kul 😅 tänkte också ge mig på vicse hon är aktuell i helgen om någon har provat . Verkar vara dunder tjej enligt recensioner

Citat:
Ursprungligen postat av Spoketfabian
Camilla är alkaserti tror jag hon hette samma person bara nya bilder. Och hon har börjat råna folk nu har min polare sagt.
Citera
2025-05-15, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E993t
Är det någon som hört eller sett daisyscandale hennes kik är inte aktiv längre finns ny?, eller har hon slutat helt?

Citat:
Ursprungligen postat av Mustang26
Hon har ny kik sen ett tag tillbax men svarar inte där iheller nu.har du träffat henne?försökte några ggr men strulade ofta
Ett tips, testa att ta kontakt via hennes OF? Den är free dessutom
Senast redigerad av SenorVac 2025-05-15 kl. 20:44.
Citera
2025-05-21, 12:32
Medlem
Ingen som har nån bra roliga töser att rekommendera ? Har skrivit en gedigen lista tidigare över dem jag träffat vilket e typ dem flesta från rosa , men tänkte om nån vill dela med sig av sina guldkorn ?
Citera
2025-05-23, 16:05
Medlem
Någon som har träffat missbelle21?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här