2024-07-13, 18:59
Medlem
Någon som träffat Vita eller lovelove från ST?
Citera
2024-07-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramseskk
Tjenixen , Summer är tillbaka i stan haft ögonen på hennes många vändor men vill veta om nån av er träffat henne ?
Samt hon suger tydligen inte utan kondom om man ej betalar , vet att vissa säger så men i akten kan man både få det ena och andra utan och undrar om hon är samma ?
Och sista fråga, såhär på när vädret är glasigt emellanåt så vill jag ha lite rekommendationer ris och ros på tjejer man kan träffa alt sexiga transor

Är med väldigt nyfiken på Summer, lyckades du få till en träff med henne? Vart det värt det?
Citera
2024-07-22, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filig
Är med väldigt nyfiken på Summer, lyckades du få till en träff med henne? Vart det värt det?

Nej har inte träffar henne fick inte nåt gehör av nån härifrån så ville inte spendera multum på nåt som kanske inte blev bra
Citera
2024-07-22, 22:14
Medlem
Hej har någon träffat Edith från rs? Kan ni berätta hur det var och ifall hon ser fin ut?
Citera
2024-07-26, 11:24
Medlem
På ST finns det en duo som ofta dyker upp, Sara och Natalie Fox! Finns det någon som har träffat någon av dessa två?
Citera
2024-07-26, 15:20
Medlem
ErikDubrovniks avatar
Nathalie Fox är väldigt het, dock är servicen lite sådär. Suger utan för 500 extra.
Antar att Sara är mer eller mindre samma
Citera
2024-08-08, 15:41
Medlem
Ngn som träffat Olivia på RS?
Ser bra ut och svarar normalt på frågor
Citera
2024-08-08, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MekklarGustavMalmo
Ngn som träffat Olivia på RS?
Ser bra ut och svarar normalt på frågor
I Sthlm på RS för några veckor sen hette hon Lilliyx.

Blev lite nyfiken så jag frågade här på FB i tråden Stockholmeskorter 20/7 om henne.
Ingen verkar träffat henne.
Citera
2024-08-09, 11:08
Medlem
Så var det min tur att träffa Jackey B. Helvete vilken upplevelse! Sett bilder på henne men ser bra mycket bättre ut i verkligheten. Stora härliga silikon, bra äkta röv och underbar slim kropp.

Öppnade i ett sexigt nattlinne och han inte mer än ge henne pengarna förrän hon dök på mig. Kysste som en gudinna, sög utan som en gudinna, tog den i tvåan som en gudinna. Hon är med på allt, verkligen allt förutom cim. Låg i 69 och då frågan hon om jag gillar golden shower, absolut sa jag och så tömmer hon hela blåsan över mitt ansikte. Snabbt är hon framme och slickar i sig allt. Körde på ordentligt i röven och hon pallade inte bara trycket utan hetsade mig att köra än hårdare.. Fick köra hur hårt jag ville i halsen, slickade mig i röven. Kan fortsätta hur länge som.

10/10!
Citera
2024-08-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postamannen
Så var det min tur att träffa Jackey B. Helvete vilken upplevelse! Sett bilder på henne men ser bra mycket bättre ut i verkligheten. Stora härliga silikon, bra äkta röv och underbar slim kropp.

Öppnade i ett sexigt nattlinne och han inte mer än ge henne pengarna förrän hon dök på mig. Kysste som en gudinna, sög utan som en gudinna, tog den i tvåan som en gudinna. Hon är med på allt, verkligen allt förutom cim. Låg i 69 och då frågan hon om jag gillar golden shower, absolut sa jag och så tömmer hon hela blåsan över mitt ansikte. Snabbt är hon framme och slickar i sig allt. Körde på ordentligt i röven och hon pallade inte bara trycket utan hetsade mig att köra än hårdare.. Fick köra hur hårt jag ville i halsen, slickade mig i röven. Kan fortsätta hur länge som.

10/10!

På RS?
Citera
2024-08-09, 23:35
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Vafan går det inte att hitta folk på gatan längre? Är det bara internet som gäller?
Citera
2024-08-09, 23:36
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Säger så här - "det bästa med Malmö är Köpenhamn" - för att citera Sedlighetsroteln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in