2025-06-02, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramseskk
Ingen som har nån bra roliga töser att rekommendera ? Har skrivit en gedigen lista tidigare över dem jag träffat vilket e typ dem flesta från rosa , men tänkte om nån vill dela med sig av sina guldkorn ?

Kort lista från mig.
Barbie Samantha ung kvinna med stora bröst. Suger som om du var den sista kuken i världen.
LeeAsian grym kvinna dock jävlig svår och boka in.
Casandra i Lund, lite äldre kvinna men ser bra ut och ställer upp för det mesta.
Citera
2025-06-04, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cino85
Kort lista från mig.
Barbie Samantha ung kvinna med stora bröst. Suger som om du var den sista kuken i världen.
Casandra i Lund, lite äldre kvinna men ser bra ut och ställer upp för det mesta.

var det inte du som skrev att du fick klamydia av Samantha / luxurybarbie? verkar oavsett inte aktiv då ingen kik finnes på hennes profil.

Casandra i Lund verkar dock trevlig.
Citera
2025-06-07, 14:59
Medlem
Försöker med lee men som du säger svår barabie lite frånvarande bor inte i stan och casandra outcall endast
Citat:
Kort lista från mig.
Citera
2025-06-07, 15:00
Medlem
Rosa va den på
Men väck sen ett tag tillbaka tänkte själv ringa ut henne till bilen och chansa men sket i de
Citat:
Ursprungligen postat av Haxmastaren86
På vilken färglagd sida hitta du Camilla? Hade gärna testat och återkommit med en recension.
Citera
2025-06-07, 15:01
Medlem
Miss Anna ? Florerar på två olika sidor och är sk” tillbaka ” på Sveriges sex scen . Hett utseende och schyssta priser nån som har ?
Samma sak med nån flora nånting , svensk rödhårig . Ska knulla henne ikväll täntke jag
Citera
2025-06-09, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
var det inte du som skrev att du fick klamydia av Samantha / luxurybarbie? verkar oavsett inte aktiv då ingen kik finnes på hennes profil.

Casandra i Lund verkar dock trevlig.

Är Barbie Samantha samma tjej som luxurybarbie? Kunde inte riktig kopplar var jag sett henne tidigare. Då kanske hon inte ska vara med på listan. Dock är hon öppet för allt .

Casandra är väldigt bra! Du kommer inte ångra det.
Citera
2025-06-09, 14:25
Medlem
Citat:
Är Barbie Samantha samma tjej som luxurybarbie? Kunde inte riktig kopplar var jag sett henne tidigare. Då kanske hon inte ska vara med på listan. Dock är hon öppet för allt .

Casandra är väldigt bra! Du kommer inte ångra det.

Jag vill inte outa någons kik här, men Luxurybarbie på rs hade tidigare en kik-adress på sin profil som innefattade både barbie och samantha, så ganska säkert samma. hon ser verkligen bra ut, men jag undviker gärna att träffa nån under ≈25 som dessutom verkar ha lite drogproblem.

men tack för rekommendationen ang. Casandra!
Citera
2025-06-10, 08:55
Medlem
Någon som har erfarenhet av Loviia på ST?
Citera
2025-06-14, 08:17
Medlem
Någon som vet om Ladylicious har lagt av helt ? Tycker inte det finns så många alt kvar i Malmö trakten..
Citera
2025-06-19, 12:16
Medlem
Någon som har träffat LillyBlomman från rs nyligen? Är det värt ett besök?
Citera
2025-06-21, 07:28
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malawi-Gold
Om man är i Malmö, varför inte bara åka över bron till Köpenhamn?

Kanske för det kostar 750 kronor att åka över....
Och planerar du att ta dig tillbaka till Sverige igen så kostar det...ja...750 kr det oxå.....
Citera
2025-06-21, 11:07
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Kanske för det kostar 750 kronor att åka över....
Och planerar du att ta dig tillbaka till Sverige igen så kostar det...ja...750 kr det oxå.....

En tågbiljett kostar 300 ToR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in