2025-07-12, 10:31
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Nej, det har aldrig hänt. Brukar tvärtom ha problem med att förstå hur de kan vara attraherade av dem öht. Men det är säkert ömsesidigt.
Tack o lov har jag heller aldrig varit i närheten av att utsättas för bilder eller filmer på deras sexuella äventyr.

Fast det kan du ju inte riktigt veta, du kan ju inte ha full koll på vad din snubbe gjorde om du t.ex. slocknade rakt av efter en riktigt blöt kväll. Ja, män är djur.
Citera
2025-07-12, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast det kan du ju inte riktigt veta, du kan ju inte ha full koll på vad din snubbe gjorde om du t.ex. slocknade rakt av efter en riktigt blöt kväll. Ja, män är djur.
Nej det kan jag såklart aldrig veta 100. Jag är däremot säker på att jag aldrig sett motsvarande på någon av mina vänner.

Iofs, hade jag råkat på en sådan film på mig själv i yngre dagar hade jag kanske blivit glatt överraskad och tacksam över att någon fångat mig på film när jag var en riktig toppsnäcka
Citera
2025-07-12, 11:46
Medlem
kinjinhoofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Jag har flertalet vänner med riktigt snygga fruar/sambos/flickvänner.

Har man tur så får man ibland fått se bilder/filmer från deras sexuella äventyr.

Är det fler som brukar fantisera och onaneran till era bekantas partner, om så är fallet är du man eller kvinna?

Låter som märkliga vänner (och sköra förhållanden) som visar sina partner nakna för sin omgivning. Skulle inte bli förvånad om dessa damer finner det förnedrande.

När jag var i tonåren och hormonerna löpte amok så kunde jag fantisera om skolans snyggaste tjejer när jag drog en Tarzan. Oavsett deras civilstånd. Dock så var jag och mina kompisar sällan deras pojkvänner. På senare år har tanken aldrig fallit mig.
Citera
2025-07-12, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinjinhoofer
Låter som märkliga vänner (och sköra förhållanden) som visar sina partner nakna för sin omgivning. Skulle inte bli förvånad om dessa damer finner det förnedrande.

När jag var i tonåren och hormonerna löpte amok så kunde jag fantisera om skolans snyggaste tjejer när jag drog en Tarzan. Oavsett deras civilstånd. Dock så var jag och mina kompisar sällan deras pojkvänner. På senare år har tanken aldrig fallit mig.
Ja det låter helt stört. Men man slutar aldrig förvånas över folk. Jag vill inte ens höra om vänner och bekantas förehavanden på den fronten, än mindre se bilder eller filmer på det. Låter extremt olustigt. Men vissa människor tycks inte ha sådana spärrar.

Själv hade jag nog dött om jag som ung fått veta att jag blivit filmad i sådan intim situation och att filmen dessutom spreds. Det var otroligt känsligt. Dessutom hade jag som de flesta unga en massa komplex, något som jag idag inser bara var hjärnspöken pga enorma krav på mig själv.

Att onanera till eller fantisera om bekantas partners har aldrig funnits på kartan för mig. Finns gott om annat att inspireras av när det kommer till det.
Citera
2025-07-12, 14:35
Svar NEJ. En alfa håller sig med många kvinnor, springer inte efter vänners kvinnor (springer inte efter kvinnor över huvud taget) och fantiserar absolut inte om sina vänners partners. TS är beta.
Citera
2025-07-12, 15:09
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:

Är det fler som brukar fantisera och onaneran till era bekantas partner, om så är fallet är du man eller kvinna?

Det är viktigt att du berättar det här för dina vänner, och runkobjektet.
Senast redigerad av HazzardAlard 2025-07-12 kl. 15:11.
Citera
2025-07-12, 15:09
Medlem
TrueDevils avatar
Så mycket lögner och BS i den här tråden!
Eller så har ni bara vänner med jävligt fula partners.

1: Om ni åker till stranden och din polares flickvän har en sjukt snygg kropp och går omkring en sexig string-bikini så är jag mer än 100% säker att du skulle runka och fantisera om henne när du kom hem. Du ljuger om du säger att du inte skulle bli kåt.

2: Om din väninnas man skulle se ut som channing tatum när han typ gjorde magic mike filmen så skulle du 100% smeka fittan någon gång och fantisera om denna.

Det finns miljontals exempel och fler scenarion.
Citera
2025-07-12, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil

1: Om ni åker till stranden och din polares flickvän har en sjukt snygg kropp och går omkring en sexig string-bikini så är jag mer än 100% säker att du skulle runka och fantisera om henne när du kom hem. Du ljuger om du säger att du inte skulle bli kåt.

2: Om din väninnas man skulle se ut som channing tatum när han typ gjorde magic mike filmen så skulle du 100% smeka fittan någon gång och fantisera om denna.

Ens partners vänner behöver inte vara fula. Det kan vara så enkelt att man inte har samma smak bara.

F.ö. ser Channing Tatum ut som om han saknar en kromosom
Citera
2025-07-12, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil

Aldrig hänt. Du verkar vara sjuk i huvudet faktiskt. Har du funderat på det?
Citera
2025-07-12, 17:21
Medlem
AlanGarners avatar
Javisst! Man i 40 års åldern här och jag fantiserar ofta om kompisars fruar och andra kvinnliga bekanta när jag runkar. Har bilder sparade i ”runkbanken” på dem i bikinis på stranden osv. Har aldrig sett några sexfilmer från kompisar dock. Men såklart ansiktsbilder och en och annan erotisk historia så klart!

Har aldrig varit otrogen mot min fru, och vi har ett bra sexliv, men vilken man ser inte en snygg tjej på stranden och tar mentala bilder på henne (oavsett om hon är singel eller inte).

Jag tänder mest på tjejer i min egen ålder (30-40-ish).

Citat:

Har man tur så får man ibland fått se bilder/filmer från deras sexuella äventyr.

Citera
2025-07-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Nej, det har aldrig hänt. Brukar tvärtom ha problem med att förstå hur de kan vara attraherade av dem öht. Men det är säkert ömsesidigt.
Tack o lov har jag heller aldrig varit i närheten av att utsättas för bilder eller filmer på deras sexuella äventyr.

Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Ens partners vänner behöver inte vara fula. Det kan vara så enkelt att man inte har samma smak bara.

F.ö. ser Channing Tatum ut som om han saknar en kromosom

Tänk vad tragikomiskt om samtliga i ett stort kompisgäng drömmer om varandras flickvänner och pojkvänner när dom står ensamma inne i badrummet och drar i den 😂
Citera
2025-07-12, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Tänk vad tragikomiskt om samtliga i ett stort kompisgäng drömmer om varandras flickvänner och pojkvänner när dom står ensamma inne i badrummet och drar i den 😂
Ja hade det slumpat sig så borde man tuffa till sig och föra det på tal. Så blir säkert alla vänskapsförhållanden mer avslappnade på köpet 😂 Om man nu är lagd åt mer kollektiva aktiviteter.

Det verkar ju finnas de som går igång på det mesta.
Det här som tråden handlar om, not for me. Nej tack, föredrar att välja själv. Jag har ju dessutom överlägset bättre smak än alla vänner i världen. Tur de inte vet det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in