Citat:
Ursprungligen postat av
kinjinhoofer
Låter som märkliga vänner (och sköra förhållanden) som visar sina partner nakna för sin omgivning. Skulle inte bli förvånad om dessa damer finner det förnedrande.
När jag var i tonåren och hormonerna löpte amok så kunde jag fantisera om skolans snyggaste tjejer när jag drog en Tarzan. Oavsett deras civilstånd. Dock så var jag och mina kompisar sällan deras pojkvänner. På senare år har tanken aldrig fallit mig.
Ja det låter helt stört. Men man slutar aldrig förvånas över folk. Jag vill inte ens höra om vänner och bekantas förehavanden på den fronten, än mindre se bilder eller filmer på det. Låter extremt olustigt. Men vissa människor tycks inte ha sådana spärrar.
Själv hade jag nog dött om jag som ung fått veta att jag blivit filmad i sådan intim situation och att filmen dessutom spreds. Det var otroligt känsligt. Dessutom hade jag som de flesta unga en massa komplex, något som jag idag inser bara var hjärnspöken pga enorma krav på mig själv.
Att onanera till eller fantisera om bekantas partners har aldrig funnits på kartan för mig. Finns gott om annat att inspireras av när det kommer till det.